Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zondag 16 augustus 2015 om 11:38
quote:OlympeMaxime schreef op 16 augustus 2015 @ 08:14:
[afbeelding]
Wat schrijven (plakken) jullie toch veel 's avonds Ik ben altijd rond 7 uur wakker, hoe laat ik ook naar bed ga, dus meestal ga ik er op tijd in omdat mijn schoonheid er niet bepaald op vooruit gaat als er theezakjes onder mijn ogen bungelen. En ik ben al geen plaatje zeker 's ochtends niet Maar het is wel heerlijk wakker worden!
Qua mannen, ik word echt een oud wijf. Die 'jonge' jongens, ik heb er niks mee. Zie écht niks in Justin Bieber, of die Ferry Doedens van GTST en van alle hedendaagse sterren weet ik de namen niet eens, zo nietszeggend vind ik ze Ben meer van deze
[afbeelding]Sean Bean is ook veel leuker en knapper dan Justin of Ferry. Justin of Ferry wil ik echt niet in het donker tegen komen want ik vind ze eng.
[afbeelding]
Wat schrijven (plakken) jullie toch veel 's avonds Ik ben altijd rond 7 uur wakker, hoe laat ik ook naar bed ga, dus meestal ga ik er op tijd in omdat mijn schoonheid er niet bepaald op vooruit gaat als er theezakjes onder mijn ogen bungelen. En ik ben al geen plaatje zeker 's ochtends niet Maar het is wel heerlijk wakker worden!
Qua mannen, ik word echt een oud wijf. Die 'jonge' jongens, ik heb er niks mee. Zie écht niks in Justin Bieber, of die Ferry Doedens van GTST en van alle hedendaagse sterren weet ik de namen niet eens, zo nietszeggend vind ik ze Ben meer van deze
[afbeelding]Sean Bean is ook veel leuker en knapper dan Justin of Ferry. Justin of Ferry wil ik echt niet in het donker tegen komen want ik vind ze eng.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 augustus 2015 om 12:10
quote:OlympeMaxime schreef op 16 augustus 2015 @ 08:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zondag 16 augustus 2015 om 12:13
quote:pussywillow schreef op 16 augustus 2015 @ 11:56:
Goedemorgen grappige kitlers, wat heb ik weer gelachen om de plaatjes. Zelf even niet zoveel puf nu, maar ga vooral door. Lekkere koffie heb je daar Neener, zeker geen tijd om hem op te drinken? Ik neem deze vandaag.
[afbeelding]Hahaha nou als je daar niet van out gaat!
Goedemorgen grappige kitlers, wat heb ik weer gelachen om de plaatjes. Zelf even niet zoveel puf nu, maar ga vooral door. Lekkere koffie heb je daar Neener, zeker geen tijd om hem op te drinken? Ik neem deze vandaag.
[afbeelding]Hahaha nou als je daar niet van out gaat!
zondag 16 augustus 2015 om 12:19
quote:roan2013 schreef op 16 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Mooi! Hoe gaat het vandaag Grob?
Goedemorgen!
Nu gaat het nog. Heb vanmorgen weer een injectie gehad (om de bloedcellen in het ruggenmerg sneller te laten herstellen) dus ik verwacht einde van de middag dat ik wel weer in ga storten. Hopelijk valt het deze keer mee. Vorige keer was echt mega bagger
[...]
Mooi! Hoe gaat het vandaag Grob?
Goedemorgen!
Nu gaat het nog. Heb vanmorgen weer een injectie gehad (om de bloedcellen in het ruggenmerg sneller te laten herstellen) dus ik verwacht einde van de middag dat ik wel weer in ga storten. Hopelijk valt het deze keer mee. Vorige keer was echt mega bagger