Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
*grummelt*
Ben naar huis gekomen van een netwerkding.... omdat ik ziek aan het worden ben. Ik denk dat ik mijn beste vriend maar op ga bellen want dan moet ik man (De aanstekerT) van de hand doen las ik hier. ;-D
Ik hoop niet dat het zo erg doorzet als bij man. Want naar een dokter durf ik ook al niet meer te gaan: allemaal narcisten en psychopaten. Daar waag ik me niet aan!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marana-- schreef:
31-01-2019 19:29
Hoho, niet alle mensen! :proud:
Mensen met uitzonderlijke knusselskills bevolken het slimme hokje!
Ohhhh Blond, wilde net vragen hoe het nu met je man is!? En nu toch zelf ziek worden. Balen! Hoop dat het mee gaat vallen bij je!

Woehoeeeee ik heb al weekend! :D
Geniet van jullie weekend!
Oudblond schreef:
31-01-2019 19:32
Mensen met uitzonderlijke knusselskills bevolken het slimme hokje!
precies de uitzonderingen die de regel bevestigen :proud:

Echt stom zeg dat jij ook ziek word. Mag niet 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lichtje: man gaat de goede kant uit. Die is vandaag voor het eerst een paar uurtjes uit bed geweest en heeft ook weer meer trek.
Goedemorgen :sun: en smakelijk

Afbeelding
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ingelke_kepringelke schreef:
01-02-2019 06:14
Goedemorgen :sun: en smakelijk

Afbeelding
Oeh jammie! :-9

Goedemorgen!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oh lekker zeg!

En ja, knusselaars zijn de goede mensen.

@Blondie balen dat je aangestoken lijkt te zijn zeg!

Meh, ik zat er even doorheen. Reïntegratie begint op gang te komen, om te kijken wat nu eigenlijk haalbaar is aan werk, en wat ik kan en wil en zo. Maar ik moet al wel vast gaan solliciteren van het uwv. Terwijl ik echt even totaal geen idee meer heb. Ik wil niet de ict in, ik heb geen idee of een opleiding afronden ooit haalbaar gaat zijn, en dat waarin ik al een opleiding heb ... nja, leuk dat ze dat deden in het kader van mensen weer aan de bak krijgen, maar ik ben opgeleid voor het callcenter zeg maar. En als er iets is wat ik nooit meer wil is dat het wel! Ik heb nu even weer het gevoel dat ik niets kan óf wil, en heb dus even knussels nodig :$
Afbeelding

Stressvol Nanny! Is er via het UWV een loopbaancoach of zo?
knussels lieve Nanny dat sucks 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik kan echt boos worden om sommige mensen. Slutshaming bij een 16jarige, want als je seksuele dingen doet met meerdere mensen en je bent niet verliefd dan ben je een slet. Dus logisch dat ze niet opgewonden raakt.

Echt doordat soort mensen leren vrouwen zich te schamen voor hun seksualiteit. Als ik nu een vent bij de hand had zou ik demonstratief een potje neuken.
Nanny :hug: Tuurlijk kun jij wel iets! t Zou fijn zijn als het UWV je even wat tijd gunt om uit te zoeken wat...

Pop, vreselijk irritant inderdaad! Als (jonge) vrouw mag je blijkbaar niet genieten van seks? Was dat een topic hier ergens?
wat zijn jullie aan het uitspoken , het is hier verdacht stil ?
walpurgisnacht schreef:
02-02-2019 17:33
wat zijn jullie aan het uitspoken , het is hier verdacht stil ?
Ik spook-de-griep-uit :-( Is niet verdacht toch Nachtje?
Hoe is je weekend? Leuke plannen, al wat ondernomen?
Man is ook nog ziekig. We ruilen de bank en het bed af: Samen liggen is geen goed plan met al die koortsuitbarstingen en mijn gehoest. Gelukkig hebben de lieve buurmannen voor ons gekookt en snoep ik al de hele dag kleine porties van een Indonesisch buffet voor 10 man!
Ahhh nog steeds ziek :(

Ik spook verder niets uit, ben zwanger aan het zijn :) En doe vooral dutjes haha.

Kia heb je een fax gestuurd.
twilight84 schreef:
02-02-2019 17:43
Ahhh nog steeds ziek :(

Ik spook verder niets uit, ben zwanger aan het zijn :) En doe vooral dutjes haha.

Kia heb je een fax gestuurd.
Ik las voor augustus! Had ik zelf uit kunnen rekenen natuurlijk, maar leuk om weten!
Klinkt heel typisch eerste Q: moe, dutjes en en gewoon zwanger zijn :lol: Hoe gaat het met vriend? Dut hij mee en zo? :proud:
Man ligt as we speak te slapen naast mij op de bank haha :)
Ik heb vandaag een prima dag! Misschien had ik toch wel een dutje moeten doen, want vanavond nog een feestje.... Ach komen we ook wel door!
Gezellig een feestje!
*Ik moet er nog aan wennen om niet naar je vriend maar naar je man te vragen. Krijg je ervan als ik niet uitgenodigd werd voor een bruiloft. :D *
Ja waardeloos forum dit! Ik had iedereen nog wel een berichtje gestuurd, maar ja die prive berichtjes werken hier voor geen meter!

Sorry niet mijn schuld dus! haha
:rofl:

In onze omgeving wordt elk moment een tweeling verwacht. En mijn zus heeft fantastische knuffeldekentjes met in het midden een kopje van een eendje met een petje op gehaakt. Soort mega grote tutdoeken. Zo leuk!
Lichtje Geniet er maar van , voor je het weet is de ooievaar al geland .
Ik zei het toch oudblond , de grap hebben , hopelijk zijn jullie vlug beter .Ik heb nog nooit de griep gehad . Dus ik kan er niet van mee spreken .
Ik heb de was en plas gedaan , gekookt .
Marana-- schreef:
02-02-2019 10:55
Nanny :hug: Tuurlijk kun jij wel iets! t Zou fijn zijn als het UWV je even wat tijd gunt om uit te zoeken wat...

Pop, vreselijk irritant inderdaad! Als (jonge) vrouw mag je blijkbaar niet genieten van seks? Was dat een topic hier ergens?
/seks/nooit-opgewonden/list_messages/436581

maar de betreffende post is weggehaald.

Hier lekker een lui dagje offline gehad 😊
Hey lieffies, ben weer een klein beetje bijgelezen.

Leuk Coco dat je Courage kent. Het staat voor mij een beetje symbool voor een hele leuke periode in mijn leven. Ben nu ook gelukkig hoor, maar in die tijd ging ik veel op stap en in mijn vaste stamkroeg stond o.a. deze cartoon op de achtergrond aan. Met vrienden lekker flauw doen. Of keek ik het 's nachts nog als ik weer thuis was.

Beterschap Blondje en fijn dat de echo goed was Twillie!

Hier wel een goede week achter de rug. De grootste hectiek bij mijn opdracht is voorbij en bovendien is het einde in zicht, dus voel met best wel okay. :)
Had afgelopen week een borrel bij een zakelijke relatie (hou het even vaag) en dat was zo ontzettend leuk. Het was met een aantal mensen daar eigenlijk meer alsof het vrienden waren. Sommige kende ik daarvoor alleen zakelijk (wel al met klik) en anderen had ik nog nooit eerder gezien. Veel gelachen, leuke gesprekken. Ben daar nog van aan het nagenieten.
Ik schreef eerder al dat dit topic mij beïnvloedt in het dagelijks leven. Maar ik ben dan ook niet toevallig hier terecht gekomen. In november zat ik even echt aan de grond, persoonlijk en qua relatie en realiseerde ik me dat er iets moest veranderen. En realiseerde me ook dat ik meer een 'hippie' ben dan ik dacht. En om een of andere reden wist ik toen dat ik me op dit topic moest melden. :)
Ik denk dat iedereen dit topic op zijn of haar manier beleefd en daar zijn eigen waarde uit haalt. Voor mij is het schrijven en lezen hier ook een vriendelijke reminder om vooral meer mezelf te worden en meer hippie te zijn dan ooit. ;-D
Iemand vroeg me op die borrel wat ik nog meer deed buiten mijn werk. Tot mijn verbazing hoorde ik mij eerlijk zeggen dat ik een dusdanige workaholic ben dat er niet veel meer is dan werk. En dat ik in 2019 wil uitvinden wat er nog meer is... Normaal zou ik me schamen om zoiets te zeggen, maar nu dacht ik: what the fuck: het kost me meer moeite om alles in plooi te houden dan om de waarheid te zeggen. Ik heb geen zin om in plooi te blijven.
Het fijne is: er is dan wel direct een connectie met iemand, was een heel leuk gesprek en een heel leuk persoon.

Bovenstaande is overigens ook wel een reden waarom ik soms 1 of 2 dagen weg blijf van dit topic, terwijl ik wel op andere topics schrijf of lees. Dit topic raakt me meer. :cat:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Dappere Dapper! Ik wens je veel bloemen, ruimte, groei en goesting in het leven.

*van de jointjes zou ik toch maar af blijven ;-) *
Oudblond schreef:
03-02-2019 08:00
*van de jointjes zou ik toch maar af blijven ;-) *

Die hippie-fase heb ik al zo'n 35 jaar achter me liggen haha.
En vannacht was ik verder ook hartstikke nuchter. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven