Kletsgroepje LIIII
woensdag 27 mei 2009 om 07:14
Goeiemorgen, ik heb gisteren een geweldige verjaardag gehad! Buiten mijn moeder en kinderen verder (bewust) geen visite gehad. Moet zeggen, dat beviel me wel
)), lekker relax voor keer, om s niet de hele dag in de weer te zijn hahahaha. Maar ja zaterdag komt de hele meute toch
)))) Broers, zussen en vrienden hebben zichzelf al uitgenodigd.
Vanmiddag op verjaarsvisite bij een vriendin, en vanaaf hopelijk lekker bankhangen.
Fijne dag, ga nog ff een paar uurtjes voor de baas werken
)
Vanmiddag op verjaarsvisite bij een vriendin, en vanaaf hopelijk lekker bankhangen.
Fijne dag, ga nog ff een paar uurtjes voor de baas werken
woensdag 27 mei 2009 om 09:18
Goeiemorgen!
Super joh Eef,klinkt goed
De wurksjop was ook erg leuk, ook lekker eten en drinken erbij. Mag ook wel,is ***** Het was half Italiaans(pastasalade,mozzarella/ tomaat etc) en japans ( Sushi,sateetjes, dim-sum) en als dessert chocofontein maar ik zat eigenlijk nog wel vol.
Verder ben ik een wintertype met een pre naar felle kleuren (??)
We kregen een waaier met uitleg etc mee,echt leuk om zoiets mee te maken een keer!
Super joh Eef,klinkt goed
De wurksjop was ook erg leuk, ook lekker eten en drinken erbij. Mag ook wel,is ***** Het was half Italiaans(pastasalade,mozzarella/ tomaat etc) en japans ( Sushi,sateetjes, dim-sum) en als dessert chocofontein maar ik zat eigenlijk nog wel vol.
Verder ben ik een wintertype met een pre naar felle kleuren (??)
We kregen een waaier met uitleg etc mee,echt leuk om zoiets mee te maken een keer!
woensdag 27 mei 2009 om 21:34
Hihi een wintertype, Luni. Heb je ook wat met de winter of niet? Lijkt me zo leuk, zo'n analyse!! Als ik zo rijk was als jij, dan zou ik het ook doen. En dat eten...!
Grappig dat je er niet in kon bij de sportschool.
Ik blijf erbij dat je daar moet gaan werken! Het duurde trouwens even voordat ze contact opnamen, dus ze hebben vast iemand nodig.
Eef, fijn dat het leuk was. Kun je er echt niet onderuit het te vieren? Stel, als je het echt niet zou willen bedoel ik? Veel succes met de voorbereiding!
Wat leuk voor CZ! Spannend voor jou. Hij zal vast vol nw. ervariingen thuiskomen.
Relaxe!
Ik heb net 1,5 uur gewandeld, doe ik elke woe, vorig jaar ook al. Heerlijk.
Grappig dat je er niet in kon bij de sportschool.
Ik blijf erbij dat je daar moet gaan werken! Het duurde trouwens even voordat ze contact opnamen, dus ze hebben vast iemand nodig.
Eef, fijn dat het leuk was. Kun je er echt niet onderuit het te vieren? Stel, als je het echt niet zou willen bedoel ik? Veel succes met de voorbereiding!
Wat leuk voor CZ! Spannend voor jou. Hij zal vast vol nw. ervariingen thuiskomen.
Relaxe!
Ik heb net 1,5 uur gewandeld, doe ik elke woe, vorig jaar ook al. Heerlijk.
donderdag 28 mei 2009 om 08:26
Wanneer komt CZ weer terug, Cha?
Leuk Luni, zo'n workshop. Klopt het een beetje naar je gevoel, de kleurenanalyse?
Volgens mij hebben we vandaag weer een jarig, toch Cha? Zal zo eens even op h spieken voor de zekerheid.
Wij hebben 2 jaar geleden een buitentafel gekocht met een glazen tafelblad met zwarte coating. Vorig jaar begon die coating los te laten en hebben we een nieuwe tafel gekregen. Keek ik van de week naar de nieuwe tafel, laat ook daar de coating alweer los! Ik heb een mail gestuurd naar de leverancier (op internet gekocht) en ze willen er een foto van, dus vanmiddag maar even doen, dan kunnen ze het hopelijk snel oplossen. Zo hebben we elk jaar een nieuwe tafel...
Leuk Luni, zo'n workshop. Klopt het een beetje naar je gevoel, de kleurenanalyse?
Volgens mij hebben we vandaag weer een jarig, toch Cha? Zal zo eens even op h spieken voor de zekerheid.
Wij hebben 2 jaar geleden een buitentafel gekocht met een glazen tafelblad met zwarte coating. Vorig jaar begon die coating los te laten en hebben we een nieuwe tafel gekregen. Keek ik van de week naar de nieuwe tafel, laat ook daar de coating alweer los! Ik heb een mail gestuurd naar de leverancier (op internet gekocht) en ze willen er een foto van, dus vanmiddag maar even doen, dan kunnen ze het hopelijk snel oplossen. Zo hebben we elk jaar een nieuwe tafel...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 28 mei 2009 om 09:50
Goeiemorgen
Is zeker nog een heel werk Juultje,om die coating eraf te pulken?
Er zijn helaas geen vacatures Compu...maar ik voel me ook niet " goed genoeg" om daar te werken. De dames daar zijn altijd zo op en top verzorgd...geen idee hoe ze dat doen hoor. Ik ga ' s morgens ook zó de deur uit maar halverwege de dag is dat compleet teniet gedaan Soit...
Juultje,goed onthouden! Ik had een reminder gezet in mn telefoon maar je was me voor
Cha,nog een paar dagen!!
Die hapjes waren idd super lekker,echt smullen...Ze noemen het wintertype maar alleen om er een naam aan te geven,wel een beetje vanwege het donkere haar. Ik vond het ook erg leuk maar zou het niet zo snel zelf laten doen vanwege de prijs ook. Zo op uitnodiging heb ik geen bezwaar natuurlijk
Ik had thuis geen internet gisteren...even afwachten hoe dat vanavond is. Of morgen want vanavond ga ik wel sporten
Is zeker nog een heel werk Juultje,om die coating eraf te pulken?
Er zijn helaas geen vacatures Compu...maar ik voel me ook niet " goed genoeg" om daar te werken. De dames daar zijn altijd zo op en top verzorgd...geen idee hoe ze dat doen hoor. Ik ga ' s morgens ook zó de deur uit maar halverwege de dag is dat compleet teniet gedaan Soit...
Juultje,goed onthouden! Ik had een reminder gezet in mn telefoon maar je was me voor
Cha,nog een paar dagen!!
Die hapjes waren idd super lekker,echt smullen...Ze noemen het wintertype maar alleen om er een naam aan te geven,wel een beetje vanwege het donkere haar. Ik vond het ook erg leuk maar zou het niet zo snel zelf laten doen vanwege de prijs ook. Zo op uitnodiging heb ik geen bezwaar natuurlijk
Ik had thuis geen internet gisteren...even afwachten hoe dat vanavond is. Of morgen want vanavond ga ik wel sporten
vrijdag 29 mei 2009 om 16:41
zaterdag 30 mei 2009 om 20:00
zondag 31 mei 2009 om 08:38
Goeiemorgen
We gaan vandaag de kat halen en hopen rond 13 uur weer terug te zijn.Het is vandaag wéér zo'n mooie dag
Gisteren waren mn oudcollega-vriendinnen er,we zijn naar Reeuwijk gegaan en daar heerlijk in de zon gelunched,soort van,bbq aan enzo en gezellig bijgekletst. Het is toch echt wel een lekker plekje,jammer dat het verkocht is maar wel fijn dat we er nog even van hebben kunnen genieten Ik denk dat ik morgen ook wel heen ga als het weer zo blijft. Vandaag blijven we verder thuis voor de kat,als het goed gaat kan ik er wel een paar uurtjes tussenuit...Het is wel spannend hoor,zo'n kattebeest!!
We gaan vandaag de kat halen en hopen rond 13 uur weer terug te zijn.Het is vandaag wéér zo'n mooie dag
Gisteren waren mn oudcollega-vriendinnen er,we zijn naar Reeuwijk gegaan en daar heerlijk in de zon gelunched,soort van,bbq aan enzo en gezellig bijgekletst. Het is toch echt wel een lekker plekje,jammer dat het verkocht is maar wel fijn dat we er nog even van hebben kunnen genieten Ik denk dat ik morgen ook wel heen ga als het weer zo blijft. Vandaag blijven we verder thuis voor de kat,als het goed gaat kan ik er wel een paar uurtjes tussenuit...Het is wel spannend hoor,zo'n kattebeest!!
zondag 31 mei 2009 om 12:50
Luni leuk dat je de kat (nu bijna) hebt! Hoop dat je veel plezier zal beleven maar als ik jou zo hoor dan zal dat wel.
Klinkt gezellig, lunchen met vriendinnetjes lekker buiten.
Het weer is iid heerlijk. Geniet volop. Gisteren moest ik wel een kamer en diverse tassen van CZ uitmesten en heel veel was doen hahha. Maar in de middag lekker ff alleen de stad in geweest en daarna CD opgehaald en bij mijn zus en nichtje wezen eten. Erg gezellig. Daarna moest CD naar allerlei feestjes en heeft ze mij bij vrienden afgezet waar CM ook was. Makkelijk hoor zo'n kind met rijbewijs.
We gaan straks naar een bluesfestival in de buurt en morgen lekker motorrijden.
En dan weer werken ..... en dan over een maand alweer met vakantie. Het gaat allemaal heel snel.
Luni tnx voor je mail
Cha
Klinkt gezellig, lunchen met vriendinnetjes lekker buiten.
Het weer is iid heerlijk. Geniet volop. Gisteren moest ik wel een kamer en diverse tassen van CZ uitmesten en heel veel was doen hahha. Maar in de middag lekker ff alleen de stad in geweest en daarna CD opgehaald en bij mijn zus en nichtje wezen eten. Erg gezellig. Daarna moest CD naar allerlei feestjes en heeft ze mij bij vrienden afgezet waar CM ook was. Makkelijk hoor zo'n kind met rijbewijs.
We gaan straks naar een bluesfestival in de buurt en morgen lekker motorrijden.
En dan weer werken ..... en dan over een maand alweer met vakantie. Het gaat allemaal heel snel.
Luni tnx voor je mail
Cha
zondag 31 mei 2009 om 15:32
Hey
Nou,hij is er hoor, en het gaat behoorlijk vanzelf. Ik had alleen het idee opgevat dat ik daarvandaan wel met hem op schoot op de achterbank ging zitten omdat het sielug is in zo'n kattenbenchgeval....Niet echt een goed idee van mezelf Kat vloog door de hele auto en overal kwamen nagels vandaan.Hij is dus toch in het bakkie gegaan en behalve af en toe een paar klagerige mauws en moows ging dat prima Zie je,ik heb ook soms echt stomme ideeen Nu heeft ie het huis verkend en er is flink geknuffeld en gekamd( vind ie héérlijk!!) en nu zit ie onder het bed. Komt er weer onder vandaan hoor als je m roept maar hij is nu echt moe dus we laten m maar even.Op mn H staat een foto!
Ik ga zo nog even de tuin in,wat zon pakken...
Hoe was het weerzien Cha???
Email was een beetje laat verstuurd Verjaardag van de buurman was nogal gezellig...
Leuk een bluesfestival..althans..gezellig,de muziek vind ik niet zó.Vroeger een aantal keer geweest en ex was nogal gek op Cuby & .. Soort od van gehad
Mokkie,ik was net best dicht bij jou denk ik! ff Google-earth-en
Nou,hij is er hoor, en het gaat behoorlijk vanzelf. Ik had alleen het idee opgevat dat ik daarvandaan wel met hem op schoot op de achterbank ging zitten omdat het sielug is in zo'n kattenbenchgeval....Niet echt een goed idee van mezelf Kat vloog door de hele auto en overal kwamen nagels vandaan.Hij is dus toch in het bakkie gegaan en behalve af en toe een paar klagerige mauws en moows ging dat prima Zie je,ik heb ook soms echt stomme ideeen Nu heeft ie het huis verkend en er is flink geknuffeld en gekamd( vind ie héérlijk!!) en nu zit ie onder het bed. Komt er weer onder vandaan hoor als je m roept maar hij is nu echt moe dus we laten m maar even.Op mn H staat een foto!
Ik ga zo nog even de tuin in,wat zon pakken...
Hoe was het weerzien Cha???
Email was een beetje laat verstuurd Verjaardag van de buurman was nogal gezellig...
Leuk een bluesfestival..althans..gezellig,de muziek vind ik niet zó.Vroeger een aantal keer geweest en ex was nogal gek op Cuby & .. Soort od van gehad
Mokkie,ik was net best dicht bij jou denk ik! ff Google-earth-en
maandag 1 juni 2009 om 08:47
Morgen!
Goddank opgestaan zonder hoofdpijn! Ik had me gisteren toch een headache! Denk dat het een zonnesteek was. Ik wilde heel graag een lange dag fietsen, we hebben nu een fietskar te leen. Dus CG kon daarin haar middagslaap doen. Maar toen ik thuiskwam..gelijk in bed. Bleh.. Oja, medicijnen die ik vorige week had gehaald waren te licht en die hielpen niet! Grrr.
Luni, ik heb je nieuwe aanwinst aanschouwd, wat een lieverd!! Alsof hij al jaren bij je in huis is. Gaat het goed? Is hij op zijn gemak? Ik kijk uit naar de volgende foto. Wel gezellig he, weer een kat in huis.
Oja, nooit een kat in de auto los doen!! Bij mij zijn ooit de stoelen onder de kattenpis gekomen, dat wil je ech nie!\
Enne..ik denk dat ze opfrisminuten krijgen bij de sportschool haha.
Juultje, zo krijg ik elk jaar een nw. knoflookpers van de Hema haha. Ik heb nu mijn vijfde ongeveer.
Speelt JD veel buiten? Ook al in een badje? Ik vond het nog even te fris..
Goddank opgestaan zonder hoofdpijn! Ik had me gisteren toch een headache! Denk dat het een zonnesteek was. Ik wilde heel graag een lange dag fietsen, we hebben nu een fietskar te leen. Dus CG kon daarin haar middagslaap doen. Maar toen ik thuiskwam..gelijk in bed. Bleh.. Oja, medicijnen die ik vorige week had gehaald waren te licht en die hielpen niet! Grrr.
Luni, ik heb je nieuwe aanwinst aanschouwd, wat een lieverd!! Alsof hij al jaren bij je in huis is. Gaat het goed? Is hij op zijn gemak? Ik kijk uit naar de volgende foto. Wel gezellig he, weer een kat in huis.
Oja, nooit een kat in de auto los doen!! Bij mij zijn ooit de stoelen onder de kattenpis gekomen, dat wil je ech nie!\
Enne..ik denk dat ze opfrisminuten krijgen bij de sportschool haha.
Juultje, zo krijg ik elk jaar een nw. knoflookpers van de Hema haha. Ik heb nu mijn vijfde ongeveer.
Speelt JD veel buiten? Ook al in een badje? Ik vond het nog even te fris..
maandag 1 juni 2009 om 09:59
Goeiemorgen!
Beter Compu,hoofdpijn sucks... Ik heb er gelukkig weinig last van maar je gunt het niemand. Wel opgestaan met een flinke kater hier (hij blijft leuk!!) stond zachtjes aan mn bed te mauwen dus ik heb m even flink geknuffeld
Ja, hij is al erg thuis idd,alleen nog niet op de bak geweest.J belde net ook al en vroeg ernaar. Volgens mij was het met de andere poezen precies hetzelfde en maakten we ons net zo'n zorgen...we zien wel! Verder,eet,drinkt,slaapt en speelt hij.
Compu,die van die opfrisminuten snap ik niet helemaal? Misschien moet ik even mn krabbel teruglezen Degene die jou heeft geholpen is trouwens in verwachting,maandje of 6 zoiets dus misschien dat het daardoor even duurde dat je antwoord kreeg,vergat ze het steeds.
Ik ga zo even een kruiwagen lenen bij één van de buren(mocht!) en in de tuin werken,de ideale manier om te bruinen..
P.s. ik ga nu wat meer foto's op H zetten!!
Beter Compu,hoofdpijn sucks... Ik heb er gelukkig weinig last van maar je gunt het niemand. Wel opgestaan met een flinke kater hier (hij blijft leuk!!) stond zachtjes aan mn bed te mauwen dus ik heb m even flink geknuffeld
Ja, hij is al erg thuis idd,alleen nog niet op de bak geweest.J belde net ook al en vroeg ernaar. Volgens mij was het met de andere poezen precies hetzelfde en maakten we ons net zo'n zorgen...we zien wel! Verder,eet,drinkt,slaapt en speelt hij.
Compu,die van die opfrisminuten snap ik niet helemaal? Misschien moet ik even mn krabbel teruglezen Degene die jou heeft geholpen is trouwens in verwachting,maandje of 6 zoiets dus misschien dat het daardoor even duurde dat je antwoord kreeg,vergat ze het steeds.
Ik ga zo even een kruiwagen lenen bij één van de buren(mocht!) en in de tuin werken,de ideale manier om te bruinen..
P.s. ik ga nu wat meer foto's op H zetten!!