Irritatie forum

26-11-2013 10:02 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ten eerste is het viva forum top.

Maar ik irriteer me mateloos aan een aantal leden.

Als mensen in jou ogen een domme vraag stellen, reageer dan gewoon niet. Het lijkt me dat het forum bedoelt is voor alles dus ook voor in jou ogen domme vragen.

Ook lees ik wel eens discussies die helemaal niet gaan over de vraag maar of deze persoon niet liegt, of dat deze persoon niet echt is, of dat deze persoon iets zegt wat volgens jullie niet kan / klopt of een typfout maakt.

Net zoals dat iemand een nieuw topic aanmaakt, ik zeg eerlijk tussen de soms 1000 paginas ga ik ook niet helemaal zoeken om een nieuw topic aan te maken en typ ik het ook gewoon lekker van me af.

Dus!

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN EN RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN!

En ben je het ergens niet mee eens, prima maar geef dan op een normale manier antwoord ipv iemand te verklaren voor dom, gek enz.

Zo dat wou ik f kwijt.
...of thuiswerken.... *WOGt nog even door en pakt stuk taart aan van Paque)
quote:nicje300 schreef op 26 november 2013 @ 10:02:

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN EN RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN!

Niet zo schreeuwen!! Dat is onbeleefd!!! Weinig respect van jouw kant lijkt mij zo!

Het is in principe heel simpel, niemand verplicht je om het VF te openen, je kunt niet voor anderen gaan bepalen hoe zij moeten reageren, zoveel mensen, zoveel meningen. Bevallen de reacties je niet dan moet je lekker weg blijven. Dus!
quote:shahla schreef op 26 november 2013 @ 10:15:

Als ik hier plaatjes kon plakken, had ik er nu een gif van MJ die grijnzend popcorn aan het eten is neergezet.

Of een plaatje van een klapstoel. Ook goed. Klapstoel heb je al, help ik je aan de pocorn.

Heeft iemand de feestjesvergelijking al geplaatst?
quote:Tia.Dalma schreef op 26 november 2013 @ 10:34:

...of thuiswerken.... *WOGt nog even door en pakt stuk taart aan van Paque)TIA! jij roodgestekeld LTBW van me! Neem nog een bakkie Sjors!
Wat is dat, LV? Het VF leven is een feestje en jij maakt er geen deel van uit?
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 10:36:

Heeft iemand de feestjesvergelijking al geplaatst? het kostte een beetje moeite, maar ik heb mezelf kunnen bedwingen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:paque_pink schreef op 26 november 2013 @ 10:06:

JONGENS!!! VOLGENS MIJ IS DIT HET 1000E TOPIC OVER DIT ONDERWERP!!!

TAART!!!!

FEEST!!!!

Joehoe!!! Gefeliciteerd Paak! *smak smak smak*
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 10:36:

Heeft iemand de feestjesvergelijking al geplaatst?

Nee doe es, doe gelijk de smoezenlijst even.

Oh nee, dat is voor andere, verder heul niet voorspelbare topis.
quote:Nemesis. schreef op 26 november 2013 @ 10:32:

[...]

Ja die optie is er ook nog. Al heb ik onder deze Nick niet echt akkefietjes gehad

Je wéét het niet hè. Ben jij je van geen kwaad bewust, terwijl elders iemand toch stiekem een kleine wrok tegen je koestert.

quote:Ja dat is herkenbaar. Sowieso krijg ik soms een 'someone is WRONG on the internet' gevoel hier. Daar is zo'n plaatje van, van iemand die niet van de pc af wil komen daarom

Ik weet exact welk plaatje je bedoelt.

Eigenlijk is het ergens ook wel hilarisch (heel veel later) dat een ander je dan probeert te vertellen hoe jij in elkaar steekt. Alsof zij het beter zouden kunnen weten dan jij terwijl ze je nog nooit gezien hebben, laat staan echt kennen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Sebasta het was niet eens nodig je onderschrift te lezen, er is er maar 1 die zulke nicks verzint.
quote:Nemesis. schreef op 26 november 2013 @ 10:37:

Wat is dat, LV? Het VF leven is een feestje en jij maakt er geen deel van uit? Nou vooruit, nog één keertje dan: ik vind dit altijd van die rare topics. Net of je op een feest komt binnenklossen en dan de hele avond gaat zitten roepen "wat een kutfeest is dit toch, wat een kutfeest is dit toch".
quote:paque_pink schreef op 26 november 2013 @ 10:30:

[...]

Nee man, dasnie!!!

De vervolg reacties van dit soort TO's is altijd dat we luie thuisblijfwijven zijn die de hele dag achter de comupter zitten en dat we een baan moeten zoeken.

Er bestaat geen mobiel internet, in wisseldiensten werken etc.

Van de week was er een topic waar in de OP stond wie er mocht reageren en wat voor reacties er alleen geschreven mocht worden.

Dan hou ik ook altijd mijn hart vast .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Nemesis. schreef op 26 november 2013 @ 10:32:

Ja dat is herkenbaar. Sowieso krijg ik soms een 'someone is WRONG on the internet' gevoel hier. Daar is zo'n plaatje van, van iemand die niet van de pc af wil komen daarom

Ik ben zoooooo behulpzaam!
quote:nicje300 schreef op 26 november 2013 @ 10:02:

Maar ik irriteer me mateloos aan een aantal leden.

.Namen willen we. Linkjes. Voorbeelden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 november 2013 @ 10:39:

[...]

Van de week was er een topic waar in de OP stond wie er mocht reageren en wat voor reacties er alleen geschreven mocht worden.

Dan hou ik ook altijd mijn hart vast .Ja mooi he
Om even te laten zien hoeveel er gepraat wordt. Ik ben sinds 9 dagen lid.

nicje300

Geslacht: Onbekend

Leeftijd: Onbekend

quote:Ik weet exact welk plaatje je bedoelt.

Eigenlijk is het ergens ook wel hilarisch (heel veel later) dat een ander je dan probeert te vertellen hoe jij in elkaar steekt. Alsof zij het beter zouden kunnen weten dan jij terwijl ze je nog nooit gezien hebben, laat staan echt kennen.

Hij is goeeeeed hè? (Denk hierbij de KFC reclame toon )

Zo heeft iemand mij onder een vorige Nick eens beschuldigd van dubbelnicken. Oke, dat was de allerzuurste doos van allen, maar ze maakte er echt een heksenjacht van.

Dieptriest. Maar blijkbaar vond ze me erg interessant.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2013 @ 10:40:

[...]

Namen willen we. Linkjes. Voorbeelden.die krijgen we nooit Bianc, het is makkelijker om te roepen dat hier alleen maar k*twijven zitten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Nemesis. schreef op 26 november 2013 @ 10:41:

[...]

Zo heeft iemand mij onder een vorige Nick eens beschuldigd van dubbelnicken. Oke, dat was de allerzuurste doos van allen,.Wie? Wie? Wie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:paque_pink schreef op 26 november 2013 @ 10:39:

Sebasta het was niet eens nodig je onderschrift te lezen, er is er maar 1 die zulke nicks verzint.
Haha jaaaa Jibba, DIE!!quote:Nou vooruit, nog één keertje dan: ik vind dit altijd van die rare topics. Net of je op een feest komt binnenklossen en dan de hele avond gaat zitten roepen "wat een kutfeest is dit toch, wat een kutfeest is dit toch".Och ja natuurlijk, die ken ik inderdaad. Maar geloof me: ook dat doén mensen.
quote:Nemesis. schreef op 26 november 2013 @ 10:41:

[...]

Hij is goeeeeed hè? (Denk hierbij de KFC reclame toon )

Zo heeft iemand mij onder een vorige Nick eens beschuldigd van dubbelnicken. Oke, dat was de allerzuurste doos van allen, maar ze maakte er echt een heksenjacht van.

Dieptriest. Maar blijkbaar vond ze me erg interessant.Ohhhh.... nou weet ik eindelijk wie je bent
@BGB kleurlip.
quote:nicje300 schreef op 26 november 2013 @ 10:41:

Om even te laten zien hoeveel er gepraat wordt. Ik ben sinds 9 dagen lid.

nicje300

Geslacht: Onbekend

Leeftijd: Onbekend

Woonplaats: OnbekendAaaah, dit is je andere nick, waarmee je hier komt rellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven