Hoe krijg ik mijn ouders het huis uit?

24-12-2018 01:05 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik en een jongen zouden graag afspreken, alleen mijn ouders gaan maar niet een nachtje weg, of ergens heen. Ik heb ze zelfs verteld dat ik een jongen hierheen wil hebben. Ze vonden het goed, maar nu moet ik nog een idee hebben om hun weg te krijgen (en mn broertje) zonder dat ik meehoef. Ideeen? Dank je alvast!
Alle reacties Link kopieren
Het is hun huis, waar zijzelf voor betalen. Wat denk je nu helemaal te mogen verwachten? Je bent vast een puber nog?

Of je geeft je ouders voor kerst een hotelovernachting, of je geeft het jezelf en deze jongen. Zo simpel kan het zijn. Dat, of lekker bij hem thuis.
Gut..,gewoon in je eigen bed duiken. Zo lang je niet heel hard kreunt lijkt me dat geen probleem.

Je komt zelf ook niet van de markt hè? Ouders weten echt wel hoe het werkt. :lightbulb:
Daarom spreken tieners af onder werktijd van de ouders
Alle reacties Link kopieren
Je bent 16 lees ik in je andere topic. Kan me voorstellen dat je ouders zich niet weg laten sturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zo kan het ook. Voor een feest van dochter hebben we een nacht in een zomerhuisje gelogeerd. De verwarming stond nogal hoog en kon niet lager wegena defect. van de nood een deugd gemaakt, kleren uit was de enige oplossing. Heerlijke dampende nacht samen gehad en dochter een leuk feest in ons huis.
Love is the meaning of life
Boek zelf 'n hotel, zit je ook niet met de zooi thuis.
Dit is echt heel erg bizar. Je woont bij je ouders en je wilt hén vervolgens weg hebben? Ben je nou helemaal gek geworden?! Ga zelf weg of accepteer dat je ouders thuis zullen zijn en maak afspraken met ze.
Ik zou gewoon midden op de hoekbank tijdens tvoh boven op de roede van je vriend gaan zitten. Dan mieteren je ouders vanzelf op.
Alle reacties Link kopieren
Neuk gewoon buiten, zoals ik vroeger. Wij deden het overal.
Buiten seksen kan prima.
whitewolves schreef:
24-12-2018 01:11
Gewoon vragen?
Serieus? De brutaliteit.. Mijn vader had me zo’n lange preek (tirade) gegeven dat ie daar ongeveer nu, meer dan tien jaar later, pas mee klaar zou zijn. :proud: Maar ik haalde het uiteraard niet eens in mijn hoofd om zoiets achterlijks te vragen.
JollyRider schreef:
24-12-2018 03:23
:rofl: lijkt me het enig mogelijke antwoord. Het idee zeg
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Maar TO, uit je bericht en je andere topic blijkt dat je prima thuis kan masturberen en blijkt nergens dat je ouders er bezwaar tegen hebben als je thuis neukt. Dus wat is het probleem eigenlijk?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Lotus90 schreef:
24-12-2018 09:44
Serieus? De brutaliteit.. Mijn vader had me zo’n lange preek (tirade) gegeven dat ie daar ongeveer nu, meer dan tien jaar later, pas mee klaar zou zijn. :proud: Maar ik haalde het uiteraard niet eens in mijn hoofd om zoiets achterlijks te vragen.
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 pubers waarvan 2 dikke verkering. Als ikelke keer als ze af willen spreken (om een wippie te maken) mijn huis zou moeten verlaten stond ik meer buiten dan binnen....
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft ook een vriend, no way dat ik speciaal voor haar het huis uit ga. Ze kan gewoon hier met haar vriend zijn , slapen en alles wat daarbij komt kijken... En anders gaat ze zelf maar weekendje weg..
Alle reacties Link kopieren
Supersas09 schreef:
24-12-2018 10:00
Ik heb 3 pubers waarvan 2 dikke verkering. Als ikelke keer als ze af willen spreken (om een wippie te maken) mijn huis zou moeten verlaten stond ik meer buiten dan binnen....
:proud: ik zie echt al straten vol met ouders, ongeduldig op hun horloge kijkend tot ze weer naar binnen mogen. Dat moet relaxed neuken voor de jongelui :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
24-12-2018 09:36
Boek zelf 'n hotel, zit je ook niet met de zooi thuis.
Onder de 18 kan je dus echt geen hotelreservering maken...

Mijn inmiddels 18jarige dochter neemt haar vriend gewoon mee naar huis en dat deed ze op haar 16e ook al. Ik zie het probleem niet.
JollyRider schreef:
24-12-2018 10:02
:proud: ik zie echt al straten vol met ouders, ongeduldig op hun horloge kijkend tot ze weer naar binnen mogen. Dat moet relaxed neuken voor de jongelui :rofl:
En bedankt, ik zie het helemaal voor me nu :rofl:

Maar ontopic, het is natuurlijk absurd dat je als puber je ouders vraagt hun eigen huis te verlaten omdat ze zo nodig met een jongen wil vrijen. Doe dat lekker ergens anders dan.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
24-12-2018 10:02
:proud: ik zie echt al straten vol met ouders, ongeduldig op hun horloge kijkend tot ze weer naar binnen mogen. Dat moet relaxed neuken voor de jongelui :rofl:
Een clubhuis/wachthuis voor ouders van neukende pubers.
En dan wasmiddel, condooms en beste tissues bespreken.... :hyper:
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
24-12-2018 10:02
:proud: ik zie echt al straten vol met ouders, ongeduldig op hun horloge kijkend tot ze weer naar binnen mogen. Dat moet relaxed neuken voor de jongelui :rofl:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jezus, wat hebben kinderen het vandaag de dag hoog in hun bol zeg, schop onder je hol heb je nodig.
Alle reacties Link kopieren
MargjeM schreef:
24-12-2018 08:17
Idd, als twee minderjarigen is een hotel volgens mij ook niet zomaar een optie.
Ze is nog maar zestien , even loepen.
Ik denk haar eerste vriendje en eerste keer sex.
Alle reacties Link kopieren
hemke schreef:
24-12-2018 13:21
Ze is nog maar zestien , even loepen.
Ik denk haar eerste vriendje en eerste keer sex.
Ondertussen is dat al gezegd idd, even lezen.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
24-12-2018 10:02
:proud: ik zie echt al straten vol met ouders, ongeduldig op hun horloge kijkend tot ze weer naar binnen mogen. Dat moet relaxed neuken voor de jongelui :rofl:
:rofl:
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven