Het zaterdagmorgentopic!

25-06-2016 09:55 116 berichten
Hallo allemaal!

Het werd wel weer eens tijd.

Hoewel ik geen echte plannen heb, denk ik dat ik vandaag op mijn snorretje stap en de stad onveilig ga maken. Ik ben benieuwd naar wat er in het pand van V&D zit, als het alweer bezet is en ik heb zin om ietys voor mezelf te vinden, een kleinigheidje.

Wat gaan jullie vandaag doen? Hebben jullie woeste plannen of ben je van plan om lekker rond te hangen? Het is mij allemaal om het even, maar kom het even m,elden, dan maken we er een gezellig topic van.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!

Ik ga vanmiddag naar het asiel om te kijken of er een of twee katjes zijn die bij mij willen wonen. Ik heb nog niks in huis voor ze en morgen ben ik de hele dag weg dus ik ga vandaag alleen kijken (hoop ik, wellicht zit ik straks met 5 zielige katten op mijn bank )
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
quote:apiejapie schreef op 25 juni 2016 @ 10:31:

Klinkt goed, cateautje! Ga je ook nog ergens even op het terras zitten?

Wij moeten nog puinruimen van de storm van donderdag. Mijn god, leek wel een oorlogsgebied hier. Man is nu nog aan het werk, maar straks kan hij hier weer verder met de schade. Ik heb al wat gepoetst, boodschap gedaan. Verder rustig aan, ben net geopereerd dus opletten nog. Maar dat is lastig met twee kinderen. Gelukkig hebben we vanavond niks, even rust na een hectische week en een drukke week in het vooruitzicht is wel heerlijk!

Allemaal fijne dag gewenst!

Het kan dat ik neerplof op een terrasje, maar even zien straks.

Wat erg zeg, dat je er middenin zat. Zag op tv de ravage die het noodweer heeft aangericht, dan kunnen wij hier met een beetje water ons in de handen knijpen. Sterkte ermee.

Doe jij een beetje rustig aan?!!! Geniet van je kinders en laat de boel aan je man.

Geniet van je weekend.
quote:Marels schreef op 25 juni 2016 @ 10:37:

Goedemorgen!

Hier ook geen wilde plannen. Uitgeslapen, nu even naar de Aldi, daarna opruimen en poetsen en dan misschien nog een stukje fietsen als ik zin heb.

Maar eerst moet het kot aan kant. Ohja, en veel was draaien, ga ik ook doen vandaag. Tweede was zit in de machine. Nu eerst de Aldi!

Ziet er anders nog aardig wild uit hoor, met poetsen en wasjes draaien enzo.

Vergeet niet te genieten van je weekend.
quote:Loeske85 schreef op 25 juni 2016 @ 10:42:

Wij gaan vandaag ons eerste officiële gezinsuitje beleven: Naar de Apenheul! Ben benieuwd of het een beetje indruk maakt op dochter van bijna 6 maanden

Fijne dag allemaal!

Dat zal vast wel, koters van die leeftijd kijken hun ogen uit.

Heel veel plezier gewenst!
quote:jadaiswa schreef op 25 juni 2016 @ 10:45:

[...]

We houden het klein, 5 personen maar wel gezellig! Het idee is dat ik alles vandaag doe, morgen is vriend ook vrij dus dan hoeven we niks en kunnen we lekker op pad!

Dat is inderdaad knus en niet over the top aan werk, dan heb jij het ook nog gezellig.

Geniet er van.
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 10:45:

[...]

Het kan dat ik neerplof op een terrasje, maar even zien straks.

Wat erg zeg, dat je er middenin zat. Zag op tv de ravage die het noodweer heeft aangericht, dan kunnen wij hier met een beetje water ons in de handen knijpen. Sterkte ermee.

Doe jij een beetje rustig aan?!!! Geniet van je kinders en laat de boel aan je man.

Geniet van je weekend.

Ja, was echt heftig hier. Was alleen thuis met de kinderen. Trok net de deur dicht toen een ijsbal (ze waren hier letterlijk net zo groot als tennisballen) op het dakraam viel. Helemaal versplinterd. Zo blij dat ik er toen niet stond. Maar wat een troep! Dakpannen zijn vervangen, dus dak is wel weer waterdicht. Maar dakdekker moet nog langskomen voor schade aan dakleer. Auto vol deuken, maar bij ons zijn de ruiten ervan gelukkig niet gesneuveld, bij bijna alle mensen hier in het dorp wél. En nog wat kleine schade. Maar belangrijkste is dat er met onszelf niks aan de hand is. Spullen zijn te vervangen.

Rustig aan doen valt niet mee met de kinderen. Maar man helpt waar hij kan. Over poosje gaat het vast beter!
quote:Safka schreef op 25 juni 2016 @ 10:45:

Wat een leuk topic!

Ik ga vanmiddag naar het asiel om te kijken of er een of twee katjes zijn die bij mij willen wonen. Ik heb nog niks in huis voor ze en morgen ben ik de hele dag weg dus ik ga vandaag alleen kijken (hoop ik, wellicht zit ik straks met 5 zielige katten op mijn bank )

Ojee, jij gaat vol in de emotie naar een asiel. Ja hoor, dan vraag je erom.

Je laat me hardop lachen.

Wees alsjeblieft een beetje zakelijk, anders kom je in de buurt bekend te staan als het rare kattenvrouwtje.
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 10:52:

[...]

Wees alsjeblieft een beetje zakelijk, anders kom je in de buurt bekend te staan als het rare kattenvrouwtje.
quote:apiejapie schreef op 25 juni 2016 @ 10:52:

[...]

Ja, was echt heftig hier. Was alleen thuis met de kinderen. Trok net de deur dicht toen een ijsbal (ze waren hier letterlijk net zo groot als tennisballen) op het dakraam viel. Helemaal versplinterd. Zo blij dat ik er toen niet stond. Maar wat een troep! Dakpannen zijn vervangen, dus dak is wel weer waterdicht. Maar dakdekker moet nog langskomen voor schade aan dakleer. Auto vol deuken, maar bij ons zijn de ruiten ervan gelukkig niet gesneuveld, bij bijna alle mensen hier in het dorp wél. En nog wat kleine schade. Maar belangrijkste is dat er met onszelf niks aan de hand is. Spullen zijn te vervangen.

Rustig aan doen valt niet mee met de kinderen. Maar man helpt waar hij kan. Over poosje gaat het vast beter!Bizar. Laten we hopen dat dit eenmalig was, al heb ik er een hard hoofd in.
Ik moet zo een paar uurtjes werken, heerlijk door een grote stad lopen, dus heel erg is het niet. Vervolgens haasten voor een meeting met mijn projectgroep en daarna heerlijk sushi eten met vrienden. Eigenlijk heb ik geen tijd want er moet nog veel gebeuren voor het project, maar een beetje ontspanning is ook nodig voor productiviteit.

Momenteel kan ik genieten, ahum, van de Turkse popmuziek van mijn nieuwe bovenbuur. Gelukkig ditmaal wel op een christelijk tijdstip, maar binnenkort toch even langs gaan om te vragen of er ook een keer een ander nummer op mag.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik ga vandaag naar het huis van mijn moeder, mijn zusjes zijn er dit weekend en wil ze weer even na lange tijd zien. Één van mijn zusjes heeft haar nieuwe vriendje meegenomen dus die zal ik dan ook voor het eerst ontmoeten.

Vanavond het EK Portugal - Kroatië kijken met mijn vriend.
quote:missmisery schreef op 25 juni 2016 @ 10:55:

Ik moet zo een paar uurtjes werken, heerlijk door een grote stad lopen, dus heel erg is het niet. Vervolgens haasten voor een meeting met mijn projectgroep en daarna heerlijk sushi eten met vrienden. Eigenlijk heb ik geen tijd want er moet nog veel gebeuren voor het project, maar een beetje ontspanning is ook nodig voor productiviteit.

Momenteel kan ik genieten, ahum, van de Turkse popmuziek van mijn nieuwe bovenbuur. Gelukkig ditmaal wel op een christelijk tijdstip, maar binnenkort toch even langs gaan om te vragen of er ook een keer een ander nummer op mag.

Buiten werken met dit weer is fijn, lijkt me inderdaad.

Wat leuk dat je in een projectgroep zit, ik ben gek op projecten, ook omdat er een kop en een staart aan zit, met goed vooruitzichten.

Lekker, sushi!!!

Misschienn draait je buur verzoekjes, je weet het nooit. Sterkte!

Fijne dag!
quote:Diamondbooty schreef op 25 juni 2016 @ 10:58:

Ik ga vandaag naar het huis van mijn moeder, mijn zusjes zijn er dit weekend en wil ze weer even na lange tijd zien. Één van mijn zusjes heeft haar nieuwe vriendje meegenomen dus die zal ik dan ook voor het eerst ontmoeten.

Vanavond het EK Portugal - Kroatië kijken met mijn vriend.

Leuk, nieuwe familie!

Jaaaa, het is weer voetbaldag, eindelijk! We hebben wel een paar dagen moeten wachten en dat is niet eerlijk.

Geniet van je dag!
Goedemorgen allemaal!

Ik ben vanochtend een rondje wezen hardlopen . Ondanks de warmte toch 12 km gelopen. Vanmiddag ga ik lekker in de tuin zitten.

Verder ga ik vanavond uitgebreid koken en morgen hebben we een bbq bij vrienden.

Al met al een rustig weekend. Lekker hoor!

Fijn weekend allemaal!
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 10:52:

[...]

ik betrapte me erop dat ik een truitje met een kattenprint had aangetrokken, niet expres, puur toeval. Snel maar even omgekleed, dat gaat me te ver..

Truitje gooi ik ook maar weg denk ik, mijn goeie naam te grabbel hier
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
quote:SueHeck schreef op 25 juni 2016 @ 11:07:

Goedemorgen allemaal!

Ik ben vanochtend een rondje wezen hardlopen . Ondanks de warmte toch 12 km gelopen. Vanmiddag ga ik lekker in de tuin zitten.

Verder ga ik vanavond uitgebreid koken en morgen hebben we een bbq bij vrienden.

Al met al een rustig weekend. Lekker hoor!

Fijn weekend allemaal!

12 kilometer, wow! Dan mag je inderdaad voor de rest van de dag lekker lummelen. Respect!

Fijn weekend gewenst.
quote:Safka schreef op 25 juni 2016 @ 11:07:

[...]

ik betrapte me erop dat ik een truitje met een kattenprint had aangetrokken, niet expres, puur toeval. Snel maar even omgekleed, dat gaat me te ver..

Truitje gooi ik ook maar weg denk ik, mijn goeie naam te grabbel hier
Hoi lieve Cateau ,

Wispelturige Phoebe/Zela enz hier heeft weer eens een andere naam ...

Vanmorgen om 8 uur al een stunt uitgehaald, wilde ik al heel lang doen : in pyama naar de AH hier om de hoek.

Verder wat gerommeld, was gedaan enz.

Vanmiddag heb ik met mijn zussen en broer een soort van surprise party georganiseerd omdat hij donderdag 70 geworden is. (Gedsie wat oud)

Ga ik trouwens ook weer wat zingen (ik heb de verkeerde hobby...) , heb iets van Jacques Brel uitgekozen, heelluuuppp! (Dat is behoorlijk zwaar...)
Wij hebben lang in bed gelegen. Ontbeten en beetje in huis gerommeld. Boodschappen gedaan met jongste, oudste heeft op de computer gespeeld (tijdens de week niet veel tijd voor).

Nu naar de afscheid show van k3 aan het kijken. Was gisteren op TV maar was laat dus opgenomen. Beetje zingen en dansen.

Straks naar verjaardagsfeestje van zoon van vriendin. Kids mogen beide mee. Haar kids hebben dezelfde leeftijd. Ik ga er ook blijven om gaar wat te helpen. Ze staat r anders alleen voor.

Dan waarsch bbq'en, te zien wat het weer doet.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Niceday76 schreef op 25 juni 2016 @ 10:15:

[...]

wat is een kersenfestival? Klinkt leukEen kersenfestival is bij de lokale kersenboomgaard, eigenlijk de opening van het kersenseizoen. Dan kun je dus uiteraard kersen kopen en allerlei lekkers van kersen (taartjes, ijs etc) en er is een kersenpitspuugbaan, je kunt met een treintje door de boomgaard, er is muziek, standjes met allerlei leuks, springkussen en nog veel meer leuks. Altijd heel gezellig!
quote:Alicemorgan82 schreef op 25 juni 2016 @ 11:10:

Hoi lieve Cateau ,

Wispelturige Phoebe/Zela enz hier heeft weer eens een andere naam ...

Vanmorgen om 8 uur al een stunt uitgehaald, wilde ik al heel lang doen : in pyama naar de AH hier om de hoek.

Verder wat gerommeld, was gedaan enz.

Vanmiddag heb ik met mijn zussen en broer een soort van surprise party georganiseerd omdat hij donderdag 70 geworden is. (Gedsie wat oud)

Dat is inderdaad een stunt, ik hoop dat het niet al te goed bevallen is.

Wat leuk, een surpriseparty. De tijd vliegt hè, zo kruip je over de grond omdat je nog niet kunt lopen en zo kruip je over de grond omdat je niet meer kunt lopen. Het gaat veel te snel allemaal.

Geniet van je feestje en van je weekend!
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 11:14:

[...]

Dat is inderdaad een stunt, ik hoop dat het niet al te goed bevallen is.

Wat leuk, een surpriseparty. De tijd vliegt hè, zo kruip je over de grond omdat je nog niet kunt lopen en zo kruip je over de grond omdat je niet meer kunt lopen. Het gaat veel te snel allemaal.

Geniet van je feestje en van je weekend!

nou ik heb er geen commentaar op gekregen hoor

Ik ben best wel rebels en wilde dit altijd al eens doen...

Dank, jij ook!!
quote:Finjie schreef op 25 juni 2016 @ 11:11:

Wij hebben lang in bed gelegen. Ontbeten en beetje in huis gerommeld. Boodschappen gedaan met jongste, oudste heeft op de computer gespeeld (tijdens de week niet veel tijd voor).

Nu naar de afscheid show van k3 aan het kijken. Was gisteren op TV maar was laat dus opgenomen. Beetje zingen en dansen.

Straks naar verjaardagsfeestje van zoon van vriendin. Kids mogen beide mee. Haar kids hebben dezelfde leeftijd. Ik ga er ook blijven om gaar wat te helpen. Ze staat r anders alleen voor.

Dan waarsch bbq'en, te zien wat het weer doet.

Lekker, uitslapen, altijd een goed plan.

Je hebt dus een hele kinderdag voor de boeg, wat heerlijk!

Geniet van je dag en van de BBQ, als het goed is zit het weer mee.
Niet veel!

Ik ben moe. Vier dage werke vind ik bij nader inzien net iets te veel. Nog drie weken en dan is het klaar en gedaan. Dan heb ik vakantie, en houdt de baan op te bestaan. Weekenden echt nodig om effe bij te tanken en heet eest noodzakelijke huishouden af te ronden. Iets te weinig tijd

/energie voor sociale dingen helaas.
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 10:34:

[...]

Dat vind ik altijd zo fantastisch, grote families bij elkaar. Ik kom zelf uit een heel kleine familie, waarvan het grootste deel al is uitgestorven. Ben altijd wel een beetje jaloers.

Geniet van je dag en de familie, Ik hoop dat er allemaal leuke mensen zijn aangeschoven, qua nieuwe aanhang.

Dank je! Eerlijk gezegd voelde het ook wel eens als een verplichting vroeger, toen we als middelbare scholieren niet zoveel met elkaar hadden maar af en toe een zondagmiddag en -avond bij elkaar werden gezet Eentje altijd chagrijnig omdat ie geen voetbal kon kijken.

Maar je hebt gelijk, het is iets heel moois.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven