Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
Gaat heen en vermenigvuldig u!
Wat betekent dat ik nu nog een beeb bij elkaar moet neuken? Mag ik passen voor vanavond?
Dan heb je wat te doen!
Ik heb een dilemma; ga ik vanmiddag op het forum hangen en me vervelen of ga ik serieus mijn huis poetsen?
Oeh, heerlijk! De herhaling van Poepstars! Da's toch fijn dul vermaak he....
En dan kun je ondertussen een beetje poetsen toch? Popstars lekker op de achtergrond... Vermaak je!
Dus ik mag niet forummen van jou?

Ga voorlopig nog maar even hangen. Ging eigenlijk de ramen wassen, maar het is kutweer. Dus straks alleen even opruimen, stoffen en stofzuigen.
Deze poepstarsherhaling heb ik al gezien, dies al twee weken oud
Nou eigenlijk niet nee, want dan ga ik dit topic ook steeds in de gaten houden en ik heb nog een scriptie liggen die op mij wacht om afgemaakt te worden
Wat studeer je? Ik vond dat leuk, mijn scriptie schrijven.
Iets financieels

En ik loop al een tijdje echt op 't laatst van mijn studie. De motivatie is erg ver te zoeken. Het kost me al een hele tijd ontzettend veel energie. Ben er wel klaar mee... Ik weet dat ik de schouders er nog even onder moet zetten hoor, maar 't valt me ff niet mee. Ik vind het dus niet meer zo leuk
)
Dat klinkt als veel te moeilijk voor mij

Goh, ik heb dat ook wel gehad, heb langer over mijn studie gedaan dan ik hoopte en ik heb daar echt ook wel eens behoorlijk van gebaald. Je bent op een gegeven moment gewoon zó klaar met studeren en zó toe aan gaan werken....

Maar geloof me, ook werken is niet alles
Ik verveel me ook. Valt hier nog iets leuks te beleven?
Het enige wat hier te beleven is ben ik, geloof ik, want Simoon moet een scriptie schrijven. Of dat leuk is mag je zelf bepalen
Dat roept iedereen hoor, dat werken niet alles is en dat je dan verlangd naar de tijd dat je studeerde. Tja... het zal best, maar ik wil niet meer Ben al heel lang 'klaar' met mijn studie. Toen ik van de middelbare school kwam heb ik zelfs getwijfeld om eerst een jaar wat anders te gaan doen, maar ik was bang dat ik dan nooit weer ging studeren en tegenwoordig kom je nergens zonder diploma. Dus toch gaan studeren. Had ik ook nog eens bijna 5 uur reistijd per dag met het OV en ik ging niet op kamers, omdat ik net was gaan samenwonen. Ik voelde me zeg maar niet de standaardstudent. En ik heb het idee dat ik nu wel als eeuwige student word gezien door mijn omgeving, want in mijn omgeving werkt iedereen al jaren. En bij de term eeuwige student heb ik een bepaald beeld en ik voldoe absoluut niet aan dat beeld. Ik hang niet 4x per week uren in de kroeg. Ik moet gewoon flink mijn best doen om mijn studie af te ronden. Daarnaast werkte ik nog en nam zo'n beetje het hele huishouden op me.

Ik wil nu niet zielig lopen doen hoor Het is soms nogal frustrerend en ik wil gewoon een regelmatig leven met werk.
Mag ik mee vervelen?

Zit thuis met een ziek kind. Na 'de kleine zeemeermin' en 'pocahontas' zijn we nu bij 'de leeuwenkoning' aanbeland...

Gelukkig heb ik ze allemaal pas zeshonderd keer gezien.
Kan ik mij wel een beetje voorstellen, simoon. Maar het is tegenwoordige echt belangrijk op dat papiertje te hebben. Ik heb zo'n spijt dat ik nooit ben gaan studeren!

Ik ben nu 25, heb een winkel en ga nu in de avonduren een (thuis) studie volgen, aangezien ik geen diploma's heb. Daarna krijg ik waarschijnlijk het probleem dat ik geen werkervaring - in die richting - heb.

Dusssss, het is echt klote, maar je bent goed bezig! Straks heb je een goede/leuke baan.
Ik herken het hoor Simoon. Zelf ben ik op mijn 20e gaan samenwonen in Zeeland terwijl ik in Rotterdam studeerde. Dit ná al een mislukte studie psychologie (dat was gewoon niks voor mij). Na twee jaar in Rotterdam ben ik daar ook gestopt, omdat de school me totaal niet aan stond en naar Antwerpen verkast. Wel dezelfde opleiding gaan doen, maar toch weer gewisseld.

Het lijkt wel of iedereen mij nu ziet als iemand die vreselijk lang over haar studie gedaan heeft, terwijl ik één verkeerde keuze gemaakt heb en in Rotterdam gewoon vreselijk ongelukkig geweest ben waardoor ik gestopt ben. Vrij geldige reden, dus. In Antwerpen was het systeem compleet anders, waar ik behoorlijk aan heb moeten wennen en wat me ook nog een jaar gekost heeft.

Dus ja, ik heb wel wat vertraging gehad, maar het is allemaal niet zo snel gelopen als ik gewild had dus.

Dus ja, ik heb óók die vertraging opgelopen en heb me ook al die tijd "anders" gevoeld. Al die meisjes die nog thuis woonden en elk weekend gingen stappen joh, daar was ik allang voorbij. En ik voelde me wat dat betreft ook zoveel ouder dan de rest, terwijl het maar een paar jaar scheelde.

Hoe oud ben jij onderhand trouwens? Ik was ook 24 toen ik afstudeerde hoor
Ow, daar wordt je ook wel behoorlijk gaar van, wallace.

Marels, heb je vakantie? Of toevallig een dagje vrij?
Wallace, jij mag best meevervelen hoor. Wat heeft je kind? De verkoudheid die iedereen heeft hier?

Vicodin; wat voor winkel heb je? En wat voor opleiding ga je doen?
Ik werk 30 uur in de week Vicodin, op woensdag en vrijdag werk ik maar tot 12 uur
quote:vicodin schreef op 08 september 2010 @ 14:24:

Kan ik mij wel een beetje voorstellen, simoon. Maar het is tegenwoordige echt belangrijk op dat papiertje te hebben. Ik heb zo'n spijt dat ik nooit ben gaan studeren!

Ik ben nu 25, heb een winkel en ga nu in de avonduren een (thuis) studie volgen, aangezien ik geen diploma's heb. Daarna krijg ik waarschijnlijk het probleem dat ik geen werkervaring - in die richting - heb.

Dusssss, het is echt klote, maar je bent goed bezig! Straks heb je een goede/leuke baan.

Dankjewel :-) Laten we het hopen! Momenteel ligt het werk nl niet echt voor het oprapen. Stageplekken vinden in mijn branche was al ontzettend moeilijk... Maar goed, ik zal even ophouden met negatief doen We zullen allemaal wel zien hoe het loopt!

Goed dat je trouwens weer wilt gaan studeren! Zal wel pittig worden, maar volgens mij ben je wel goed gemotiveerd! Wat wil je gaan doen?
Ik heb dat gehad met een scriptiestageplek. Mán, wat een ellende was dat.

Even over naar de belangrijkere levensvragen; ga ik nespresso drinken of een zakkie latte caramel van nescafé?
quote:Marels schreef op 08 september 2010 @ 14:27:

Dus ja, ik heb óók die vertraging opgelopen en heb me ook al die tijd "anders" gevoeld. Al die meisjes die nog thuis woonden en elk weekend gingen stappen joh, daar was ik allang voorbij. En ik voelde me wat dat betreft ook zoveel ouder dan de rest, terwijl het maar een paar jaar scheelde.

Hoe oud ben jij onderhand trouwens? Ik was ook 24 toen ik afstudeerde hoor

Nou precies, dat dus! Daar was ik ook allang voorbij haha. Maarja, ik was ook nog niet de 'volwaardige' volwassene volgens mijn omgeving. Want mijn omgeving zat in de kinderen en vast werk. Ikke niet... En dan ben ik ook nog zo'n 10 jaar jonger dan de rest van mijn omgeving in mijn 'nieuwe' woonplaats (ben bij vriend ingetrokken), want mijn vriend is bijna 9 jaar ouder.

Je hangt er dan zo tussen... Niet de typische student en ook nog niet zoals de 'rest' in mijn omgeving.

Ik word trouwens eind deze maand 24. Zal dus ook de leeftijd zijn die ik heb als ik afstudeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven