ik doop deze 1ste kerstdag

25-12-2009 22:33 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doop deze eerste kerstdag tot de vervelendste (kutste) kerstdag wat ik ooit heb meegemaakt!

Dit doordat ik mij de hele dag heb zitten vervelen, en zitten malen over al mijn problemen.

Ben er jammer genoeg niet echt mee op geschoten.

Sorry moest het even kwijt
Ik doe met je mee nietvoorniks!

Niks lukt, afspraken vallen in het water, dierbaren krijgen ongelukjes, eten brandt aan, 2 paar schoenen doorweekt en de hond moet nòg een keer uit en m'n hoofdpijn wil maar niet zakken.... I won't be dreaming of a white christmas for a very, very long time!

Thanx voor de uitlaatklep
Iets anders
Ik doop deze kerstdag tot de beste in 17 jaar.
maar misschien uiteindelijk niet voor niks? (Hoop ik voor je...)

Na een ontzettende lekkage thuis doe ik mrt je mee, NvN!
De eenzaamste in jaren ondanks dat ik niet alleen ben.
Voor de pechvogels en verdrietigen:
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:nietvoorniks schreef op 25 december 2009 @ 22:33:

Ik doop deze eerste kerstdag tot de vervelendste (kutste) kerstdag wat ik ooit heb meegemaakt!

Dit doordat ik mij de hele dag heb zitten vervelen, en zitten malen over al mijn problemen.

Ben er jammer genoeg niet echt mee op geschoten.

Sorry moest het even kwijt Dan stel ik voor dat je morgen iets leuks gaat doen en dat je vooral ophoudt met malen want dat leidt nergens toe. Problemen zijn er om aan te pakken (niet allemaal tegelijk).
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 25 december 2009 @ 23:00:

[...]

Dan stel ik voor dat je morgen iets leuks gaat doen en dat je vooral ophoudt met malen want dat leidt nergens toe. Problemen zijn er om aan te pakken (niet allemaal tegelijk).

Je hebt helemaal gelijk dankje!

En dat ga ik ook doen hoor, morgen kerstballen schieten van het handboogschieten wat ik al jaren doe
Deze kerstdag is verdronken. Letterlijk. Veel wijn dat niet verzacht en nog meer familie die de eenzaamheid vergroot.

Morgen beter.
uitermate rotkerst.

ik maal met je mee NvN
quote:Sunemom schreef op 25 december 2009 @ 22:54:

De eenzaamste in jaren ondanks dat ik niet alleen ben.+1
Voor alle verdrietigen vandaag een

Voor mij was het bij ver één van de gelukkigste kerstdagen die ik ooit heb meegemaakt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik ben single en voel me vaak alleen met kerst (dit jaar valt het heel erg mee) maar het lijkt me nog rottiger als je niet alleen bent, maar eenzamer dan ooit. Voor die mensen:
Ik ben ook single maar heb een uitermate aangename avond gehad met kaasfondue, gevulde eieren, Prosecco en Happy Feet! Ik heb bewust gekozen voor een avond voor mezelf en dat ga ik met Oud & Nieuw denk ik weer doen! Gisteravond vrienden op bezoek gehad en morgen naar familie maar deze avond zonder gezelschap doet daar niet voor onder.

Ik leer steeds beter relativeren en (hoewel dat voornamelijk komt doordat er relatief veel mensen ziek of ongelukkig zijn in m'n omgeving) daar ben ik dankbaar voor.. ik heb het absoluut zo slecht nog niet!

Voor iedereen die een vervelende/eenzame/minder leuke/verwaterde 1e kerstdag heeft gehad: hopelijk wordt morgen een leukere dag!
Hier nog iemand die verdrietig in haar bed ligt. Ik zag het al aankomen, toch doet het pijn. Voel me soms echt een vreemdeling bij mn eigen familie. Morgen dag voor mezelf en zal me er echt toe moeten dwingen om wat te ondernemen want van thuis op de bank zitten, knap ik ook niet op. Bah, ik voel me echt k*t
Een veel en veel betere kerstdag dan vorig jaar. Toen zat ik in een dipje, en nu heb ik een gezellige dag gehad met familie en ga ik zonder tranen slapen.

Voor alle mensen die wel een traan hebben gelaten vandaag: ik wens voor jullie volgend jaar net zo'n fijne kerst!
Voor alle verdrietige en eenzamen deze eerst kerstdag, ik hoop dat het morgen beter is!

Ik had een leuke dag, kan niet anders zeggen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Vinyl schreef op 25 december 2009 @ 23:50:

Een veel en veel betere kerstdag dan vorig jaar. Toen zat ik in een dipje, en nu heb ik een gezellige dag gehad met familie en ga ik zonder tranen slapen.

Voor alle mensen die wel een traan hebben gelaten vandaag: ik wens voor jullie volgend jaar net zo'n fijne kerst!Lief, Vinyl
Je moet alleen geen Prosecco drinken. Das bocht,
Ach, alcohol is alcohol Willem.
quote:Vinyl schreef op 25 december 2009 @ 23:50:

Voor alle mensen die wel een traan hebben gelaten vandaag: ik wens voor jullie volgend jaar net zo'n fijne kerst!

en morgen wordt het ook erg leuk!

Ik heb ook een fijne eerste kerstdag gehad. Met z'n allen uit eten geweest en daar mijn moeder erg mee verrast
Mijn eerste kerstdag was ontzettend gezellig samen met mijn lieve ouders en het etentje was 'n culinair orgasme.
Ben wel erg benieuwd wat je hebt gegeten als het een culinair orgasme genoemd mocht worden..
quote:almosthappy schreef op 26 december 2009 @ 00:43:

Ben wel erg benieuwd wat je hebt gegeten als het een culinair orgasme genoemd mocht worden..We hebben hier het kerstmenu gegeten:

http://www.interscaldes.eu/arachna.aspx?id=186&lng=1

echt gruwelijk goddelijk goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven