Hoeveel kun je vragen op de rommelmarkt?

22-10-2009 16:43 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
As zondag ga ik met een vriendin op een grote, overdekte rommelmarkt staan. We gooien alles wat we niet meer gebruiken op een tafel neer en weg ermee! Echter, er zit echt nog keigoed spul tussen. Ook kleren bijvoorbeeld. Er zitten echt kleren bij die ik misschien 2x heb aangehad.. zelfs een nieuw paar schoenen.. goeie cd's.. mooie vazen.. vanalles en nogwat. Maar volgens mijn schoonmoeder kan ik nooit meer dan 3 euro vragen voor iets. Al is het nog helemaal in perfecte staat. Is dat zo? Iemand rommelmarktervaring?
och omdat t toch onder psyche staat. Je kunt vragen wat je wilt.

Het psyche effect van te laag is dat mensen denken dat" t wel niks zal zijn voor die prijs" en je blijft er mee zitte.

Te hooog kun je altijd zakken in prijs en denken de mensen dat ze een echt koopje hebben (ook psychisch )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 22 oktober 2009 @ 17:39:

och omdat t toch onder psyche staat. Je kunt vragen wat je wilt.

Het psyche effect van te laag is dat mensen denken dat" t wel niks zal zijn voor die prijs" en je blijft er mee zitte.

Te hooog kun je altijd zakken in prijs en denken de mensen dat ze een echt koopje hebben (ook psychisch )Da's een mooi psychologisch antwoord
quote:Kastanjez schreef op 22 oktober 2009 @ 18:07:

[...]

Da's een mooi psychologisch antwoord En iedereen zich maar afvragen waarom ik het onder psyche heb gezet?? Ja duh.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven