Hilarisch topic weggehaald... beetje jammer

18-07-2008 12:04 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die het geheel gemist hebben: het ging over een wasmachine, een kat, een overstroming en schreeuw om hulp.

Heb net hélemaaal in een scheur gelegen. Nu er een kater aan over gehouden.

Is viva te streng?

Viva is te streng

Totaal aantal stemmen: 84

absoluut, lachen is gezond voor lichaam en geest (83%)
absoluut niet, rust, reinheid en regelmaat zijn ook mijn mot (12%)
ik heb geen mening (5%)
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 22:33:

[...]

Whaha, zul je net zien dat je cabaret -wegens humor- wordt verwijderd en het zingen blijft staan

Girl: Sta je in de supermarkt, opeens overal sms-piepjes om je heen En tegen de tijd dat je thuis bent is het topic al weg... systeem van niks dus....
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 22:33:

[...]

Girl: Sta je in de supermarkt, opeens overal sms-piepjes om je heen

Zie het al helemaal voor me ja!

Mystic: tja, weet ik niet. Heb t topic niet gelezen, maar raak er altijd geintrigeerd door wat er besproken wordt. En of iets al dan niet grappig is, daar wil ik graag zelf over oordelen
quote:Ikke1971 schreef op 20 juli 2008 @ 22:36:

[...]

En tegen de tijd dat je thuis bent is het topic al weg... systeem van niks dus.... Nou, het topic stond in mn 'nieuwste berichten' lijst (ofzoiets), maar toen ik het wilde openen een foutmelding. Daarna een topic over het verwijderen van het eerder topic dat ik wilde openen: weer foutmelding. Dacht eerst nog dat ik misschien die irritante forummer bleek te zijn die ineens verwijderd was
quote:Ikke1971 schreef op 20 juli 2008 @ 22:36:

[...]

En tegen de tijd dat je thuis bent is het topic al weg... systeem van niks dus.... Thuis bent? Je snelt dan direct naar een 'Rel-Inlog-Punt' om het weghalen live te kunnen volgen
Dat zeg ik....
quote:girl-1983 schreef op 20 juli 2008 @ 22:38:

[...]

Dacht eerst nog dat ik misschien die irritante forummer bleek te zijn die ineens verwijderd was
Dat zeg ik....
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 22:39:

[...]

Thuis bent? Je snelt dan direct naar een 'Rel-Inlog-Punt' om het weghalen live te kunn en volgen

Is vast een gat in de markt om die Rel-Inlog-Punten' bij elke buurtsuper te laten plaatsen.

*is weg om snel een businessplan in elkaar te draaien*
quote:Ikke1971 schreef op 20 juli 2008 @ 22:41:

[...]

Is vast een gat in de markt om die Rel-Inlog-Punten' bij elke buurtsuper te laten plaatsen.

*is weg om snel een businessplan in elkaar te draaien*Websje: je laat Ikke er toch niet met jouw geweldige plan vandoor gaan??!!
quote:girl-1983 schreef op 20 juli 2008 @ 22:44:

[...]

Websje: je laat Ikke er toch niet met jouw geweldige plan vandoor gaan??!!

ssssssttt....

Delen in de winst??
Ja graag!!
Hey....

*gaat nu even snel langs de KvK om R.I.P. te registeren*
Dat zeg ik....
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 22:48:

Hey....

*gaat nu even snel langs de KvK om R.I.P. te registeren*

Whaha..ik wilde het ook afkorten maar besloot toch maar om het voluit te schrijven!

Te laat trouwens..zie je daar voor de deur die slaapzak (en dat mens erin met een laptop)?? That's me

Maar ik ben de beroerdste niet hoor..ik schrijf het plan, jullie de uitvoering en de winst 30/30/40
quote:Ikke1971 schreef op 20 juli 2008 @ 22:50:

[...]

Whaha..ik wilde het ook afkorten maar besloot toch maar om het voluit te schrijven!

Te laat trouwens..zie je daar voor de deur die slaapzak (en dat mens erin met een laptop)?? That's me

Maar ik ben de beroerdste niet hoor..ik schrijf het plan, jullie de uitvoering en de winst 30/30/40 Zag je net die naaldhak door je beeldscherm gaan? That was me (*aangenaam*)
Dat zeg ik....
quote:Ikke1971 schreef op 20 juli 2008 @ 22:50:

[...]

Maar ik ben de beroerdste niet hoor..ik schrijf het plan, jullie de uitvoering en de winst 30/30/40

Doe ik het voor!

En dames geen ruzie he: anders moeten er weer klapstoelen aan te pas komen en topics worden geopend voor mensen die iets gemist hebben
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 22:53:

[...]

Zag je net die naaldhak door je beeldscherm gaan? That was me (*aangenaam*)Hoor net dat ik geen ruzie mag maken... al zou het wel het perfecte test systeem zijn of R-I-P werkt.....
*bliep*

Staan jullie nog niet bij een RIP dan?

Volgens mij zijn we trouwens behoorlijk offtopic inmiddels. Wordt daar ook zwaarder op gemodereerd tegenwoordig of mag dat wel?
Dat zeg ik....
Jihaaa..het werkt!

*Neemt koffie mee voor Websje voor bij de slaapzak en zegt weltrusten *
Nou dames, waterdicht systeem dacht ik zo.

Als ik morgen op werk n sms-je krijg weet ik hoe laat het is.

Welterusten! En ik hoor wel hoe het bij de KvK gegaan is
Volgens mij zijn we hartstikke on topic trouwens. Hoe te voorkomen dat we de hilarisch topics missen voordat ze worden weggehaald past precies bij de OP

En nee, ik sta niet bij een RIP...dan ben ik mijn plaatsje bij de slaapzak namelijk kwijt
Thanks en welterusten terug!

*BIEP* sms: -rel is voorbij. herhaal:r el is voorbij-
Dat zeg ik....
quote:websje schreef op 20 juli 2008 @ 23:00:

Thanks en welterusten terug!

*BIEP* sms: -rel is voorbij. herhaal:r el is voorbij-
Wat gaan jullie hard zeg. Zo mis ik alsnog de R.I.P. (was even aan het pijlerhoppen)
quote:Dushi74 schreef op 20 juli 2008 @ 23:03:

Wat gaan jullie hard zeg. Zo mis ik alsnog de R.I.P. (was even aan het pijlerhoppen)Dan moet je je telefoon ook niet uitzeggen natuurlijk! Dan mis je het ook
Na alles doorgespit en gemist te hebben, ben ik eindelijk een beetje bij.

Maar dames, bij welke supermarkt staan jullie? Hier is alles dicht.
Heb jij je telefoon ook al niet aanstaan, Blumpke? De rel-alert is al weer over hoor. Ik stond trouwens bij een RIP op een station
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven