Hoe is de sneeuw in centrum Amsterdam?

22-12-2009 10:20 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, het zoveelste topic over de sneeuw, maar ik kan qua Google niks vinden.

Ik moet zo naar het centrum van Amsterdam. Snelweg vind ik niet zo'n punt, er staat geen file dus dat is wel te doen. Ik vraag me wel af hoe het in Amsterdam is. Ik ga parkeren in Byzantium en rijd via de Overtoom, is dat een beetje begaanbaar?

Dank voor de info!
En rijden de trams weer vandaag?
Wit en bruin denk ik....

boeienddddddd
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
goed te doen hoor
quote:Paque_in_Pink schreef op 22 december 2009 @ 10:25:

Wit en bruin denk ik....

boeiendddddddNee, boeiend is het niet, dat zeg ik ook al. Ik wil alleen weten of het begaanbaar is met de auto.
Woont iemand in de buurt van Schiphol?? Zo ja, vliegen er wel weer (veel) vliegtuigen? dan weet ik of ik morgen kan vliegen...(als ik op Schiphol kom tenminste, de treinen rijden ook niet echt regelmatig!)
vliegtuigen vliegen wel, maar wel met veel vertraging. Ligt er ook een beetje heen waar je heen vliegt denk ik.
Prima te doen

En met de trams is toch niks? Die hebben toch wel gewoon gereden? Ik ben tenminste zelf zondag met de tram naar de stad gegaan. En als ze toen al reden hebben ze gisteren zeker gereden!
O, Ramiaatje, je was me net voor. Goed te rijden dus?
Met je boerenverstand kom je toch ook een heel eind?

Man man man.

In Amsterdam is vast gestrooid en daar wordt veel gereden dus de weg zal prima begaanbaar zijn. Heb nog niets gehoord over chaos in Amsterdam Centrum.

Je doet net of je misschien door een meter sneeuw moet ploegen. Als je nou naar Kutkrabbeveen in Noord Groningen moet, okee, maar Amsterdam centrum.
Ja hoor prima. Zeker op de overtoom. Wel beetje voorzichtig rijden natuurlijk. Maar het is zeker geen ijsbaan. En de trams rijden ook gewoon.
Namma, een vriend van ons is vanochtend met de trein naar Schiphol gegaan, dat ging prima. Zijn vliegtuig naar Londen ging wel, maar wel met vertraging.
Bericht vanuit centrum amsterdam vanaf 't werk. De sneeuw alhier is zwaar smeltend. Het is hier goed boven nul en momenteel verdwijnt de sneeuw redelijk snel. Het is meer 'blubber' dan sneeuw vind ik. Ik verwacht dat het morgen eigenlijk wel weg is hier, mits er nieuwe sneeuw valt.
Natuurlijk denk ik dat het wel meevalt in Amsterdam, maar ik woon er niet. Waarom is het dan zo verschrikkelijk dat ik dat even check bij mensen die er wel wonen?
Dank je, Oriana, dat is het 'ooggetuigenverslag' dat ik graag wilde
Ik moest iets langer op de tram wachten gisteren, er was wat vertraging, maar nagenoeg alles reed normaal. Gisteren eind van de middag was het wel erg glad op de weg in het centrum, de auto's reden stapvoet, maar daarna is er weer gestrooid en was t prima te doen.

Idd rijdt er natuurlijk veel verkeer in Amsterdam centrum en wordt er regelmatig gestrooid. Denk dat je hier nog het minste last zult hebben dan in de rest van Holland!
Korte reizen maken valt volgens mij wel mee nu. Behalve in de gebieden met erg veel sneeuw.

Maar ik wordt ook wel even gek van die sneeuw.

Vandaag zou mijn broertje op bezoek komen.

Maar dat gaat nu niet. De treinen rijden bijna niet.

Hij moet van zuid-limburg komen en ik woon in Noord-holland.
Als het opvriest, dan wordt het wel gladder ja. Maar er wordt goed en regelmatig gestrooid. Zeker op de doorgaande wegen. En wat een doorgaande weg is, is een rúim begrip, dus ik zou me niet zo'n zorgen maken. De Overtoom valt daar hoe dan ook onder.
quote:Paque_in_Pink schreef op 22 december 2009 @ 10:30:

Met je boerenverstand kom je toch ook een heel eind?

Man man man.

In Amsterdam is vast gestrooid en daar wordt veel gereden dus de weg zal prima begaanbaar zijn. Heb nog niets gehoord over chaos in Amsterdam Centrum.

Je doet net of je misschien door een meter sneeuw moet ploegen. Als je nou naar Kutkrabbeveen in Noord Groningen moet, okee, maar Amsterdam centrum.Ochtendhumeur?
The time is now
Ik wilde net een topic openen hoe het met de sneeuw staat in Kutkrabbeveen... maar niet doen dus?
Als je zomerbanden hebt is het wel een beetje ploeteren soms, maar over het algemeen wel goed te doen
Ben het wel met Pink eens..
Aha...dan hoop ik dat mijn Schipholtrein ook gaat morgen! En mijn vliegtuig...ik vlieg naar Zurich. Ik ga naar mijn dochter, kerst en oud- en nieuw vieren. Ze belde gisteravond nog....want in Zwitserland ligt (nu) weinig sneeuw. Maar andere jaren rijden daar ook gewoon de treinen...

Ik moet vanaf Apeldoorn naar Schiphol....dus duimen!
quote:Banba schreef op 22 december 2009 @ 10:43:

[...]

Ochtendhumeur? Nee sneeuwpaniekmoe.
quote:qwertu schreef op 22 december 2009 @ 10:50:

Ik wilde net een topic openen hoe het met de sneeuw staat in Kutkrabbeveen... maar niet doen dus? Jawel hoor, dat zou ik nog snappen. Dat is zo onzeker als de pest daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven