Ik hou niet van feestjes
dinsdag 6 december 2011 om 20:15
Ik heb vanaf mijn 13e mijn verjaardag niet meer gevierd. Dit jaar kom ik er echt niet onderuit. Ik heb een paar vrienden gemaild of ze vrijdagavond zin hadden om een kop koffie te komen drinken.
Niks aan de hand, zul je denken, maar ik heb er zo'n hekel aan om zelf een feestje te organiseren. Zelfs onder het mom van 'een kop koffie komen drinken' droom ik toch elke nacht dat ik te weinig eten/drinken heb, dat ik te laat bij de gasten kom, dat het huis te klein is, dat ik helemaal niet leuk ben en dat ze mijn vrienden zich dood zullen vervelen.
Ik heb er echt een hekel aan, hopelijk wordt het snel vrijdagavond en ben ik er vanaf. Ben ik de enige die dit heeft? Heb er maar een poll van gemaakt.
Ohja, neem dit topic vooral niet te serieus: Ik ben ontzettend studieontwijkend gedrag aan het vertonen.
Niks aan de hand, zul je denken, maar ik heb er zo'n hekel aan om zelf een feestje te organiseren. Zelfs onder het mom van 'een kop koffie komen drinken' droom ik toch elke nacht dat ik te weinig eten/drinken heb, dat ik te laat bij de gasten kom, dat het huis te klein is, dat ik helemaal niet leuk ben en dat ze mijn vrienden zich dood zullen vervelen.
Ik heb er echt een hekel aan, hopelijk wordt het snel vrijdagavond en ben ik er vanaf. Ben ik de enige die dit heeft? Heb er maar een poll van gemaakt.
Ohja, neem dit topic vooral niet te serieus: Ik ben ontzettend studieontwijkend gedrag aan het vertonen.
dinsdag 6 december 2011 om 20:19
Ik heb het juist andersom. Ik vind het niet erg om een feestje te geven, want dan kan ik ook zelf de muziek bepalen, en wie er komt, enz. Maar ik heb er een hartgrondige hekel aan om naar feestjes bij anderen thuis te gaan. Om bovenstaande redenen dus; muziek die ik niet leuk vindt, verplicht om moeten gaan met mensen die ik niet ken of waar ik anders nooit mee om zou gaan, enz.
dinsdag 6 december 2011 om 20:27
dinsdag 6 december 2011 om 20:30
Ik heb een hekel aan alle feestjes. Vooral themafeestje, gruwel. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik ook alleen ga als ik er echt niet onderuit kan. Gelukkig is mijn vriend ook geen feestjes liefhebber. Wij vieren om die reden verjaardagen ook niet. Kan me je stress helemaal voorstellen. Heel veel sterkte en plezier!
dinsdag 6 december 2011 om 20:31
quote:nessemeisje schreef op 06 december 2011 @ 20:27:
Je hebt vanaf je 13e je verjaardag niet meer gevierd dus hoe weet je dan dat je er een hekel aan hebt? Chill, het zijn je vrienden. Bedenk hoeveel mensen er komen, koop daar drinken voor, haal wat zakken chips in huis en zet een muziekje op.Meegeholpen organiseren verjaardag vriend. Dat vond ik al erg genoeg....En ik heb nu al rare dromen, ik vind mezelf echt raar!
Je hebt vanaf je 13e je verjaardag niet meer gevierd dus hoe weet je dan dat je er een hekel aan hebt? Chill, het zijn je vrienden. Bedenk hoeveel mensen er komen, koop daar drinken voor, haal wat zakken chips in huis en zet een muziekje op.Meegeholpen organiseren verjaardag vriend. Dat vond ik al erg genoeg....En ik heb nu al rare dromen, ik vind mezelf echt raar!
dinsdag 6 december 2011 om 20:38
Ik ben juist altijd heel bang dat ik een feestje geef en dat er dan niemand komt... En dat mensen het stom vinden, of ongezellig..
En als mensen weer naar huis zijn lig ik altijd in ben te analyzeren of mensen wel genoeg te drinken/eten aangeboden hebben gekregen en of ik wel gastvrij genoeg ben geweest..
Maar de meeste mensen komen gewoon weer als ik ze weer eens uitnodig.. Dus het zal allemaal wel meevallen
En als mensen weer naar huis zijn lig ik altijd in ben te analyzeren of mensen wel genoeg te drinken/eten aangeboden hebben gekregen en of ik wel gastvrij genoeg ben geweest..
Maar de meeste mensen komen gewoon weer als ik ze weer eens uitnodig.. Dus het zal allemaal wel meevallen
dinsdag 6 december 2011 om 20:45
Ik hou ook niet zo van feestjes. Vier mijn eigen verjaardag al jaren met alleen de mensen die ik echt graag wil zien, dat bevalt goed. Dan maar geen knalfeest. Feestjes van anderen kunnen leuk zijn, maar alleen als er leuke mensen zijn en er gedanst wordt ofzo (ik haat in een kring zitten met een bordje taart op schoot). Een vriend van me zei ooit: "Een feest is niet geslaagd als mensen er niet minstens een week over napraten", daar sluit ik me bij aan. Alleen niet als het mijn eigen feest is.