Klantonvriendelijk of niet?
woensdag 27 augustus 2025 om 22:36
Je stelt je aan vind ik. Jij zegt ik kom later wel terug en waarschijnlijk heb je dit vriendelijk en zonder irritatie gezegd en je bent gegaan. Baas was druk met andere dingen/klant en zal het wellicht helemaal niet meegekregen hebben.
Je bent niet zijn enige vaste klant en jij wilt wat kopen dus ga terug om het e.e.a. te bespreken over de auto en klaar ben je. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
Je bent niet zijn enige vaste klant en jij wilt wat kopen dus ga terug om het e.e.a. te bespreken over de auto en klaar ben je. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
woensdag 27 augustus 2025 om 22:36
woensdag 27 augustus 2025 om 22:38
woensdag 27 augustus 2025 om 22:51
Ja, dat vind ik ook. Een half uur is te lang. Hij had even moeten zeggen dat het langer zou duren. Dat is niet netjes.
Maar goed, zo gaan die dingen. Ik zou er als klant niet door wegblijven en er ook niks van zeggen. Anders word je 'dat zeikwijf'. Dat is het toch niet waard, dat halve uurtje wachten?
Maar goed, zo gaan die dingen. Ik zou er als klant niet door wegblijven en er ook niks van zeggen. Anders word je 'dat zeikwijf'. Dat is het toch niet waard, dat halve uurtje wachten?
woensdag 27 augustus 2025 om 22:59
Bedankt voor jullie eerlijke reacties.. nee ik ga er niet voor weg blijven. De reden dat ik een topic open hierover is dat ik over het algemeen het idee heb dat ik wat makkelijk over me heen laat lopen en alles maar oké en goed vind, en overal begrip voor heb. Dat heb ik in dit geval ook zeker en wat er gezegd word klopt ook, behalve dan dat ik mezelf te belangrijk vind want dat is absoluut niet zo. Het is meer denk ik het : excuses dat het zo lang duurt of dan had ik liever gehoord : er is nu geen tijd kan je morgen terug komen.
woensdag 27 augustus 2025 om 23:11
Een half uur wachten is vervelend, maar je bent niet de enige klant. En vast ook niet de enige vaste klant.
Ik denk eigenlijk dat je jezelf misschien iets te belangrijk maakt. Je zei tenslotte zelf dat je een andere keer terugkwam.
Misschien dacht de baas wel: ik ga niet bellen want ik wil haar de auto niet opdringen.
Ik denk eigenlijk dat je jezelf misschien iets te belangrijk maakt. Je zei tenslotte zelf dat je een andere keer terugkwam.
Misschien dacht de baas wel: ik ga niet bellen want ik wil haar de auto niet opdringen.
woensdag 27 augustus 2025 om 23:29

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in