Hoe bruin ben jij?
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:45
Ik heb rood haar en sproeten. Wel heb ik beetje kleur niet door veel zonnen hooguit een keer per week een uurtje in de namiddag op balkon. Ik fiets veel buiten, sport, slik lycopeen en smeer biologische zonnebrand. Ik ben zeg maar off white/ licht creme met spikkels.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:48
Ik heb een kwart Indonesisch bloed maar in de zomer word ik heel snel zo bruin dat ik voor een helemaal Indonesische kan doorgaan.
Lig trouwens nooit in de zon want daar kan ik niet tegen en is mij te warm. Maar van hardlopen, wandelen, fietsen, in de tuin bezig zijn en in de schaduw buiten zitten word ik dus al bruin. Smeren met zonnebrandcrème doe ik ook niet en ben nog nooit verbrand.
Lig trouwens nooit in de zon want daar kan ik niet tegen en is mij te warm. Maar van hardlopen, wandelen, fietsen, in de tuin bezig zijn en in de schaduw buiten zitten word ik dus al bruin. Smeren met zonnebrandcrème doe ik ook niet en ben nog nooit verbrand.
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:48
Heel bruin. Ben net terug van een vakantie in Italië, en daar was het dagelijks zo warm dat we helemaal niet veel in de zon hebben gezeten/gelegen. Zelfs als het voorjaar begint kun je nog zien wat voor bikini ik de vorige zomer aan gehad heb.
Aan de ene kant is het leuk om zo bruin te worden, ook in de schaduw. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af of dat nu wel zo goed is voor je huid en hoe ik eruit zie als ik 50 ben.
Aan de ene kant is het leuk om zo bruin te worden, ook in de schaduw. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af of dat nu wel zo goed is voor je huid en hoe ik eruit zie als ik 50 ben.
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:55
quote:Frizzy schreef op 03 augustus 2013 @ 12:52:
Pas je wel op Olivia? Niet smeren is echt heel onverstandig ivm het risico op huidkanker.
Dat heeft voornamelijk met verbranding te maken en als je nooit verbrand...
Ik word ook heel snel bruin, maar dit jaar wegens niet zonnen/ boekjes in de zon lezen/ kopjes koffie in het zonnetje drinken, want ik heb geen tuin of balkon, wel een mooi kleurtje, maar niet op mijn bruinst zeg maar.
Pas je wel op Olivia? Niet smeren is echt heel onverstandig ivm het risico op huidkanker.
Dat heeft voornamelijk met verbranding te maken en als je nooit verbrand...
Ik word ook heel snel bruin, maar dit jaar wegens niet zonnen/ boekjes in de zon lezen/ kopjes koffie in het zonnetje drinken, want ik heb geen tuin of balkon, wel een mooi kleurtje, maar niet op mijn bruinst zeg maar.
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:57
quote:tonkje schreef op 03 augustus 2013 @ 12:38:
[...]
Zeggen mensen dat echt?
Gelukkig ken ik zulke types niet.
Verder ben ik niet erg bruin.O ja hoor. Ik word nageroepen op straat door wild vreemden om mn bleke huidskleur. En in mn omgeving hoor ik er nauwelijks iemand over omdat ik zelf al uitleg dat ik slecht bruin word. Ik kan best bruin worden, maar dan moet ik veel in de zon zitten. Daar kan ik niet goed tegen en het is ook niet goed voor je huid.
[...]
Zeggen mensen dat echt?
Gelukkig ken ik zulke types niet.
Verder ben ik niet erg bruin.O ja hoor. Ik word nageroepen op straat door wild vreemden om mn bleke huidskleur. En in mn omgeving hoor ik er nauwelijks iemand over omdat ik zelf al uitleg dat ik slecht bruin word. Ik kan best bruin worden, maar dan moet ik veel in de zon zitten. Daar kan ik niet goed tegen en het is ook niet goed voor je huid.
Occam's razor
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:57
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:58
quote:girlpower29 schreef op 03 augustus 2013 @ 12:48:Heel bruin. Ben net terug van een vakantie in Italië, en daar was het dagelijks zo warm dat we helemaal niet veel in de zon hebben gezeten/gelegen.Damnit, dat zou ik ook wel willen! Ik ben alleen zo roodharig als de neten en heb zo'n roomkaashuid met roestvlekken. Moet smeren als een malle om verbranden te voorkomen. Zelfs in de schaduw.
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:59
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:01
Haha, hier ook badpaklijnen tot lente 2014 (tot nog toe elk jaar gehad). Ik heb sowieso al een wat getinte huid, verbrand nooit. Nu flink bruin, maar ik blijf zoveel mogelijk uit de zon (krijg er gelijk knallende hoofdpijn van). Zoon is ook al diepbruin, ondanks sunblock. Maar van het spelen onder de parasol was hij al na twee zonnige dagen diepbruin.
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:08
Ik ben niet zo bruin. Vind het bij teenagers en twintigers nog wel staan, maar hoe ouder je wordt, hoe meer je lichaam er van gaat rimpelen. Ik griezel bij het zien van een 40+ vrouw met diareekleurig lijf, rimpels in het decoletee tussen en boven haar tieten en die glimkoppen.
Net genoeg voor een uitstraling die zegt dat je wel eens buiten komt, maar niet bruin genoeg voor "oudbruine leren tassen"-look, zeg maar.
Net genoeg voor een uitstraling die zegt dat je wel eens buiten komt, maar niet bruin genoeg voor "oudbruine leren tassen"-look, zeg maar.
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:09
quote:kipkluifje schreef op 03 augustus 2013 @ 12:58:
[...]
Damnit, dat zou ik ook wel willen! Ik ben alleen zo roodharig als de neten en heb zo'n roomkaashuid met roestvlekken. Moet smeren als een malle om verbranden te voorkomen. Zelfs in de schaduw. Uit de zon blijven dus. Zoals je jezelf omschrijft vind ik je prachtig.
[...]
Damnit, dat zou ik ook wel willen! Ik ben alleen zo roodharig als de neten en heb zo'n roomkaashuid met roestvlekken. Moet smeren als een malle om verbranden te voorkomen. Zelfs in de schaduw. Uit de zon blijven dus. Zoals je jezelf omschrijft vind ik je prachtig.