Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 20 juli 2015 @ 22:57:

[...]

Hier niet.

Dan ga ik gewoon een boek lezen

(ik haat huishoudelijk werk!) busted! Ik wou me hier op het internet even beter voordoen dan ik eigenlijk ben.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 22:45:

O die plaatjes weer! Ik ga hier helemaal stuk. Ik hou van jullie! Net een hele heftige post geschreven op het topic over die zedenzaak. Ik ben geloof ik nog nooit zo eerlijk geweest en mijn muurtje zover laten zakken. Het is dan geweldig om hier in dit topic me even de tieten uit mijn bh te lachen. mooie post
O wow de Kitler in de OP gezet haha het was inspiratie voor Kitlers 2 maar dit is ook wel gaaf ja.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 22:31:

[...]

Mijn vent heeft heel even in het Farmville topic meegeschreven en toen liep er net een topic op een andere peiler over welke schoenen je moest aantrekken tijdens het uitlaten van de hond. Hij schreef toen een in mijn ogen briljante post.

Anoniem schreef op 13 oktober 2014 @ 20:43:

Ja sorry, ik raak er niet over uitgepraat. Die hondenschoenen dan. Die mensen ook niet, maar op een heel andere manier. Ik bedoel, teringkriebel WTF maakt het uit welke schoenen je aanhebt?!?!?! Die hond piest er toch wel op en als je geluk hebt stap je nog ff in de kak ook. Maar het ergste is nog, dat die mensen dus met ELKAAR moeten overleggen welke schoenen ze aandoen. Hey zijn toch volwassenen? Die hebben toch het denkvermogen om zelf te kunnen beslissen welke schoenen je aan doet!? Poeh hé, dat moest ik ff kwijt schijnbaar. Nu ga ik de katten ff uitlaten...alleen tja, welke slippers moet ik dan aandoen?
quote:DorothyParker schreef op 20 juli 2015 @ 22:47:

Oh en Kia, je hebt PB+1
quote:DorothyParker schreef op 20 juli 2015 @ 22:47:

Oh en Kia, je hebt PBEentje terug gegooid over de muur! Ik lach me dood daarom.
quote:Lovestar schreef op 20 juli 2015 @ 23:01:

[...]

+1Van jou heb ik niets .

Laatste van mij vandaag. Nu lekker kittenfilmpjes kijken op bed en slapen.

Slaap lekker, vrindinnetjes!
Ff zeuren hoor! Door die kut pillen voor mijn blaasontsteking krijg ik op mijn bovenarmen aan de binnenkant steeds groter wordende plakkaten met jeukende uitslag. Het begon met klein plekkie en ik deed het af als een muggenbult maar het is nu een gebied van 10 bij 15 cm met jeukende bultjes/vlekjes
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 23:05:

Ff zeuren hoor! Door die kut pillen voor mijn blaasontsteking krijg ik op mijn bovenarmen aan de binnenkant steeds groter wordende plakkaten met jeukende uitslag. Het begon met klein plekkie en ik deed het af als een muggenbult maar het is nu een gebied van 10 bij 15 cm met jeukende bultjes/vlekjes Morgen even de ha bellen. Ik zeg allergische reactie... en huidreacties zijn vaak voorbode voor erger .
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 juli 2015 @ 23:04:

[afbeelding]

Laatste van mij vandaag. Nu lekker kittenfilmpjes kijken op bed en slapen.

Slaap lekker, vrindinnetjes!Welterusten
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 23:06:

[...]

Morgen even de ha bellen. Ik zeg allergische reactie... en huidreacties zijn vaak voorbode voor erger .Ow nee he ook dat nog...... kansloos weer. Ik was eindelijk blij dat ze wat gevonden hadden bij de uroloog aangezien mijn HA al een half jaar met die standaard testjes riep dat ik echt geen blaasontsteking meer had.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 23:05:

Ff zeuren hoor! Door die kut pillen voor mijn blaasontsteking krijg ik op mijn bovenarmen aan de binnenkant steeds groter wordende plakkaten met jeukende uitslag. Het begon met klein plekkie en ik deed het af als een muggenbult maar het is nu een gebied van 10 bij 15 cm met jeukende bultjes/vlekjes Ijskoud washandje opleggen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Het is alleen op die plek, mijn rechter arm. Op de rest van mijn lijf zit geen uitslag. Kan het dan toch van die pillen komen?
Ik moet wel zeggen dat ik vrij vlot huiduitslag krijg van dingen. Zo zat ik laatst helemaal onder de zonnebultjes en ben ik al 2 jaar met eczeem aan het tobben op mijn onderarmen. Paar mnd terug zat ik ook helemaal onder de netelroos.
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 23:07:

Het is alleen op die plek, mijn rechter arm. Op de rest van mijn lijf zit geen uitslag. Kan het dan toch van die pillen komen?Skatje ik kan (en mag) niet diagnostiseren via Internet .
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 23:08:

Ik moet wel zeggen dat ik vrij vlot huiduitslag krijg van dingen. Zo zat ik laatst helemaal onder de zonnebultjes en ben ik al 2 jaar met eczeem aan het tobben op mijn onderarmen. Paar mnd terug zat ik ook helemaal onder de netelroos.Pfff netelroos is klote.
quote:KiaOraHoi schreef op 20 juli 2015 @ 23:09:

[...]

Skatje ik kan (en mag) niet diagnostiseren via Internet .Oh zo bedoelde ik het ook niet. Ik vroeg me gewoon af of het kan dat een reactie op een medicijn maar op 1 specifieke plek zit . Of dat aannemelijk is zeg maar. Ik zal sowieso morgen ff langs de HA gaan.
Djee Grump, wat een post. Heb er tranen van in mn ogen.
Trusten Ikea!
quote:GrumpyCat2 schreef op 20 juli 2015 @ 23:13:

[...]

Oh zo bedoelde ik het ook niet. Ik vroeg me gewoon af of het kan dat een reactie op een medicijn maar op 1 specifieke plek zit . Of dat aannemelijk is zeg maar. Ik zal sowieso morgen ff langs de HA gaan.

Het moet toch ergens beginnen .

Hoe snel groeit het?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 23:14:

Djee Grump, wat een post. Heb er tranen van in mn ogen.Ah shit dat is niet de bedoeling ik haat huilen haha ik baalde al dat ik emo werd van die kinderstoel waar manlief op geboden had na de preek dat we hem nog niet nodig hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven