Kerstpakket samenstellen
woensdag 18 december 2013 om 21:49
Ik moet een kerstpakket (voedsel) samenstellen voor een gezin dat financieel nogal in de knoop zit: vader, moeder, dochter van 9, zoon van 7 en zoon van 3. Krijg de vrije hand, maar het probleem is dat ik zelf geen kinderen heb en dus geen idee heb wat een gemiddeld kind wel of niet lust en het moet koemelk- en sojavrij zijn. En daar heb ik al helemaal geen kaas van gegeten (Dat die kaas uit den boze is snap ik dan nog wel )
Wie kan me een zetje in de goede richting geven?
Wie kan me een zetje in de goede richting geven?
woensdag 18 december 2013 om 22:03
woensdag 18 december 2013 om 22:04
volkoren biscuitjes AH
- volkoren biscuitjes Aldi, gewone variant kan sporen van melk bevatten maar dat hoeft geen probleem te zijn
- Euroshopper speculaasjes
- volkoren beschuit Euroshopper
- Euroshopper rookworst
- Euroshopper knakworstjes/cocktailworstjes
- Chicken tonight hawaii
- Mix voor bami speciaal AH
- volkoren biscuitjes Aldi, gewone variant kan sporen van melk bevatten maar dat hoeft geen probleem te zijn
- Euroshopper speculaasjes
- volkoren beschuit Euroshopper
- Euroshopper rookworst
- Euroshopper knakworstjes/cocktailworstjes
- Chicken tonight hawaii
- Mix voor bami speciaal AH
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 december 2013 om 22:05
Vlees! Dat is iets wat je niet zelf koopt/kunt betalen en is met de feestdagen natuurlijk wel echt feest en twee groente soorten. Verder ligt het er aan wie van het gezin allergisch is. Er zijn producten van schar maar die zijn best duur. Koffie idd. Verder zou ik kijken of ze een voedselbank pakket krijgen. In dat geval zou ik de hagelslag en de pindakaas er niet bij doen.
Fruit in blik, potten worst (hochwald maar toch ff etiket checken) blikjes vis. Pakjes tomatensaus, pasta's (al is dat wel iets dat ze al veel zullen eten. ) Boter (plantaardig zonder soja) Hebben ze een vriezer? En verder duur spul als tandpasta, deodorant, doucheschuim. Want eten doe je wel al is het maar pasta maar de luxe dingen als deo enz die haal je dan al snel niet meer.
Fruit in blik, potten worst (hochwald maar toch ff etiket checken) blikjes vis. Pakjes tomatensaus, pasta's (al is dat wel iets dat ze al veel zullen eten. ) Boter (plantaardig zonder soja) Hebben ze een vriezer? En verder duur spul als tandpasta, deodorant, doucheschuim. Want eten doe je wel al is het maar pasta maar de luxe dingen als deo enz die haal je dan al snel niet meer.
woensdag 18 december 2013 om 22:09
Ze krijgen voedsel van de voedselbank, maar die zijn nogal eentonig. En veel kant en klaar producten die ze niet kunnen gebruiken. De kinderen zijn alledrie allergisch. Vader en moeder niet. We willen met een paar vriendinnen een pakket maken met dingen die ze niet via de voedselbank krijgen of zelf zouden kopen, maar het moet dus niet zoiets worden dat in de kast beland en volgend jaar gewisseld wordt voor het nieuwe pakket.