Hoe lui ben jij?

26-02-2017 21:50 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te lui om een fatsoenlijke OP te maken.

Te lui om naar de WC te gaan (ik wacht wel tot ik het bijna in mijn broek doe).

Te lui om dez..

Hoe lui ben jij?

En nu ik het een paar keer heb geschreven, wat een raar woord is 'lui' eigenlijk...
quote:LostWandress schreef op 27 februari 2017 @ 11:31:

[...]

Zin om op bezoek te komen? Mijn kat zet wel koffie voor je.
Het karkarkter 'Lui' uit de serie Kabouter Plop, is op mij gebaseerd.
quote:Felroze schreef op 27 februari 2017 @ 09:18:

[...]

Ik ben zelfs te lui om te neuken, dus moeder zal ik nooit worden. Gewoon je man het werk laten doen, duh. Dan hoef je er alleen maar bij te liggen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Felroze schreef op 26 februari 2017 @ 22:44:

Dat wil je niet weten. Zo lui dat m'n beessies al een paar dagen wachten op een schoon hok. Dat er een partij schone was wat opgevouwen moet worden boven op zolder ligt, waar ik ook al een paar dagen tegenaan loop te hikken. Zo lui dat ik die was niet eens strijk. En zo lui dat ik weliswaar rond 7:00/7:30 wakker ben, maar het vaak tot 9:00/9:30 duurt voor ik er eindelijk uitkom.

Dat van die beesten vind ik zielig

Ik ben te lui om de verwarming aan te doen terwijl ik het ijskoud heb. En dat kan dus gewoon met mijn telefoon waarmee ik nu aan het typen ben.

Op mijn werk ben ik ook nooit lui trouwens.
quote:LostWandress schreef op 27 februari 2017 @ 11:31:

[...]

Zin om op bezoek te komen? Mijn kat zet wel koffie voor je.

Ik vraag ook wel eens aan de kat of ze ff de was wil opvouwen, doet ze gewoon niet.
Tijdens het lezen van de eerste 2 pagina's dacht ik 'Wat een heerlijk topic!', totdat iemand beweerde dat het om een grapje gaat.

Ik ben écht lui, thuis dan. Alles kost me moeite en ik baal er vreselijk van. Ik vraag me ook af of het niet een psychische stoornis is of zo.

Op mijn werk heb ik helemaal geen moeite met schoonmaken of actief bezig te zijn, ik wens dan ook regelmatig dat ik thuis dezelfde motivatie heb als op m'n werk, maar helaas...
Ik weet niet of het onder lui valt. Op mijn werk (Sociale Werkplaats) vallen de verschillen tussen mensen me zo op. Er is een groepje Turkse vrouwen die een doos van 12 kg niet tillen vanwege pijn. Dat kan, je kunt niet in andermans lichaam kijken. Andere collega's met vergelijkbare klachten of die pakweg 2 maanden geleden geopereerd zijn, gaan wel die dozen lopen versjouwen. En het ook nog voor anderen doen, ondanks dat ze zeggen altijd pijn te hebben. Is dit nou typisch Westers? Doorgaan en doorgaan. Ik ben zelf geadopteerd uit Azië en merk dat ik die mentaliteit ook niet zo heb. Wel in de zin dat ik me zelden ziek meldt. In het algemeen doe ik wat ik kan en probeer alles wat me gevraagd wordt. Maar als iets echt niet lukt, jammer dan. Vroeger dacht ik dat ik dat ik alles moest kunnen, maar daar ben ik vanaf gestapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven