Jute boodschappen tas kopen

11-05-2010 12:19 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

weet iemand waar ik een jute boodschappentas kan kopen?Online of in een winkel?

Het hoeft er maar 1 te zijn. Ik heb op verschillende sites gekeken en daar verkopen ze pas vanaf 50 of 100 stuks. Dus dat is niet de bedoeling!
Misschien dat je dan ook in een hobby-winkel zou kunnen kijken. Daar waar ze materialen voor handwerken etc. verkopen.

Nu heb ik pas ergens gezien dat ze stoffen tassen verkochten voor 50 cent. Wel bedrukt, maar voor dat geld misschien een alternatief. Ik weet het niet meer zeker, maar het zou hunkemoller geweest kunnen zijn. Nou ja, je komt vast regelmatig in kledingzaken en dan zou er extra op kunnen letten.

Wat je ook zou kunnen proberen is het volgende.

Zelf heb ik bij een bestelling via Omoda een vilten tas gekregen. Die tassen zijn steeds anders. Probeer het anders via een oproep via het prikbord.
quote:kiki_twee schreef op 11 mei 2010 @ 13:36:

Misschien dat je dan ook in een hobby-winkel zou kunnen kijken. Daar waar ze materialen voor handwerken etc. verkopen.

Nu heb ik pas ergens gezien dat ze stoffen tassen verkochten voor 50 cent. Wel bedrukt, maar voor dat geld misschien een alternatief. Ik weet het niet meer zeker, maar het zou hunkemoller geweest kunnen zijn. Nou ja, je komt vast regelmatig in kledingzaken en dan zou er extra op kunnen letten.

Wat je ook zou kunnen proberen is het volgende.

Zelf heb ik bij een bestelling via Omoda een vilten tas gekregen. Die tassen zijn steeds anders. Probeer het anders via een oproep via het prikbord.Ik ga inderdaad binnenkort mar eens bij de hobbywinkel kijken! ik heb een berichtje op het prikbord geplaatst! een goede tip! kom hier niet zo vaak dus wist ook niet dat dat kon;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven