Het wakkere kletstopic!
woensdag 27 maart 2013 om 10:19
quote:Mocy schreef op 27 maart 2013 @ 00:55:
Dat is fijn Myv. En zit die lekker?
Oh hij is geweldig. Alles is verstelbaar, en voetensteun die je ook kan inklappen. Hij zit heerlijk. Dacht dat de lage rug een probleem zou worden (vorige was een hoge rug) maar dat is niet zo, hij is lekkerder dan die ik eerst had.
Moge allemaal.
Dat is fijn Myv. En zit die lekker?
Oh hij is geweldig. Alles is verstelbaar, en voetensteun die je ook kan inklappen. Hij zit heerlijk. Dacht dat de lage rug een probleem zou worden (vorige was een hoge rug) maar dat is niet zo, hij is lekkerder dan die ik eerst had.
Moge allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 27 maart 2013 om 21:53
Ooh Mocy, je moet wel gaan hoor! Lijkt me prachtig om dat eens echt te zien, wij gaan het sowieso morgen op tv kijken, en dan 1e paasdag het paasverhaal met de zandtovenaar, das ook zo mooi!
Liesje, je kiest eerst voor jezelf op welke pijler je het topic aan wilt maken, en daar staat dan bovenaan plaats een nieuw onderwerp. Tadaaaa en je hebt een nieuw topic!
woensdag 27 maart 2013 om 23:37
quote:maroon5 schreef op 27 maart 2013 @ 21:53:
Ooh Mocy, je moet wel gaan hoor! Lijkt me prachtig om dat eens echt te zien, wij gaan het sowieso morgen op tv kijken, en dan 1e paasdag het paasverhaal met de zandtovenaar, das ook zo mooi!
Mar is dat met zon blad met zand?
Hoe laat en op welk net is dat?
Mar is dat met zon blad met zand?
Hoe laat en op welk net is dat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven