Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Overig
Welkom op de pijler Overig. Hier vind je alles dat je niet onder een andere pijler kwijt kunt. Tevens geeft deze pijler onderdak aan het centraal moderatortopic - waar je je vragen aan het moderatorteam kunt stellen - en het napraattopic, waarin je kunt praten over het beleid, topics die je opvallen of even stoom kunt afblazen.

[break]

Kletsgroepjes, grappige topics, topics waarin je hoofdletters of plaatjesplakrechten kunt aanvragen; al dit soort typische topics dat bij onder enkele andere pijler valt, kun je hier terugvinden.

Kinderwagen in een new Beetle

20-04-2017 21:06 17 berichten
Link kopieren Quote
Hallo,

Ik heb een vraagje. Past er een kinderwagen in een new beetle??
Link kopieren Quote
Een buggy wel, schuin in de achterbak. Een kinderwagen heb ik er niet in gekregen
Link kopieren Quote
Ik vond de kofferbak best groot lijken maar dat is dus niet zo?? van welk jaar is jou beetle?
Link kopieren Quote
Ja hoor

zie hier: http://farm4.static.flick ... 41316396_57c5b4f52e_m.jpg

Andersom trouwens ook. Zie hier: http://farm4.static.flickr.com/ 3405/3441316396_57c5b4f52e_m.jpg

Of beter niet, misschien.
Link kopieren Quote
Gewoon even je/een kinderwagen meten en checken of het gaat passen.

https://www.volkswagen.nl ... eetle/technische-gegevens
Jij zegt nu denken niet ik nooit heb gezegd
Link kopieren Quote
Ik had een van de eerste new beetles, leuke fijne auto. Nu ondertussen over naar een fiat500.
Link kopieren Quote
Gewoon je auto meenemen als je een kinderwagen gaat kopen en kijken wat past.
Link kopieren Quote
Zo'n ding heeft toch ook een achterbank? Nou, daar past heel wat op, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Link kopieren Quote
Een vriendin heeft ook zon auto. Je moet opletten want de bak is wel erg groot maar alles moet door een smalle klep naar binnen. En een mandarijn krijg je ook niet in een melkfles;-)
Link kopieren Quote
ahahaha prachtige vergelijking Saartje70.

Ik heb nog geen beetle gekocht maar ben druk opzoek. Daarom kan ik niet passen of het past vandaar dat ik om ervaring vraag
Link kopieren Quote
pejeka schreef op 20 april 2017 @ 21:28:

Zo'n ding heeft toch ook een achterbank? Nou, daar past heel wat op, lijkt me.
Ja tuurlijk, leg m over de maxicosi :facepalm:
Link kopieren Quote
lijkt me ok niet echt handig inderdaad om dat op de achterbank te gaan leggen..
Link kopieren Quote
Koop gewoon een normale auto waar een fatsoenlijke achterbak in zit. Iets lolligs komt dan wel weer als het volk 6+ is en je niet je hele hebben en houden mee hoeft te slepen.
Link kopieren Quote
Krullie001 schreef op 20 april 2017 @ 21:36:

ahahaha prachtige vergelijking Saartje70.

Ik heb nog geen beetle gekocht maar ben druk opzoek. Daarom kan ik niet passen of het past vandaar dat ik om ervaring vraag
Lijkt me niet de ideale aanschaf als je bezig bent een wondertje te produceren.
Link kopieren Quote
cookie84 schreef op 20 april 2017 @ 21:37:

[...]

Ja tuurlijk, leg m over de maxicosi :facepalm:
Tja idd. lekker veilig ook als er wat gebeurt, een metalen buggy in je nek :facepalm:
Link kopieren Quote
SallySpectra schreef op 20 april 2017 @ 22:16:

[...]

Lijkt me niet de ideale aanschaf als je bezig bent een wondertje te produceren.
Mijn idee.
Link kopieren Quote
op zich is een beetle prima met kinderen. De deuren zijn erg groot en de stoelen gaan heel makkelijk een flink eind naar voren waardoor je goed bij de achterbank kunt komen als je een gordel vast moet maken. Met 1 kind heb je natuurlijk de voorstoel die je kunt gebruiken. Alleen de ruimte in de kofferbak is echt heel beperkt. Net wat Saartje zegt, de toegang is smal en een kinderwagen lijkt me niet te passen. Als een kind eenmaal in een buggy past dan is het weer geen probleem.

Bij mij was de beetle onze 2e auto, mijn man heeft een grote auto. Als ik met twee kinderen op pad ging dan wisselden we van auto. maar ik ben ook destijds overgestapt naar een 5-deurs auto, dat is toch wel veel makkelijker. En nu dan weer een drie-deurs, omdat de kinderen veel groter zijn en ik meestal maar met 1 kind in de auto zit.

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven