Klantonvriendelijk of niet?

27-08-2025 22:28 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt
marisha15 wijzigde dit bericht op 27-08-2025 23:08
Reden: Herkenning
99.33% gewijzigd
100% aanstellerij.
Je stelt je aan vind ik. Jij zegt ik kom later wel terug en waarschijnlijk heb je dit vriendelijk en zonder irritatie gezegd en je bent gegaan. Baas was druk met andere dingen/klant en zal het wellicht helemaal niet meegekregen hebben.
Je bent niet zijn enige vaste klant en jij wilt wat kopen dus ga terug om het e.e.a. te bespreken over de auto en klaar ben je. Je maakt jezelf nu veel te belangrijk.
Als dat niet hun core business is dan snap ik wel dat het lastiger inpassen is. En klantvriendelijkheid, tja, bij een garage heb ik daar een ander beeld bij dan bij de receptie van een hotel. Ieder zijn vak. Ik denk dat je te hoge verwachtingen hebt.
Je stelt je aan.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Je overdrijft.
Wat eten we vanavond?
Echt klantonvriendelijk vind ik het niet, maar als hij echt een auto had willen verkopen, had ik zeker nog even met je gebeld. Maar het is ook vakantie tijd. Misschien is die man wel ontzettend druk, of heeft hij er simpelweg niet meer aan gedacht…
Als je zelf zegt dat je later terug komt, dan heeft die man niks misdaan.
Je stelt je aan.
Een half uur laten wachten als iemand zegt er zo te zijn vind ik wel lang, en je zou idd een sorry verwachten of je nou vaste klant bent of niet. Maar het zou ook weer niet in me op komen om daar een topic over te openen.
Ja, dat vind ik ook. Een half uur is te lang. Hij had even moeten zeggen dat het langer zou duren. Dat is niet netjes.
Maar goed, zo gaan die dingen. Ik zou er als klant niet door wegblijven en er ook niks van zeggen. Anders word je 'dat zeikwijf'. Dat is het toch niet waard, dat halve uurtje wachten?
Bedankt voor jullie eerlijke reacties.. nee ik ga er niet voor weg blijven. De reden dat ik een topic open hierover is dat ik over het algemeen het idee heb dat ik wat makkelijk over me heen laat lopen en alles maar oké en goed vind, en overal begrip voor heb. Dat heb ik in dit geval ook zeker en wat er gezegd word klopt ook, behalve dan dat ik mezelf te belangrijk vind want dat is absoluut niet zo. Het is meer denk ik het : excuses dat het zo lang duurt of dan had ik liever gehoord : er is nu geen tijd kan je morgen terug komen.
Laat het gaan joh.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Een half uur wachten is vervelend, maar je bent niet de enige klant. En vast ook niet de enige vaste klant.
Ik denk eigenlijk dat je jezelf misschien iets te belangrijk maakt. Je zei tenslotte zelf dat je een andere keer terugkwam.
Misschien dacht de baas wel: ik ga niet bellen want ik wil haar de auto niet opdringen.
Oh? Bericht weggehaald? Ik ben nog wel benieuwd wat je zou hebben gedaan als het oordeel hier was: zeer klantvriendelijk.
Bontebok schreef:
27-08-2025 23:20
Oh? Bericht weggehaald? Ik ben nog wel benieuwd wat je zou hebben gedaan als het oordeel hier was: zeer klantvriendelijk.
Eens.
En "herkenning". Tja. Daar moet je over nadenken voor je je verhaal op internet zet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven