Ideale weersomstandigheden
dinsdag 1 juli 2025 om 12:39
Wat zijn voor jullie de ideale weersomstandigheden?
Ik trek het vandaag echt niet. Sowieso trek ik de hitte niet. Ik word er serieus een beetje ziek van. Ik word ontregeld, sloom, misselijk, algehele malaise is het. En toch lijkt het wel de norm om van zonnig weer te houden. Hoe vaak ik wel niet mensen hoor zeggen dat het weekend prachtig wordt met "die heerlijke zon" en op de radio hoor ik ook zo vaak: "het wordt een mooi vooruitzicht, morgen 28 graden zonder bewolking!"
Voor mij is dat allemaal al veel te warm.
Oh en de hooikoorts helpt er niet bij!
Ik trek het vandaag echt niet. Sowieso trek ik de hitte niet. Ik word er serieus een beetje ziek van. Ik word ontregeld, sloom, misselijk, algehele malaise is het. En toch lijkt het wel de norm om van zonnig weer te houden. Hoe vaak ik wel niet mensen hoor zeggen dat het weekend prachtig wordt met "die heerlijke zon" en op de radio hoor ik ook zo vaak: "het wordt een mooi vooruitzicht, morgen 28 graden zonder bewolking!"
Voor mij is dat allemaal al veel te warm.
Oh en de hooikoorts helpt er niet bij!

dinsdag 1 juli 2025 om 12:45
Heerlijk. De regen hoeft voor mij dan niet, maar wel als daarmee de temperatuur daalt.Kidneybean schreef: ↑01-07-2025 12:42Max 20 graden, bewolkt met af en toe een buidit geldt natuurlijk voor de zomer.
Voor de winter: vrieskou met een zonnetje en anders kou, met sneeuw![]()
Heerlijk zoals je het omschrijft in de winter. Je kan je er tenminste op kleden en ik functioneer dan tenminste.
dinsdag 1 juli 2025 om 12:55
19 tot 22 graden met afwisselend wolken en zon. Windkracht 2 of 3. Tussen 22:00 en 7:00 mag het regenen 
Ohja, in de winter vind ik vrieskou met blauwe lucht en zon ook heerlijk. Kan ook erg genieten van wat hardere wind kracht 5 ofzo, maar dan wel droog en niet te koud.

Ohja, in de winter vind ik vrieskou met blauwe lucht en zon ook heerlijk. Kan ook erg genieten van wat hardere wind kracht 5 ofzo, maar dan wel droog en niet te koud.
milestone wijzigde dit bericht op 01-07-2025 13:00
43.98% gewijzigd
huismuis
dinsdag 1 juli 2025 om 12:59
dinsdag 1 juli 2025 om 12:59
rond de 22 -24 graden met een briesje en 's avonds afkoelend
daar word ik persoonlijk het gelukkigst van
ik red me nu ook wel, omdat ik gelukkig een koel huis heb en airco op kantoor, maar prettig vind ik het allerminst en activiteiten ondernemen wordt ook lastig - zo heb ik vrijdag een festival en ben ik blij dat de vooruitzichten zijn dat het dan een beetje af gaat qua temperatuur
daar word ik persoonlijk het gelukkigst van
ik red me nu ook wel, omdat ik gelukkig een koel huis heb en airco op kantoor, maar prettig vind ik het allerminst en activiteiten ondernemen wordt ook lastig - zo heb ik vrijdag een festival en ben ik blij dat de vooruitzichten zijn dat het dan een beetje af gaat qua temperatuur
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
dinsdag 1 juli 2025 om 13:06
In de zomer max 25 graden in de zon, maar liefst wat koeler zodat ik nog wat kan doen buiten. Koele nachten en 1x per week flink wat regen voor de natuur.
In de winter het liefst zonnig met temperaturen rond het vriespunt. Heerlijk om te wandelen. Mooi zacht licht. En een paar keer een paar dagen een pak sneeuw
In de winter het liefst zonnig met temperaturen rond het vriespunt. Heerlijk om te wandelen. Mooi zacht licht. En een paar keer een paar dagen een pak sneeuw

dinsdag 1 juli 2025 om 13:11
Oeh ja, deze! En dan in de winter een droge vrieskou overdag en 's avonds laat sneeuw, om door het raam naar te kijken.
@TO Ik vind het ook ergerlijk hoe positief de weerberichten altijd spreken over de warmte, of wanneer er hoge cijfers bij staan. Nee weer-app, deze temperatuur verdient geen 8 en het is geen 'prima zomerweer'.
Je moet niet alles geloven wat je denkt

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in