Ik wil visseh maar me hengel is pleituh.

14-04-2009 22:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie ze hengel is ook pleituh ? En wie wil daar over zeureh prateh ?

Hengel kwijt ?

Totaal aantal stemmen: 11

ja Geen stemmen
Nee (27%)
Misschien Geen stemmen
Altijd (36%)
Soms (27%)
Nvt. (9%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nou, ikw il dus vissen met me vriende, maar me hengel is kwijt. En das naar visse.

Maar nu vroeg ik aan me hengellaar waar die is, en ze wille het niet zegge

snappe jullie dat nou. ?
ik gooi altijd een granaat in de vijver, komen die visjes vanzelf boven drijven

*moet toch echt minder gaan gamen*
mmh, een granaat in de vijver klinkt wel handig ja.

De game die ik speel kan je opzich wel granaten mee gooien, maar visjes komen dan niet boven drijven geloof ik.... Toch eens proberen.
zijn er ook guppies in die vijvert, ik houd van jong?
DTEEZ!
Over vissen moet je niet zeiken, dat moet je doen!
quote:Djoels schreef op 14 april 2009 @ 23:04:

zijn er ook guppies in die vijvert, ik houd van jong?Onverbeterlijk, dat ben jij, Djoels! Ik hou van je!
Ja hoor, jonge pirahna's oid. Heel leuk, en kleine hamer-haaitjes en zeuraag-haaitjes. Reuze gezellig.

*heeft granaat in wow-vijver gegooid, en er kwam niets bovendrijven. En ja, dat heb ik echt geprobeerd, en nee, ik ben geen wow verslaafde *
hahaha
Ik vinnut erg vervelund dat jullei vissen. Ik ben namulijk vegetarïert en dierenvrient, dus ik houd niet van visseh.

O ja je mag ook nie te precies schrijvuh hoe de visseh dood gaan, want dat vinnik ook zielug.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:borodini schreef op 14 april 2009 @ 22:55:

Nou, ikw il dus vissen met me vriende, maar me hengel is kwijt. En das naar visse.

Maar nu vroeg ik aan me hengellaar waar die is, en ze wille het niet zegge

snappe jullie dat nou. ?nee snap er geen tyfus van, hebbie gezopen?
quote:borodini schreef op 14 april 2009 @ 23:02:

mmh, een granaat in de vijver klinkt wel handig ja.

De game die ik speel kan je opzich wel granaten mee gooien, maar visjes komen dan niet boven drijven geloof ik.... Toch eens proberen.WOW!!!
Als je nou tijd over hebt doordat je niet vissen kan , maak je toch een profiel aan op een sexsite zodat je je uit kan laten wonen of een ander uit kan wonen ?

Schijnt ook een lollige hobby te zijn .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Festen schreef op 14 april 2009 @ 23:40:

[...]

nee snap er geen tyfus van, hebbie gezopen?

nee, nieteens , maar dat gevoel had ik nou ook vanavond bij het lezen van topics

En idd, WOW, sommige dingen veranderen nooit. .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 april 2009 @ 00:19:

Als je nou tijd over hebt doordat je niet vissen kan , maak je toch een profiel aan op een sexsite zodat je je uit kan laten wonen of een ander uit kan wonen ?

Schijnt ook een lollige hobby te zijn .mmz, als ik seks wil , dan neem ik mijn Vriend gewoon. Ik ben nogal simpel in mijn doen en laten .
He bah, sex met je Vriend. Hoe saai en voorspelbaar. Ik wil eigenlijk gewoon onder een valse naam de hele dag achter de pc zitten ( terwijl ik eigenlijk aan het werk hoor te zijn) zitten hoeren en sloeren ( uitzonderingen in de vijver daargelaten)

Ik wil gewoon virtueel genomen worden door een zes man tegelijk, oe aa maak me gek. Ja ik maak je gek, ik zwaffel je in je gezicht. Ja oe ga door HMMMMMMM. Ja ik ga door , vind je het fijn. Ja ik vind het fijn. Moment telefoon. Ja ik wacht. Ben je er nog? Ja ik ben er weer. Ow gelukkig, ik dacht al zit ik hier alleen achter de pc. Nee hoor schatje. Ik zwaffel je nog een keer. Oe aa maak me gek. Ik steek een komkommer in je hol. Ow dat vink minder. Ow sorry ik haal hem snel weer weg. Oe ja dat is beter hoor, fieuw. Moment, telefoon. Ben er zo weer, ff kids uit school halen. Doei! Daag.
Suus, het is Swaffelen Of doe jij het anders, dat het Zwaffelen is?

Zelf ben ik erg van het snacken na het vissen.
zwaffelen is anders. zwaffelen is met piemelbrie, swaffelen is met een schone
suus.

Ik ga trouwens als slapen na het vissen. Ben net een vent. Mijn vriend niet, die wordt dan aktief en gaat koffie zetten, of een wijntje voor mij inschenken. Vriend = lief.
Vind je dat dan niet een béétje respectloos Suus? Swaffelen met een vieze piemel?
Vink lekker Eowynn.. virtueel een smegmamaskertje krijgen....
* in het echte leven hier word er niet geswaffelt, of gezwaffelt of hoe je het noemen wilt. Laat me niet met een lul voor mn bek slaan, hou eens op zeg...rare jongens die swaffelaars*

ik zweer het je, ik ken gasten, die liggen de hele nacht op een stretcher te blowen of zuipen, en die wachten net zo lang tot er een belletje gaat, en dan hebben ze beet

en dat noemen ze dan sportvissen
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven