Kleuren voor Volwassenen - Deel 2

21-04-2017 18:45 806 berichten
Dames, we kleuren lekker verder!



Wie wil, sluit aan, voeg bij! Of je nu een korte kleurvraag hebt of zelf ook een kleurder bent, wij staan open voor iedereen. Hier kletsen we over kleuren, kleurboeken, kleurpotloden, stiften, puntenslijpers, etuis en meer van dat soort dingen.



Deel 1 vind je hier: Kleuren voor volwassenen



Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Anoniem0101181723 schreef:
25-12-2017 19:44
Wordt er nog gekleurd tijdens de feestdagen?
Tijdens mijn december vrije dagen, heb ik wel een beetje kunnen kleuren. Agenda was wel gewijzigd, aangezien ik extra uren moest werken vanwege zieke collega. Dus niet helemaal vrij tussen kerst/jaarwisseling.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Twisted: ze zijn zichtbaar!
Jaja: wat fijn dat je toch nog wat hebt kunnen kleuren! Met wat voor plaat ben je bezig?

Hier nog steeds bezig met het kaartje, ik verwacht die vandaag of morgen af te hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk om de resultaten te zien! Ik zal binnenkort ook een proberen wat foto's te plaatsen.
Evi en de vlinder is echt leuk! Dr jongens willen er ook de hele tijd in kleuren, dus die hebben een 'eigen' pagina.

Ik had gelpennen gekocht bij dr action. S avonds meteen gebruikt, maar het was een beetje donker. De volgende ochtend zag ik dat fantastica in tsjernobyl lag :|
Het fluorescerende mos zag er niet echt aantrekkelijk uit.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, maar Fantastica in Tjernobyl vond ik best even grappig :proud:

Maar ik snap dat het balen is! :there:

Tip: een daglichtlamp. Ze zijn niet heel duur en echt heel fijn bij het kleuren in de avond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celaena_Aelin schreef:
27-01-2018 12:21
Twisted: ze zijn zichtbaar!
Jaja: wat fijn dat je toch nog wat hebt kunnen kleuren! Met wat voor plaat ben je bezig?

Hier nog steeds bezig met het kaartje, ik verwacht die vandaag of morgen af te hebben.
Vandaag heb ik deze afgemaakt, het was best wel een werkje vanwege al dat gepriegel :hihi:

http://nl.tinypic.com/r/2w6ct45/9

Ik was ondertussen ook nog eens afgeleid:

http://nl.tinypic.com/r/69hjxv/9
:love:

Heb jij je kaartje inmiddels af?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Die afleiding is wel heel erg cute!!

Mijn kaartje is bijna af, dat moet vandaag wel lukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn ouders waren blij met het kaartje!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand ervaring met het Getallen Kleurboek?

Ik hou erg van mandala's en vraag me af of dit ook iets voor mij is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er geen ervaring mee, sorry.

Het klinkt als kleuren op nummer, zit ik dan goed?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken het ook niet, sorry.

@CA: leuk dat je ouders er blij mee waren!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
bol.com zegt dit over het Getallen Kleurboek

Het getallenkleurboek is een uniek en inspirerend kleurboek. Het bevat figuren als lussen, golven en spiralen die inzicht en verduidelijking in de abstractie en absolute waarheden van de wiskunde geven. Met uitleg over het ontstaan van de gebruikte mathematische patronen. Voor deze mooie en soms complexe illustraties van Edmund Harriss is geen wiskundige kennis vereist, sterker nog: kleur ze gewoon in en verkrijg zo nieuwe inzichten in de patronen die getallen kunnen vormen! Na het succes van Getallen ontraadseld en Genieten van getallen komt de veelzijdige auteur Alex Bellos nu met Het getallenkleurboek!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begreep online dat het vooral abstracte en grafische platen zijn.

Hier nog steeds bezig met de puzzel, hij is nu bijna af. Kleur-puzzel van de Action, uit het blauwe doosje (ze hebben er verschillende).
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ik wist niet dat de action kleurpuzzels verkocht, weet je ook hoeveel dat kostte?
Ik was van de week nog in de action en was helemaal ondersteboven toen ik zag dat ze Happy Hippo (chocola) verkochten, 1 van mijn favorieten. Heb gelijk ingeslagen :idee:
De afgelopen week heb ik niet zoveel meer aan het kleuren gedaan vanwege drukte.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof 89 cent. Echt een bedrag waar je failliet aan gaat ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag gekocht bij de Aldi:
2 nieuwe kleurboeken!

Om weer eens wat anders te kleuren dan de mandala's die ik meestal maak, heb ik een kleurboek met optische illusies gekozen en een kleuren op nummer boek. Ben er blij mee :-).
En dat voor een mooi prijsje: ene boek was 3 euro, andere 4.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk jeejtje! Kleuren op nummer is een soort puzzel, je ziet pas laat wat het wordt, toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat klopt inderdaad, al staan achterin het boek wel de "oplossingen" ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vandaag denk ik een 'freebie' uitzoeken uit mijn voorraadje. Ik zit in een dip en wil lekker kleuren maar geen mooie plaat uit een boek verprutsen. Dan is een freebie denk ik een goede oplossing. Ik heb er de nodige, dus dat komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kopje thee erbij, wat lekkers en je uit je dip kleuren :hug:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je iets leuks kunnen vinden Celaena?
Hopelijk helpt het kleuren je uit de dip te komen!

Ik heb een plaat af uit het optische illusie boek en ben nu bezig met een plaat uit kleuren op nummer. Het is er eentje met papegaaien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is de vlinder van Evi en de Gekleurde Vlinder geworden. Overzichtelijk project en ik hou van vlinders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlinder wordt mooi!! :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk Celaena! Beetje uit je dip gekomen?

Ik heb al 3 platen uit m'n kleuren op nummer boek gemaakt, allemaal dieren: een vlinder, giraf en papegaaien. Erg leuk om te doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Met m'n dip gaat het steeds beter, gelukkig. En vlinder is af!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag trouwens van de week ook kleurpuzzels bij Big Bazar. Voor 1,50 geloof ik.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven