Kado advies gevraagd!
zaterdag 8 september 2012 om 11:00
Een goede vriendin van mij wordt 30. Ze is de laatste van de groep die deze mijlpaal bereikt.
Ze hebben 't financieel niet breed, half jaar geleden hun eerste kindje gekregen. Dus ik wil haar wat geven, wat echt voor haar is en niet voor 't gezinnetje!
Nu wil ik een leuk pakket geven met allemaal dingetjes waar ze van houdt. 't mag 50¤ maximaal kosten. Ze zijn hevig aan het lijnen trouwens. Maar nu komt 't lastige wat is nou leuk om te geven?
Wat ik al had bedacht:
*Douchemouse met bodylotion (lekker moment voor jezelf in de badkamer)
*Kookboekje (ze complimenteert mijn kookstijl altijd)
*Thee (lust ze graag)
*Evt. bioscoopbon, maar dat is dan natuurlijk niet echt voor haarzelf en ik denk niet dat ze hun kindje bij een oppas laten.
*antirimpelcreme om te plagen.
*leuke dvd
Wie helpt me verder?
Ze hebben 't financieel niet breed, half jaar geleden hun eerste kindje gekregen. Dus ik wil haar wat geven, wat echt voor haar is en niet voor 't gezinnetje!
Nu wil ik een leuk pakket geven met allemaal dingetjes waar ze van houdt. 't mag 50¤ maximaal kosten. Ze zijn hevig aan het lijnen trouwens. Maar nu komt 't lastige wat is nou leuk om te geven?
Wat ik al had bedacht:
*Douchemouse met bodylotion (lekker moment voor jezelf in de badkamer)
*Kookboekje (ze complimenteert mijn kookstijl altijd)
*Thee (lust ze graag)
*Evt. bioscoopbon, maar dat is dan natuurlijk niet echt voor haarzelf en ik denk niet dat ze hun kindje bij een oppas laten.
*antirimpelcreme om te plagen.
*leuke dvd
Wie helpt me verder?
zaterdag 8 september 2012 om 11:19
Als ze aangeeft jouw kookstijl te waarderen, is het een leuk idee en heel persoonlijk om dat kookboekje zelf te schrijven. Dat is even wat werk, maar ik weet zeker dat je vriendin het zal waarderen. Schrijf de recepten op in een mooi schrift met harde kaft, en laat achterin het boekje ruimte om later aan te vullen met nieuwe recepten, of voor je vriendin om zelf in te vullen.
Dit heb ik eens als kadootje gehad van een buitenlandse huisgenote die weer terug naar haar thuisland ging, en ik vond het echt heel leuk.
Dit heb ik eens als kadootje gehad van een buitenlandse huisgenote die weer terug naar haar thuisland ging, en ik vond het echt heel leuk.
zaterdag 8 september 2012 om 15:22