Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:takkentrol schreef op 28 november 2016 @ 12:53:

Ik denk dat je er in 'meegroeit' als je een kind hebt waar iets aan hapert? Als je altijd een kind/partner/ouder hebt gehad dat normaal functioneert en om wat voor reden ook ineens niet meer 100% functioneert, is dat heftiger? Of zo? Bedoel je dat met het went Yette?

Al kan ik me voorstellen dat dat het je soms ook kan aanvliegen, je ineens even allemaal te veel wordt. Dikke voor jou Yet!!

Dolfje ben je nog wakker?

Hun hoe gaat het nu?

Manlief is vandaag na 2 weken voor mij zorgen weer aan het werk. Dus ik had bedacht dat ikdan wel even kon stofzuigen, afstoffen, opruimen, planten water geven. Want, zo had ik bedacht, dat kan allemaal met 1 arm. Praktijk is toch net effe anders Heb alleen stof gezogen en planten water gegeven. Moet misschien wat meer gespreid dingen doen en niet alles op één dag...

Klopt, ik doe bijna mijn hele huishouden weer zelf een Neem daar een week de tijd voor. Voor de operatie deed ik alles op een dag en ging ik vier dagen werken. Nu smeer ik het uit over vijf dagen. En lukt het net aan.

Ik typ dit in het ziekenhuis, gips is er af, en hoor zo of dat zo blijft! De arts bestudeert nu mijn foto's.
Arts gaat overleggen met mijn eigen arts.
Verpleegkundige vraagt of ze 'meneer' er even bij moet roepen voor morele steun. De meneer in de wachtkamer is mijn vader. Is dat nou een compliment voor hem?
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Ssssst! Ik hoop voor je dat het er af mag blijven. En vergeet niet je vader het compliment door te geven

Wat lief van de dierenarts Blond!

Sterkte met de decembermaand Blond en Hunnie...
The owls are not what they seem
Niet helemaal, Takkie, het verwerken heeft altijd tijd nodig, of je kind nou met een aandoening wordt geboren of dat het zich pas later openbaart. Maar op een gegeven moment heb je die tegenslagen min of meer geaccepteerd. Voor ons is het inmiddels zeven jaar geleden dat De Zoon epilepsie kreeg. Hij zat in een havo-vwo brugklas. Het heeft geen zin om in je verdriet te blijven hangen. Dus focussen we op wat wèl goed gaat en op hoe we het ondanks de tegenslagen, zo leuk mogelijk kunnen hebben.

sorry want ik mag geen tvp zeggen blijkbaar
Het overleg duurt lang, geen idee of dat een goed teken of een slecht teken is.
Ik duim dat je gipsloos naar huis kan, Ssst!
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 14:28:

Verpleegkundige vraagt of ze 'meneer' er even bij moet roepen voor morele steun. De meneer in de wachtkamer is mijn vader. Is dat nou een compliment voor hem?
Life is short. Eat dessert first.
quote:yette schreef op 28 november 2016 @ 14:45:

Ik duim dat je gipsloos naar huis kan, Ssst!Ik ook!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 14:45:

Het overleg duurt lang, geen idee of dat een goed teken of een slecht teken is.Ze proberen erachter te komen hoe het kan dat jouw partner jouw vader is.
En Sssssst????

Dank voor je uitleg Yette.
quote:takkentrol schreef op 28 november 2016 @ 14:51:

En Sssssst????

Dank voor je uitleg Yette.Nog niks! Ik krijg koude voeten, ik moet plassen en mijn batterij is bijna leeg. Verder gaat het goed.
quote:Hunniebunnie schreef op 28 november 2016 @ 14:50:

[...]

Ze proberen erachter te komen hoe het kan dat jouw partner jouw vader is.
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 14:52:

[...]

Nog niks! Ik krijg koude voeten, ik moet plassen en mijn batterij is bijna leeg. Verder gaat het goed.Ik zeg het nog maar eens: altijd je adapter meenemen naar het ziekenhuis!!!
quote:yette schreef op 28 november 2016 @ 14:57:

[...]

Ik zeg het nog maar eens: altijd je adapter meenemen naar het ziekenhuis!!!Jij hebt ervaring natuurlijk. Ik heb wel een powerbank in mijn tas, maar dit staat bij mijn vader.
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 14:59:

[...]

Jij hebt ervaring natuurlijk. Ik heb wel een powerbank in mijn tas, maar dit staat bij mijn vader.De verpleegkundige bellen en zeggen dat je acuut morele steun nodig hebt dan
The owls are not what they seem
Ik neem ze zelfs mee als we met spoed naar het ziekenhuis gaan

Je verveelt je er dood zonder foon!
Het gips is er af, maar mag nog geen schoenen aan. Moet nog een verbandschoen dragen met onbuigbare zool. Nog vier weken maar dan is het kerst en mijn arts vrij. 2 januari pas terug.
quote:yette schreef op 28 november 2016 @ 15:06:

Ik neem ze zelfs mee als we met spoed naar het ziekenhuis gaan

Je verveelt je er dood zonder foon!Zat dus in mijn tas, mijn vader had hem in gebruik Het ding is rose!
quote:sssssst schreef op 28 november 2016 @ 15:58:

Het gips is er af, maar mag nog geen schoenen aan. Moet nog een verbandschoen dragen met onbuigbare zool. Nog vier weken maar dan is het kerst en mijn arts vrij. 2 januari pas terug.

Ik moet me morgenochtend melden in het ziekenhuis.
Wat fijn, Ssst!

Enneh, het gaat de mannen hier thuis ook meer om functionaliteit dan om uiterlijk. 'Roze is ook een kleur,' zeggen ze dan schouderophalend.
Goed nieuws Ssssst! Is je andere voet helemaal genezen of is dat ook nog niet voorbij?

Yas ik hoop dat jij ook goed nieuws krijgt!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Fijn Ssst!

Hoop dat jij morgen ook goed nieuws krijgt Yasmijn.

Lang leve de bureaucratie: donderdag was ik in het ziekenhuis en kreeg te horen dat ik over 6 weken terug moet komen en dat er dan foto's worden gemaakt. Nee ik kon nu niet zelf een afspraak gaan maken, daar krijgt u een brief voor opgestuurd want ze kunnen niet zo ver van te voren inplannen. Vandaag de brief ontvangen

Ik mag 5 januari weer komen.
quote:yette schreef op 28 november 2016 @ 16:24:

Wat fijn, Ssst!

Enneh, het gaat de mannen hier thuis ook meer om functionaliteit dan om uiterlijk. 'Roze is ook een kleur,' zeggen ze dan schouderophalend.Ja, dat denken ze hier ín huis ook, maar buitenshuis soms toch niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven