Hoe is de sneeuw in centrum Amsterdam?
dinsdag 22 december 2009 om 10:20
Ik weet het, het zoveelste topic over de sneeuw, maar ik kan qua Google niks vinden.
Ik moet zo naar het centrum van Amsterdam. Snelweg vind ik niet zo'n punt, er staat geen file dus dat is wel te doen. Ik vraag me wel af hoe het in Amsterdam is. Ik ga parkeren in Byzantium en rijd via de Overtoom, is dat een beetje begaanbaar?
Dank voor de info!
Ik moet zo naar het centrum van Amsterdam. Snelweg vind ik niet zo'n punt, er staat geen file dus dat is wel te doen. Ik vraag me wel af hoe het in Amsterdam is. Ik ga parkeren in Byzantium en rijd via de Overtoom, is dat een beetje begaanbaar?
Dank voor de info!
dinsdag 22 december 2009 om 10:30
Met je boerenverstand kom je toch ook een heel eind?
Man man man.
In Amsterdam is vast gestrooid en daar wordt veel gereden dus de weg zal prima begaanbaar zijn. Heb nog niets gehoord over chaos in Amsterdam Centrum.
Je doet net of je misschien door een meter sneeuw moet ploegen. Als je nou naar Kutkrabbeveen in Noord Groningen moet, okee, maar Amsterdam centrum.
Man man man.
In Amsterdam is vast gestrooid en daar wordt veel gereden dus de weg zal prima begaanbaar zijn. Heb nog niets gehoord over chaos in Amsterdam Centrum.
Je doet net of je misschien door een meter sneeuw moet ploegen. Als je nou naar Kutkrabbeveen in Noord Groningen moet, okee, maar Amsterdam centrum.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

dinsdag 22 december 2009 om 10:33
dinsdag 22 december 2009 om 10:35
Ik moest iets langer op de tram wachten gisteren, er was wat vertraging, maar nagenoeg alles reed normaal. Gisteren eind van de middag was het wel erg glad op de weg in het centrum, de auto's reden stapvoet, maar daarna is er weer gestrooid en was t prima te doen.
Idd rijdt er natuurlijk veel verkeer in Amsterdam centrum en wordt er regelmatig gestrooid. Denk dat je hier nog het minste last zult hebben dan in de rest van Holland!
Idd rijdt er natuurlijk veel verkeer in Amsterdam centrum en wordt er regelmatig gestrooid. Denk dat je hier nog het minste last zult hebben dan in de rest van Holland!
dinsdag 22 december 2009 om 10:36
dinsdag 22 december 2009 om 10:39
dinsdag 22 december 2009 om 10:43
quote:Paque_in_Pink schreef op 22 december 2009 @ 10:30:
Man man man.
Je doet net of je misschien door een meter sneeuw moet ploegen. Als je nou naar Kutkrabbeveen in Noord Groningen moet, okee, maar Amsterdam centrum.Ochtendhumeur?
Man man man.
Je doet net of je misschien door een meter sneeuw moet ploegen. Als je nou naar Kutkrabbeveen in Noord Groningen moet, okee, maar Amsterdam centrum.Ochtendhumeur?
The time is now
dinsdag 22 december 2009 om 11:06
Aha...dan hoop ik dat mijn Schipholtrein ook gaat morgen! En mijn vliegtuig...ik vlieg naar Zurich. Ik ga naar mijn dochter, kerst en oud- en nieuw vieren. Ze belde gisteravond nog....want in Zwitserland ligt (nu) weinig sneeuw. Maar andere jaren rijden daar ook gewoon de treinen...
Ik moet vanaf Apeldoorn naar Schiphol....dus duimen!
Ik moet vanaf Apeldoorn naar Schiphol....dus duimen!
dinsdag 22 december 2009 om 11:21