Ik ben er klaar mee!

29-01-2010 12:48 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de winter!

De eerste weken vond ik het heerlijk. Sneeuw, bergen sneeuw! De zon scheen en Nederland was wit. Prachtig!

Maar nu, het sneeuwt alweer en ik heb er genoeg van. Van die vieze drab, de gladheid, het op je bek gaan, de grauwe lucht, geen kwetterende vogeltjes, kale bomen, blubber...

Ik sluit me binnen op met liters thee en ben fanatiek aan het breien (breien! argh!) geslagen. Tot sporten, fatsoenlijk studeren of mezelf een schop onder mijn kont geven ben ik niet meer in staat.

Kortom; ik wil lente!

Omdat dat nog eventjes duurt, zullen we hier onze eigen lente beginnen?

Voor bij het wakker worden

Hier viel het gister ook mee met de sneeuw, gelukkig.

Het meeste van gisterochtend is ook weggesmolten. Heb totaal denk ik ook 5 weken in de sneeuw gezeten, tussendoor 2 x 2 dagen groen, maar verder wit...

Hopelijk blijft het nu groen, maar vrees het ergste...
quote:_Soleil_ schreef op 31 januari 2010 @ 00:43:

Zeg Jess, hou jij eens even op. Jij hebt nu wel genoeg kunnen genieten lijkt me, gun nou anderen eens wat

[afbeelding]

[afbeelding]

Laat mij nou even lekker genieten. Jullie mogen straks weer vanaf april tot eind september, wanneer het weer zo stikbenauwd is en het zweet van je rug gutst en je bilnaad inloopt
Hier weer sneeuw, om moedeloos van te worden.

Ik wil ZON, zodat het zweet van mijn rug gutst en mijn bilnaad inloopt

Hier ging het ook weer enorm sneeuwen vanmiddag. Natte sneeuw, dat wel, blijft niet lang liggen maar levert dirct een flinke hoeveelheid vieze drab en natte voeten op. Bah!
Nu mag die stomme winter echt ophoepelen! Bah! Gisteren ben ik ontzettend op m'n eeh giegeltje gegaan! Ik liep en opeens: *floep* op de grond! Aaauw! Blauwe heup, kapote knie en mijn enkel en schouder pijnlijk! Argh! En ook had ik een enooorm groot gat in mijn legging (echt, hoe-kan-dat?) Je kon er een flinke sinaasappel in stoppen (niet dat je dat zou willen, maar het kon!). Ik moest nog de hele dag door, dus als heel snel naar de kruitvat om pleisters, sterilon en een panty te halen. Gelukkig was deze panty heeel dun, en had ik het lekker koud de hele dag.

Nee, heel fijn die winter!
Ik wil eindelijk weer al mijn leuke kleding aankunnen in plaats van me beperken tot de drie dikke vesten die me warm genoeg houden en die ik werkelijk niet meer kan zíen en waarin ik eruit zie als een sloeberig michelinmannetje.

En weer normale schoenen aantrekken waarmee ik met een gerust hart een stap buiten de deur kan zetten zonder meteen op m'n bek te gaan.
Pfffffffffff, Koning Winter is weer volop terug!

Brrrr, wat is het koud he? Bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven