Ik verveel me...

07-09-2010 19:59 1149 berichten
Alle reacties Link kopieren
... dus ik open een onzintopic.

Eigenlijk wil ik rellen, maar er is geen leuke (dikke mensen in scootmobielen zijn geen relvoer vandaag) en het is teveel moeite om er zelf één te starten.

Dus wat doe je dan? Dan open je een topic over niks. Dus. Bij deze. Vertel eens wat leuks?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 07 september 2010 @ 20:20:

Floroat, da's mooi kut! Voor je vriend, ook wel.

@ Michelle, niet elke vent is een notoire vreemdganger. Als vriend een abces heeft kan tandarts niet in zijn bek gaan zagen, dus ja.

Mijn kerel zit boven, trouwens. Die moet zo film komen kijken, maar ik zie het nog niet gebeuren

Abces... Ik zat met me schele kop asbest te lezen.

Dus ik dacht, nah wat een kutsmoes!

Maar dan snap ik het
quote:Michelle90 schreef op 07 september 2010 @ 20:19:

@Floroat.

Ik weet niet wat ik erover moet zeggen. Gaan er bij jou geen alarmbellen rinkelen? Of ben ik alleen zo achterdochtig?haha nee hij moest zaterdag echt werken en hij moest echt naar de tandarts voor 2 kronen, en dat abces was echt weg gesneden het bleef maar bloeden....maar het is wel een lomperik eerste klasse..dat geef ik toe...en dat moet ik voor lief nemen als ik met hem wil zijn...maar soms kan ik hem wel vermoordennnnn
quote:Michelle90 schreef op 07 september 2010 @ 20:24:

[...]

Abces... Ik zat met me schele kop asbest te lezen.

Dus ik dacht, nah wat een kutsmoes!

Maar dan snap ik het
Ik zou hem echt vermoorden Floreat. En er dan een topic over openen; "Help! Ik heb net mijn vriend vermoord!"

Dat zou pas een lekkere rel geven.
quote:Marels schreef op 07 september 2010 @ 20:23:

Die schijn je ergens in Zuid-Amerika te kunnen krijgen. Moet je een eitje inslikken, ofzo, er zijn klinieken die dat doen. Is pas een topic over geweest.Serieus? Je lult niet uit je nek?
quote:Marels schreef op 07 september 2010 @ 20:25:

Ik zou hem echt vermoorden Floreat. En er dan een topic over openen; "Help! Ik heb net mijn vriend vermoord!"

Dat zou pas een lekkere rel geven.Omdat ie een asbest abces had met de tandartsassistente
Echt waar Star. Heb je dat topic niet gelezen? Ik zoek 'm op voor je.
quote:Marels schreef op 07 september 2010 @ 20:25:

Dat zou pas een lekkere rel geven.ALS het een keer zo ver komt...moet het wel op een creatieve manier...suggesties iemand?
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 20:26:

[...]

Serieus? Je lult niet uit je nek? Laten dat nou net 2 plekken zijn waar een lintworm niet zo gek vaak voorkomt.
Miekie1 ga shoppen ofzo
Alstublieft;

snoep verstandig, eet een lintworm
quote:Star schreef op 07 september 2010 @ 20:27:

Miekie1 ga shoppen ofzo Zou haast een verstandig iets kunnen zijn Ik vind mezelf ook knap vervelend vanavond
quote:floreat schreef op 07 september 2010 @ 20:27:

[...]

ALS het een keer zo ver komt...moet het wel op een creatieve manier...suggesties iemand? Wurg 'm met een lintworm!
Whoehahahahahahaha maar dat dieet werk écht! Ik heb geen trek meer nu namelijk
Nog een hap spaghetti Star?
Ik ga maar 's kijken of er nog iets boeiends op tv is. Suggesties? Ben te lui om zelf te gaan zoeken (hoe triest ben ik nou?)
quote:miekie1 schreef op 07 september 2010 @ 20:32:

Ik ga maar 's kijken of er nog iets boeiends op tv is. Suggesties? Ben te lui om zelf te gaan zoeken (hoe triest ben ik nou?)www.tvgids.nl

The Mexican, voor als je in Brad Pitt geinteresseerd bent.
Ik schijn Bedazzled te gaan kijken, maar ik vrees dat het een kutfilm is.
Ohja, The Mexican. Die is matig interessant, maar ik heb hem al gezien, en dus niet interessant meer.
Kijk dat is hulp waar ik wat mee kan! Of je wilt me gewoon echt heel graag weg hebben hahaha
quote:Marels schreef op 07 september 2010 @ 20:33:

Ik schijn Bedazzled te gaan kijken, maar ik vrees dat het een kutfilm is.Niet doen!
Ja Brendan Fraser, flauwe film dus.
quote:miekie1 schreef op 07 september 2010 @ 20:33:

Kijk dat is hulp waar ik wat mee kan! Of je wilt me gewoon echt heel graag weg hebben hahahaNee hoor want dat zit ik me straks alleen te vervelen
Ik ook

Heeft iemand 1000 euro voor me dat ik even een kwartiertje zoet ben met shoppen?
Ik kan geen tv kijken, ben nog ruim anderhalf uur aan het werk.

Geen tv kijken alsjeblieft!!! Anders moet ik me alleen vervelen en dat is pas echt vervelend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven