Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
vrijdag 23 november 2012 om 12:37
vrijdag 23 november 2012 om 14:16
quote:DeeDee86 schreef op 23 november 2012 @ 09:05:
[...]
Prince! Ja ik ben toch ook wel fan heb m vorig jaar bij North Sea Jazz gezien. Wat was dat gaaf!
Alleen is het wel echt een heel erg klein mannetje he? Ok, vergeleken met mij is bijna iedereen klein, maar toch, hij is wel echt heel klein.
Oh en goedemorgen allen!
Lusten jullie ook een bakkie?
[img]http://vinnakatz.com/wp-content/uploads ... 44x362.jpg[/img]
Goedemiddag allemaal!
Jij bent volgens mij 31 cm langer dan hij DD. Hij draagt wel vaak hoge hakken, maar ja jij ook...
[...]
Prince! Ja ik ben toch ook wel fan heb m vorig jaar bij North Sea Jazz gezien. Wat was dat gaaf!
Alleen is het wel echt een heel erg klein mannetje he? Ok, vergeleken met mij is bijna iedereen klein, maar toch, hij is wel echt heel klein.
Oh en goedemorgen allen!
Lusten jullie ook een bakkie?
[img]http://vinnakatz.com/wp-content/uploads ... 44x362.jpg[/img]
Goedemiddag allemaal!
Jij bent volgens mij 31 cm langer dan hij DD. Hij draagt wel vaak hoge hakken, maar ja jij ook...
vrijdag 23 november 2012 om 14:30
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 14:27:
Wat is het dichts bij zijnde/makkelijkste bereikbaar waar je in je bikini kan liggen op het strand?
Nou dan moet je n eindje weg hoor, zelfs in Portugal is het maar 19 graden...
Ik ga mee!
Wat is het dichts bij zijnde/makkelijkste bereikbaar waar je in je bikini kan liggen op het strand?
Nou dan moet je n eindje weg hoor, zelfs in Portugal is het maar 19 graden...
Ik ga mee!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
vrijdag 23 november 2012 om 14:31
vrijdag 23 november 2012 om 14:34
quote:wdr schreef op 23 november 2012 @ 14:32:
Ik ga volgende maand naar Thailand jee!
Marokko en Turkije zijn warm en dichtbij he. Israël is ook mooi maar misschien beter niet met de politieke situatie...
Ik wil ook op vakantieehieeee
maar nee ik moet werken, en een nieuwe baan vinden. voor die tijd mag ik niet weg van mezelf.
Ik ga volgende maand naar Thailand jee!
Marokko en Turkije zijn warm en dichtbij he. Israël is ook mooi maar misschien beter niet met de politieke situatie...
Ik wil ook op vakantieehieeee
maar nee ik moet werken, en een nieuwe baan vinden. voor die tijd mag ik niet weg van mezelf.
vrijdag 23 november 2012 om 14:38
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 14:35:
[...]
Dat hebben we niet gemeen
Wees maar niet te jaloers Deedee en Schaapie. Zo vaak ga ik niet (ver) op vakantie, en op vakantie druk zat met de kinderen. Maarrrrrr toch mooi natuurlijk!
Ik zal een digitaal kaartje naar jullie sturen vanuit t paradijs.
Wat hebben we wél gemeen dan schaap?
[...]
Dat hebben we niet gemeen
Wees maar niet te jaloers Deedee en Schaapie. Zo vaak ga ik niet (ver) op vakantie, en op vakantie druk zat met de kinderen. Maarrrrrr toch mooi natuurlijk!
Ik zal een digitaal kaartje naar jullie sturen vanuit t paradijs.
Wat hebben we wél gemeen dan schaap?
vrijdag 23 november 2012 om 14:41
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 14:36:
D, sommige mensen zijn jaren opzoek naar een baan he, ik zou lekker op vakantie gaan.
ja ik weet t, laten we hopen dat het niet zo erg zal zijn . Heb nu wel weer 13 sollicitaties uitstaan...
En ik heb maar een paar maanden WW opbouw dus als ik na mn huidige baan niets vindt heb ik mn spaargeld straks hard nodig, dus dan kan ik een vakantie niet betalen.
Maargoed, niet echt iets voor een mannentopic he? Is het nog te vroeg voor bier?
D, sommige mensen zijn jaren opzoek naar een baan he, ik zou lekker op vakantie gaan.
ja ik weet t, laten we hopen dat het niet zo erg zal zijn . Heb nu wel weer 13 sollicitaties uitstaan...
En ik heb maar een paar maanden WW opbouw dus als ik na mn huidige baan niets vindt heb ik mn spaargeld straks hard nodig, dus dan kan ik een vakantie niet betalen.
Maargoed, niet echt iets voor een mannentopic he? Is het nog te vroeg voor bier?
vrijdag 23 november 2012 om 14:52
quote:steel_schaapje schreef op 23 november 2012 @ 14:50:
Oh nee dan is het verstandig om je geld nog even in je portemonnee te houden. 13 sollicitaties is wel veel, dus dat vergroot je kansen. En je solliciteert vanuit een baan das ook goed. Ik ga voor je duimen!
tnx schaap!
Nog leuke weekendplannen?
Oh nee dan is het verstandig om je geld nog even in je portemonnee te houden. 13 sollicitaties is wel veel, dus dat vergroot je kansen. En je solliciteert vanuit een baan das ook goed. Ik ga voor je duimen!
tnx schaap!
Nog leuke weekendplannen?