Ik vind het oprecht heel erg jammer....

25-09-2009 16:45 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt waar, ik vind het gewoon echt niet leuk, dat ineens een aantal forummers afscheid nemen.

Dat wilde ik even kwijt.
quote:La Vie en Rose schreef op 25 september 2009 @ 17:10:

Ik weet zeker dat ze weer terugkomen.Ik ook.. nou ja.. bijna zeker. Wat ik wel zeker weet is dat ze allemaal nog meelezen en nieuwsgierig zijn naar de reacties op hun afscheid.
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2009 @ 17:07:

Ik begrijp zowiezo niet dat iemand zich weg laat jagen.

Dan ben je denk ik toch zoveel (teveel) verweven met het forum als je het je zo vreselijk aantrekt wat er gezegd wordt.

Maar desondanks vind ik het ook wel heel jammer, en heeft het absoluut niets meer een feestgevoel ofzo te maken.Laat ik daar toevallig een blog over ingeleverd hebben gisteren. En...nah ja, lees maar als je wil/zin hebt.
.
quote:La Vie en Rose schreef op 25 september 2009 @ 17:10:

Ik weet zeker dat ze weer terugkomen.Denk je? Ja, de meeste komen wel weer terug he? dus wie weet.....
Ik hoop dat Aiffie weer terugkomt!
quote:Liv schreef op 25 september 2009 @ 17:23:

[...]

Denk je? Ja, de meeste komen wel weer terug he? dus wie weet.....

Ik denk het niet, ik weet het zeker

Geef het wat tijd..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Dat zou super zijn LaVie, Sky terug, Aiffie terug, Boekkie terug. Allemaal terug. Onder andere nick neem ik aan. Mooi! Goed nieuws als dat over een tijdje gebeuren zal.
Boekkie terug? Je bedoelt toch niet Livre? Die is toch helemaal niet weg?
Ja Livre die nam ook afscheid.
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 17:53:

Ja Livre die nam ook afscheid.

Heulemaal niet meegekregen!

Naja, het blijft natuurlijk jammer, heeft Dig ook afscheid genomen? Dat maakt het helemaal compleet natuurlijk.

Een tip voor de Vivaredactie: wil je van een paar frummers af, start dan een blog over een van hun belevenissen op het forum, succes verzekerd!
Dieg niet geloof ik Jas, al heb ik dr vandaag nog niet zien posten.

Mij krijgen ze met geen tien paarden weg! Dus dat is even vette pech voor wie dan ook.
(zie voor Boekie topic over Afscheid hier op overige)
Maar wat is dat voor rare gewoonte dan: eerst uitgebreid afscheid nemen en serieus zeggen dat je niet meer terugkomt, en dan een maand later (oid) ineens er weer zijn?? Sorry, ik snap dat echt niet. (ik bedoel hier niemand speciaal mee hoor)
Forum is gewoon verslavender dan je zo denkt, denk ik.

Ik weet nu al dat ik me niet hoef voor te nemen nooit meer terug te komen. Heb hier een paar oprechte vriendinnengroepen, waarmee ik voornamelijk op het forum contact houd. Die wil ik niet missen!

Wat ik dan meestal weer wel mis, is wat er op de rest van 't forum gebeurd. En zo zullen waarschijnlijk ook weinig mensen mij missen, mocht ik willen vertrekken, ondanks dat ik hier al zo'n krappe 10 jaar ontken dat ik verslaafd ben.
Later is nu
.
Gefeliciteerd Sanne! Hul-de!
Ik word er helemaal weemoedig van, ik zou willen dat ik ze terug kan roepen!
Ik vind dat ze gewoon schijt moeten hebben.
Dus omdat het forum verslavend is, komt men terug op zijn of haar woorden? Maar hoe erg is het dan allemaal? Blijkbaar niet zo erg, als men toch weer terugkomt. (ik heb het nu niet over deze forummers hoor, moge dat ff duidelijk zijn, want dat weet ik dus niet)
quote:zusenzo schreef op 25 september 2009 @ 18:17:

Ik vind dat ze gewoon schijt moeten hebben.Ja poep eraan!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het is zeker jammer dat ze zich niet meer prettig voelen.

Maar wat is er dan met Livre en Sarah?

En ja ik geef toe ben nieuwsgierig,snap het even niet.
Ik snap het vast ook niet.

Maar dan nog.
Zusenzo : ben het met je eens hoor ...

MissChicken .. waarom hulde voor Sanne ? Omdat ze het voor elkaar gekregen heeft dat men zichzelf verwijderd ?

Come on .. had je het zelfde gereageerd wanneer ik dezelfde blog had geschreven ? (het had wat dat betreft mijn blog kunnen zijn)

Ben zelf gestalkt via dit forum , met doodskisten bij mij en bij mijn ouders thuis. Wanneer Sanne dit gebeuren had geschreven had ik er niet zo'n heisa van gemaakt in iedergeval.

Ik had dan gehoopt dat mensen juist lering trekken van het gebeuren. Oa niet teveel van jezelf prijs geven en/of hun kinderen waarschuwen dat ook dit soort dingen kunnen gebeuren.
quote:Zespri79 schreef op 25 september 2009 @ 18:37:

Ben zelf gestalkt via dit forum , met doodskisten bij mij en bij mijn ouders thuis. Wanneer Sanne dit gebeuren had geschreven had ik er niet zo'n heisa van gemaakt in iedergeval.

Ik had dan gehoopt dat mensen juist lering trekken van het gebeuren. Oa niet teveel van jezelf prijs geven en/of hun kinderen waarschuwen dat ook dit soort dingen kunnen gebeuren.Doodskisten? wat moet ik me daarbij voorstellen? En hoe ging dat stalken dan verder, hoe kan dat door dit forum gebeurt zijn?
Stressed is just desserts spelled backwards
Blegg Zes dat je dat hebt moeten meemaken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven