Het wakkere kletstopic!
zondag 27 januari 2013 om 11:02
quote:AnneRoos74 schreef op 27 januari 2013 @ 10:51:
Goedemorgen.
Mv wat wilde je later vertellen? (je post van gister)
Fruitje! Leuk om je weer eens te lezen!
Bron vervelend dat je zoon zo dwars doet.
Hier gaat het wel. Voel me niet fit. Maar ook niet ziek.
Wat ik vandaag ga doen wet ik nog niet. Ga zo eerst maar even ontbijten.
Moge Anne,
Ik moet vanmiddag bellen en dan laat ik het rond etenstijd even hier weten, hangt er even vanaf wat er gezegd wordt of ik het even tijdelijk kan neerzetten of gewoon kan laten staan.
Vervelend dat je niet helemaal lekker voelt, is dat nog van laatst dat je niet zo lekker was?
Misschien gewoon een luierdagje vandaag?
Goedemorgen.
Mv wat wilde je later vertellen? (je post van gister)
Fruitje! Leuk om je weer eens te lezen!
Bron vervelend dat je zoon zo dwars doet.
Hier gaat het wel. Voel me niet fit. Maar ook niet ziek.
Wat ik vandaag ga doen wet ik nog niet. Ga zo eerst maar even ontbijten.
Moge Anne,
Ik moet vanmiddag bellen en dan laat ik het rond etenstijd even hier weten, hangt er even vanaf wat er gezegd wordt of ik het even tijdelijk kan neerzetten of gewoon kan laten staan.
Vervelend dat je niet helemaal lekker voelt, is dat nog van laatst dat je niet zo lekker was?
Misschien gewoon een luierdagje vandaag?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 27 januari 2013 om 12:10
Wat goed Fruit! En weet je, dat vriendengroepje was dan toch gedoemd om te mislukken, als het nu niet was gebeurd dan vast op een later tijdstip wel. Jij hebt er iig je vruchten van geplukt en kunt je fijn richten op je stage, ipv je energie op die tuttebellen richten.
Jammer Bron, dat het nog steeds niet loopt, mss wat Ans zegt, je topic even uppen? Wie weet wat voor tips en steun je daar krijgt
Ik ga nog even de laatste Wie is de mol kijken, en een was wegwerken. Voor de rest maak ik er ook maar een relaxte dag van geloof ik.
Jammer Bron, dat het nog steeds niet loopt, mss wat Ans zegt, je topic even uppen? Wie weet wat voor tips en steun je daar krijgt
Ik ga nog even de laatste Wie is de mol kijken, en een was wegwerken. Voor de rest maak ik er ook maar een relaxte dag van geloof ik.
zondag 27 januari 2013 om 12:50
Maroontje! Je hebt helemaal gelijk, alleen zit ik nog samen met hen voor onderzoek tot en met eind mei . Gaat nog lachen worden. Gelukkig mag die docent die het onderzoek begeleidt mij ook dus erg bang ben ik niet :3.
Ik geef je helemaal geen ongelijk, het is zondag, geniet maar van het weekend want het is al zo kort.
Ik geef je helemaal geen ongelijk, het is zondag, geniet maar van het weekend want het is al zo kort.
zondag 27 januari 2013 om 16:24
zondag 27 januari 2013 om 16:33
maandag 28 januari 2013 om 16:15
Niet fanatiek Mar, nodig.
Myv, ik had inderdaad mijn tabbellet bij mij. Vijf minuten tijd gehad er op te kijken en jullie bij te lezen. Dat lukte.
Zo heb ff flink de alcohol van het weekend eruit gezweet op de sportschool. En bij die klote bAH geweest. Had Witte Reus uit de actie gekocht. Twee voor de prijs voor 1. Kijk ik mijn bon na, volle prijs. Moest ik weer terug naar de klantenbalie, geldt het niet meer. Geld terug geen probleem. Maar is niet de eerste keer. Ik wil een Lidl/Aldi of whatever hier!
Myv, ik had inderdaad mijn tabbellet bij mij. Vijf minuten tijd gehad er op te kijken en jullie bij te lezen. Dat lukte.
Zo heb ff flink de alcohol van het weekend eruit gezweet op de sportschool. En bij die klote bAH geweest. Had Witte Reus uit de actie gekocht. Twee voor de prijs voor 1. Kijk ik mijn bon na, volle prijs. Moest ik weer terug naar de klantenbalie, geldt het niet meer. Geld terug geen probleem. Maar is niet de eerste keer. Ik wil een Lidl/Aldi of whatever hier!