Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Deze voor jou Snjootje :

O vreselijk Zenna! Moet er niet aan denken! Het liefst ga ik naar een kleinere camping maar dit jaar hebben we er zowaar 1 met zwembad... We zien wel of t wat is! Volgend jaar hopelijk weer naar de UK of Zweden of zo, dat trekt mij meer!

Linn, groot gelijk, fijn weekend hoor! Ik ga morgen eerst de Ikea onveilig maken! En met Pinksteren geen plannen, gewoon lekker rustig aan, misschien ff wandelen met hondje! Nu eerst boodschappen halen! Fijne avond alvast!

Nou Zenna, dan moet ik maar iets lekkers gaan halen. Bedankt voor het duwtje in de goede richting .
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb ook geen plannen voor de komende dagen. Denk dat ik morgen ga shoppen (ben vorige week al bij IKEA geweest).

Leuke foto Snjootje .. Zeg heb jij geen dienst dit weekend ? Nou dat zul je wel lekker vinden natuurlijk.

Nou Lintje jij ook een fijn weekend !

Janae, ga maar lekker vroeg naar Ikea, het zal daar wel eens vreselijk druk kunnen zijn, denk je niet ? Nou dat horen we dan wel van je. Oh ja en heb je al op internet gecheckt of de artikelen die je wilt hebben op voorraad zijn ?

Nou ik doe het dit weekend lekker rustig aan, Zennaman is zeker tot dinsdag weg en zit ik hier samen met Zennazoon. Ik denk dat ik morgen lekker pasta ga maken. Ik zit hier geduldig naast de oven te wachten tot mijn luilak bollen gaar zijn.
Het ziet er naar uit dat ik van het weekend vrij ben (even afkloppen hoor). Als er wat "spannends" binnenkomt ben ik wel oproepbaar (m'n collega is met man en kinderen naar een zomerhuisje) maar als ik m'n telefoon niet bij me heb cq niet aan heb staan dan is het wat lastig om mij te pakken te krijgen (ik ben niet verplicht om te werken in het weekend).
Da's ook wel origineel om het weekend mee te beginnen; er was hier net een aardbeving.
Huh Snjootje, een aardbeving ? Meen je dat nou ? Ben je toen meteen onder de tafel gekropen ? Hoe sterk was die trilling ? Hangen al je schilderijtjes nog aan de muur ?
quote:Zenna schreef op 30 mei 2009 @ 09:38:

Huh Snjootje, een aardbeving ? Meen je dat nou ? Ben je toen meteen onder de tafel gekropen ? Hoe sterk was die trilling ? Hangen al je schilderijtjes nog aan de muur ?

Ik had geen tijd om onder de tafel te kruipen. Het was al voorbij voordat ik er erg in had. Gisteren werd er gezegd dat 'ie 3,9 was maar dat werd bijgesteld. Het was er een van 4,9. Heb wel de sponningen horen kraken maar verder was er gelukkig niets aan de hand.

Wel hardstikke toevallig dat er precies een jaar geleden ook eentje was (een eindje verderop) van 6,4.
jeetje Snjo een aardbeving! Hoop dat t niet te ernstig was in ieder geval! Heb je t zelf ook gevoeld? Geen idee hoe erg een 4,9 is hoor!

Weer terug van Ikea, en weer een maandsalaris armer wahahha, nou dat ook weer niet ( hoewel) maar wat is t daar toch altijd druk zeg! In ieder geval hoef ik voorlopig niet meer! (lees: mag ik van mezelf voorlopig niet meer)

Nu ff kijken of ik nog wat lekkers kan bakken... cake of zo... Fijne zaterdag verder!

Lekker, cake bakken.

Ik zat gisteren op de bank, half tv te kijken, half te forummen toen het huis begon te bewegen en de sponningen van de balkondeur en ramen begonnen te kraken. Voordat je beseft dat het een aardbeving is, is het al weer voorbij. Alle schilderijen hangen nog aan de muur en ook het servies is niet uit de kasten komen vallen. Ik vond het wel een heftige beving, niet te missen.
Ik ga zo even shoppen. Even wachten tot de wasmachine uitgedraaid is en dan kan ik weg.
Nou Snjootje dat is nogal wat met die aardbevingen ! Ben je niet bang voor naschokken ? Anders gewoon even naar Nederland vluchten hoor ! Zijn de huizen en appartementen daar trouwens op gebouwd ?

Is dit misschien een goed ideetje ?

Mjam smak smek, hij is lekker geworden hoor dames.

Leuk gevonden weer dat plaatje Zenna!

Zo nu even eten voor vanavond maken en die troep in de keuken opruimen!

Fijne avond alvast en tot morgen!
Heb vandaag lekker de hele dag geluilakt, want het is hier Luilakdag, niet dat ik vanmorgen om 5 uur ging luilakken.

Morgen en maandag blijft het mooi weer.

Zit IJsland op een breuklijn, waardoor er regelmatig aardbevingen voorkomen?
Inderdaad, de breuklijn loopt van zuidwest naar noordoost. Dat betekent regelmatig aardbevingen en soms ook vulkaanuitbarstingen.
Zenna; een luchtballon is niet zo'n goed idee vandaag. Het stormt (voor de zoveelste keer).
Nou jammer, mijn ideetje was dus niet op storm berekend. K zal nog effe nadenken dan hoe we dat kunnen oplossen.

Oh wacht effe dit is natuurlijk DE oplossing, haal even je Vicking outfit uit de kast, alleen die helm al, daar heb je op zich al genoeg aan denk ik ?!

Ja, dat is dé oplossing. Kom maar op met die bevingen. IK ben niet bang.
Goeie Morugu Ladies !

En Snjootje, vertel, ben je vannacht niet uit je bed "gebeeft" ? Je hebt toch wel voor de zekerheid je helm opgehouden vannacht ?

Janae, Applegate, waar zitten jullie ? Lintje komt vandaag niet, die zit lekker achter de gerianiums wahaaa

Nou fijn pinksterweekend iedereen ?
Goedemorgen! Zenna ik ben hier hoor! Moest even voor jullie een lekker ontbijtje in elkaar flansen toch?

Nou hoeveel wil Linn er hebben om achter te gaan zitten!

Hahaha en tóch kom ik nog even kijken Voordat ik zo in het zonnetje ga zitten (achter mijn tomatenplant, ik heb geen geraniums!).

Jullie zijn wel ijverig geweest, zeg, vooral gisteren! Maar vandaag ook al lekker vroeg aanwezig Zijn jullie ook ochtendmensen? Ik wel namelijk.

Is de cake al op Janae? Vast wel Vers is ie toch het lekkerst.

Ik heb vanmorgen van die danarole croissants op, ook erg lekker!!! Maar hoef dus geen bagels ofzo meer although I appreciate the offer.

Plannen voor vandaag?

Ik ga vanmiddag naar Breda, eerst met een vriendinnetje een terrasje pikken en dan met mijn vriend en schoonpapa uiteten. Heb er zin in met dit lekkere weertje!

Maar nu eerst even in de zon een boek lezen en een kop koffie drinken. Wie doet er mee?

Oh, ik heb jullie advies trouwens nog voor iets nodig... Ik ga met wat vrienden naar de Foute Party van Q Music Daarvoor kwamen we op het idee met 5 man als de Jackson 5 verkleed te gaan... Maar hoe komen we aan zulke retro kleren? Vooral de broeken lijkt me moeilijk; bloezen en spencers zijn nog wel te vinden.

Iemand een idee?
Goeiemorgen allemaal. Je was de gekookte eitjes vergeten mee uit de keuken nemen, Janae.

quote:Linndaatje schreef op 31 mei 2009 @ 10:30:

Oh, ik heb jullie advies trouwens nog voor iets nodig... Ik ga met wat vrienden naar de Foute Party van Q Music Daarvoor kwamen we op het idee met 5 man als de Jackson 5 verkleed te gaan... Maar hoe komen we aan zulke retro kleren? Vooral de broeken lijkt me moeilijk; bloezen en spencers zijn nog wel te vinden.

Iemand een idee?Linndaatje, dit is een link naar google:

Retrokleding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven