ik word gek- ongeval?

27-02-2014 09:38 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend de kids naar school gebracht en ik stap in de auto, reed innieminie stukje achteruit want ik stond bijna klem tussen twee auto's, en ineens hoorde ik een kleine 'klap'?

En meneer stond te gebaren van wat doe je mi?

Raampje open en enige wat ik vroeg was: is het erg? Aan z'n hoofd te zien wel, stukkie vooruit gereden... Tadaa niks ergs, de auto waar ik in reed ook helemaal niks,, geen krasje geen streep niks, dus de eigenaar van de 'aangereden' auto kwam eraan,,, staat ze te kijken of het erg was (ze wil gewoon geld zien)

Maar de man die erbij stond stond te bemiddelen ze spreken beide Turks en ik niet wist niet waar t gesprek over ging dus, ik heb haar m'n nummer gegeven en ze wilt erover praten. Dus geld vangen van mij. Het ergste komt nog, de auto is van mijn ex en als hij het hoort gaat hij mij weet ik wat aandoen (verzekering is al heel hoog) geen idee wat nu? Wat nu? Pfff helemaal van de kaart hier.
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 09:59:

Nee zij zei zelf, ik bel je op om erover te praten, en dus niets van we gaan een schadeformulier invullen, maar welk figuur zet de auto zo dicht op een voorste auto?Toch heb jij tijdens een bijzondere verrichting (achteruit rijden) een andere auto geraakt. En zonder foto's ter plekke en met het geven van je nummer, ja, kan er zomaar opeens een staartje aan dit verhaal komen te zitten. Maak in elk geval NU foto's van je eigen bumper, zoals het er NU uitziet. Just to be sure.
quote:Star schreef op donderdag 27 februari 2014 10:00 O ik lees het al, niet jouw schuld. Nou waar maak je je dan druk over?Ik maak me druk omdat sommige er wel een slaatje uit willen slaan, mooie kans toch. En omdat de auto niet van mij is, van mijn ex en die wordt wel heel boos, als hij maar iets merk dat ik iets gedaan heb waarop ik gepakt kan worden, ben ik gewoonweg de pineut
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 09:59:

Nee zij zei zelf, ik bel je op om erover te praten, en dus niets van we gaan een schadeformulier invullen, maar welk figuur zet de auto zo dicht op een voorste auto?Welk figuur rijdt er tegenaan? Je ziet toch dat er een auto dicht achter je staat.
quote:lilyofthevalley schreef op 27 februari 2014 @ 10:03:

Als ze je klem parkeren moeten ze niet gek opkijken dat je hun auto raakt bij het uitparkeren.Maakt degene die de aanrijding maakt niet minder aansprakelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:muismuis schreef op 27 februari 2014 @ 09:59:

Begin eerst eens met een cursus Nederlands, schrijf dan een nieuw topic, dan kijken we verder. Tenenkrommend dit.Nog iets nuttigs toe te voegen? Of ben je alleen topics aan het screenen op spelfouten?
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 10:03:

[...]

Ik maak me druk omdat sommige er wel een slaatje uit willen slaan, mooie kans toch. En omdat de auto niet van mij is, van mijn ex en die wordt wel heel boos, als hij maar iets merk dat ik iets gedaan heb waarop ik gepakt kan worden, ben ik gewoonweg de pineutWaarom blijf je dat in zijn auto rijden?
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 10:03:

[...]

Ik maak me druk omdat sommige er wel een slaatje uit willen slaan, mooie kans toch. En omdat de auto niet van mij is, van mijn ex en die wordt wel heel boos, als hij maar iets merk dat ik iets gedaan heb waarop ik gepakt kan worden, ben ik gewoonweg de pineut

Waarom geef je dan je nummer? Waarom heb je niet gezegd 'we vullen nu wel een formulier in'?

Trouwens, als ze belt, dan geef je dat aan. Dat je een schadeformulier in wil vullen, niks meer en niks minder.

En wat je ex betreft, als hij zo flipt, gebruik dan zijn spullen niet meer en bouw je eigen leven op.
Ik denk dat TO zeker iets kan hebben aan een cursus Nederlands.
Die mevrouw, tegen wiens auto jij zat, heeft misschien ook een man die boos wordt als zij ( voor nu onzichtbare ) schade blijkt te hebben.
quote:muismuis schreef op 27 februari 2014 @ 10:06:

@ clubmedfan: Ik denk dat TO zeker iets kan hebben aan een cursus Nederlands.
Edit:

Per direct schadeformulier invullen dus.
quote:Annapalona schreef op 27 februari 2014 @ 10:09:

ws hebben ze op je ingereden heel zachtjes.

.Túúrlijk..............
quote:Annapalona schreef op 27 februari 2014 @ 10:09:

Dit klinkt alsof je er in geluisd word, mijn vriendin heeft het zelfde gehad, ws hebben ze op je ingereden heel zachtjes.En nu de OP nog eens lezen.
volhouden niet gedaan kom maar met getuige

kunnen ze je niks maken

en verzekering expert laten komen kun je erna alsnog zelf bepalen of je het zelf betaald of verzekering maar is wel de schade beoordeeld
quote:Star schreef op 27 februari 2014 @ 10:10:

[...]

En nu de OP nog eens lezen.Zij reed achteruit en zij misschien wel voorruit?
Er zat niemand in die andere auto AP. De meneer stond te gebaren. Dus die zat niet in de auto en de eigenaresse van de auto kwam er pas later aan.
Je topic titel doet vermoeden dat er iemand half dood is gereden maar je hebt een kleine botsing gehad. Beetje drama.

Je zit vol aannames over de Turkse tegenpartij die je niet kan verstaan dus ik kan me wel voorstellen dat je aangesproken wordt op je eigen Nederlands.

Als er geen schade is waarom vrees je de reactie van je ex dan? Er is niks aan de hand met zijn auto toch?

Als je zo weinig vertrouwen hebt in je (Turkse) medemens had je het daar ter plekke moeten regelen. Nu heb je niks. Misschien rijden ze dadelijk wel expres tegen een boom aan, is de voorbumper naar de klote en verhalen ze dit op jou want ja zo zijn Turken

Shit happens en je kan niks anders doen dan angstig afwachten. Succes.
quote:Star schreef op 27 februari 2014 @ 10:14:

Er zat niemand in die andere auto AP. De meneer stond te gebaren. Dus die zat niet in de auto en de eigenaresse van de auto kwam er pas later aan.

Ja daar heb ik dus overheen gelezen, tja dan snap ik het probleem niet... en hoezo willen ze geld zien?

Gewoon schadeform invullen dus TO!
quote:muismuis schreef op donderdag 27 februari 2014 10:06 Ik denk dat TO zeker iets kan hebben aan een cursus Nederlands.Nou ja sorry hoor, maar ik vind wel dat ik me red in het Nederlands, vooral omdat mijn moedertaal Portugees is, en ik tweetalig ben opgevoed. Maar whats the point, blijkbaar heb het merendeel wél gelezen wat ik schreef in de OP en reacties.
quote:lizzx schreef op donderdag 27 februari 2014 10:14 Je topic titel doet vermoeden dat er iemand half dood is gereden maar je hebt een kleine botsing gehad. Beetje drama.

Je zit vol aannames over de Turkse tegenpartij die je niet kan verstaan dus ik kan me wel voorstellen dat je aangesproken wordt op je eigen Nederlands.

Als er geen schade is waarom vrees je de reactie van je ex dan? Er is niks aan de hand met zijn auto toch?

Als je zo weinig vertrouwen hebt in je (Turkse) medemens had je het daar ter plekke moeten regelen. Nu heb je niks. Misschien rijden ze dadelijk wel expres tegen een boom aan, is de voorbumper naar de klote en verhalen ze dit op jou want ja zo zijn Turken

Shit happens en je kan niks anders doen dan angstig afwachten. Succes. Ja maakt toch niet uit waarvan je afkomstig bent, al was ze Chinees, ik versta het niet, en dat is in sommige situatie's gewoon lastig.
En wat ga je nu doen?
Jij hebt fout gehandeld door tegen een ander aan te rijden en het op deze manier, zonder schadeformulier op te lossen. Dan moet je nu niet piepen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Vervelend TO, niet alleen dat je niet weet waar je aan toe bent, omdat je geen idee hebt wat ze nu willen, maar meer nog omdat dit weer iets is dat je ex tegen je zou kunnen gebruiken ...

Maar ik denk dat je je niet gek moet laten maken. Als er echt niets te zien was, en er geen schadeformulier is ingevuld kunnen ze je niets maken. Ze kunnen er in ieder geval geen verzekeringswerk van maken, want ze hebben geen gegevens.

Mocht ze nog contact met je opnemen en ze weet jou er van te overtuigen dat er wel degelijk schade is, dan kun je overwegen om het zelf te vergoeden, dus buiten de verzekering om.

Ander puntje: waarom rijdt jij in de auto van je ex? Als de verhoudingen zo gespannen zijn, zou ik me daar namelijk niet aan wagen. Mocht je echt geen alternatief hebben, dan moet ex maar gewoon accepteren dat dit risico van " 't vak " is hoor. Een ongeluk zit in een klein hoekje..

Heb je iemand die even nuchter met je mee kan denken en wellicht bij een eventueel gesprek met de andere partij kan zijn?
Geen idee wat ik nu ga doen, in iedergeval zie ik haar straks bij school weer, dan kijk ik nogmaals haar auto na, eventueel foto's, en dan toch daarmee naar de politie om te zeggen dat wat er op de foto's staat haar 'schade' is en ook de auto waarin in reed te laten zien, enige wat ik kan bedenken. Waarom ermee naar de verzekering? Als er niks aan de auto te zien is.
quote:kreeft87 schreef op 27 februari 2014 @ 10:31:

Geen idee wat ik nu ga doen, in iedergeval zie ik haar straks bij school weer, dan kijk ik nogmaals haar auto na, eventueel foto's, en dan toch daarmee naar de politie om te zeggen dat wat er op de foto's staat haar 'schade' is en ook de auto waarin in reed te laten zien, enige wat ik kan bedenken. Waarom ermee naar de verzekering? Als er niks aan de auto te zien is.

De politie doet hier niets mee. Verzekeringsmaatschappijen 'vechten' dit onderling uit, mits natuurlijk een schadeformulier ingevuld.

Vraag haar gewoon op de man af wat ze van je wil. Wat is volgens haar de schade en wat denkt ze te bereiken als jullie een schadeformulier invullen.

Overigens kun je er altijd voor kiezen een schadeformulier in te vullen en achteraf bij de verzekering aan te geven dat je toch zelf de kosten wil betalen.

Ik zou het heel direct aanpakken naar haar toe. Wat wil ze van je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven