Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 16:57:

Ik ben er klaar voor! Mijn knapzak is staat al ingepakt bij de voordeur!je mag me ook nomineren voor forummer van de maand hoor, das eventueel ook nog een optie om in Ons Groepje te komen
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 16:56:

[...]

Allright! Gaan we regelen. Is die contributie al onderweg?

Ik heb het toevallig net overgemaakt, maar natuurlijk wel met mijn 2,50 korting!

Zijn er nog leden bijgekomen ?
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 16:59:

[...]

je mag me ook nomineren voor forummer van de maand hoor, das eventueel ook nog een optie om in Ons Groepje te komen Ik ben avontuurlijk ingesteld.
niemand heeft zich meer aangemeld, Leave. Ik begrijp er ook niks van.
Hahaha ik las net een topic: Mijn poes kwijlt steeds..

dat is toch vragen om inkoppertjes..
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 17:01:

[...]

Ik ben avontuurlijk ingesteld. Cool. We beginnen met modderworstelen.
Nee Leaf, we houden het tot zover besloten.

Wel gaat Fiepje zich in een arena door leeuwen laten verscheuren blootstellen aan een door Kaatje ontworpen test.

We hebben een kaart voor je geregeld hoor!
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:01:

niemand heeft zich meer aangemeld, Leave. Ik begrijp er ook niks van.Ik wil graag aanmelden, kan je ook in termijnen betalen? Of in natura?
Neuken met Mr N is eigenlijk altijd wel lekker. Of komt dat omdat ie met mij neukt dat het daarom zo lekker is?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Fjin om te lezen dat de penningmeester en de voorzitter zo eensgezind zijn. Beetje crappy organisatie, dames.

Edit: nog 2 posts. :$
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 17:02:

[...]

Ik wil graag aanmelden, kan je ook in termijnen betalen? Of in natura?Nou je kan altijd proberen om in natura te betalen, maar niet goed = toch betalen.
Kabouter, als je wil kun je in één moeite door mee met Fiepje voor de toelatingstest.

Ben jij ook avontuurlijk ingesteld?

quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 januari 2010 @ 17:02:

Neuken met Mr N is eigenlijk altijd wel lekker. Of komt dat omdat ie met mij neukt dat het daarom zo lekker is?geen idee, wil je werkelijk dat ik - of een ander - daar een oordeel over velt? zet 'm maar op de trein dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fiepje schreef op 06 januari 2010 @ 17:03:

Fjin om te lezen dat de penningmeester en de voorzitter zo eengsgezind zijn. Beetje crappy organisatie, dames.

Que?

Crappy? Wij?

Robo, wanneer komt er een vergeldingsactie.Dit laten we uiteraard niet over onze kant gaan he
Goed plan Kaat.

In natura betekent dat je eerst betaalt en wij daarna zeggen of het goed was of niet.
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:02:

Nee Leaf, we houden het tot zover besloten.

Wel gaat Fiepje zich in een arena door leeuwen laten verscheuren blootstellen aan een door Kaatje ontworpen test.

We hebben een kaart voor je geregeld hoor!

Eerste rij toch hoop ik?

Goed van jullie dat niet iedereen zomaar lid kan worden van Ons Groepje. Dat juich ik toe. Bovendien heeft natuurlijk niet iedereen zoveel geld dat ze ff 2300 euro kunnen missen...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 17:04:

[...]

geen idee, wil je werkelijk dat ik - of een ander - daar een oordeel over velt? zet 'm maar op de trein dan.Dat zou je wel willen he?
Tsk tsk tsk.... Fiepje toch.

Wil je nu écht dat Kaatje haar machete trekt bij jullie eerste kennismaking? Nee toch?

Respect dan dus, voor ons als stichters van De Beste Groep op Aarde.
quote:Leaf schreef op 06 januari 2010 @ 17:05:

[...]

Eerste rij toch hoop ik?

Goed van jullie dat niet iedereen zomaar lid kan worden van Ons Groepje. Dat juich ik toe. Bovendien heeft natuurlijk niet iedereen zoveel geld dat ze ff 2300 euro kunnen missen...Voor jou heb ik een troon gemaakt naast Robo.
Nu ga ik Het Kleine Huis op de Prairie kijken
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 17:04:

[...]

geen idee, wil je werkelijk dat ik - of een ander - daar een oordeel over velt? zet 'm maar op de trein dan.

BGB, forumheldin, nooit te beroerd om een vriendendienst te leveren.
Uiteraard eerste rij, Leaf!

(neem je wel een zeiltje mee tegen de bloedspetters?)
quote:kaatje_85 schreef op 06 januari 2010 @ 17:03:

[...]

Nou je kan altijd proberen om in natura te betalen, maar niet goed = toch betalen.

Nou dat risico neem ik dan maar

quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:03:

Kabouter, als je wil kun je in één moeite door mee met Fiepje voor de toelatingstest.

Ben jij ook avontuurlijk ingesteld?

Ja enorm! Soms neem ik zelfs de trap ipv de lift!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 januari 2010 @ 17:05:

[...]

Dat zou je wel willen he?Geen idee, ben niet zo van de blinddates.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 17:05:

Tsk tsk tsk.... Fiepje toch.

Wil je nu écht dat Kaatje haar machete trekt bij jullie eerste kennismaking? Nee toch?

Respect dan dus, voor ons als stichters van De Beste Groep op Aarde.

k heb ook nog iets minder bloederigs, genaamd ''de lepel''.

Maar de effecten zijn hetzelfde vermoed ik zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven