In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,



Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.



Wij zullen haar vreselijk missen.....



Passie en Roos











voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp



Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sikkepit* schreef:
21-12-2023 15:55
Nee, zeg dat wel.
Er zijn ons, door de jaren heen, al een hoop dierbare forummers - mensen van vlees en bloed- ontvallen.
Van sommige daarvan heb ik meer persoonlijke en gevoelige ervaringen gelezen en gedeeld, dan met menig 'reallife-vriend'.
:rose:
Ja zeg dat wel, ik herinner me Pippi en de straaltjes ook nog zo goed, ze was nog zo jong.
Haar moeder heeft later ook nog gereageerd op haar topic.
Wat mooi dat je hier zulke persoonlijke en gevoelige ervaringen hebt kunnen delen.
Dat heb ik in het begin een beetje gedaan, maar ik ben altijd voorzichtig op het WWW.
Wel irl en via mail mooie persoonlijke gesprekken gehad met forummers.
Denk dat je anders ziet.
:redrose: :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
tweeling schreef:
22-12-2023 21:12
Ja zeg dat wel, ik herinner me Pippi en de straaltjes ook nog zo goed, ze was nog zo jong.
Haar moeder heeft later ook nog gereageerd op haar topic.
Wat mooi dat je hier zulke persoonlijke en gevoelige ervaringen hebt kunnen delen.
Dat heb ik in het begin een beetje gedaan, maar ik ben altijd voorzichtig op het WWW.

Wel irl en via mail mooie persoonlijke gesprekken gehad met forummers.
Ik ben inmiddels een paar nicks verder en intussen ook een stuk voorzichtiger. :)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sikkepit* schreef:
23-12-2023 17:01
Ik ben inmiddels een paar nicks verder en intussen ook een stuk voorzichtiger. :)
Dat is jammer maar wel verstandiger :)
Denk dat je anders ziet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven