Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

nou hoop ik dat t gelukt is, ff op F5 en dan... teruglezen maar...
quote:Janae schreef op 10 april 2009 @ 13:01:

Hallo hier nog een nieuwkomer. Ik heb me gisteren pas hier op Viva aangemeld en ben alleen maar aan t mieren geweest met mijn avatar... Weet niet eens of ie nu wel goed staat, nou ja we zien wel.

Lijkt me leuk Zenna maar ik ben net klaar met werken dus ik ga eerst even teruglezen!! :-) Nou Janae leuk nog een andere nieuwkomer, kom er gezellig bij zou ik zeggen. Ja dat met die avatars is even een gedoe, maar met F5 moet het lukken. Nou je hebt nogal wat terug te lezen, ik hoor nog wel weer van je dan!
Zo lunchpauze weer gehad en nu weer druk aan het werk...pfff is het al bijna 5 uur?

Janae, ook welkom! Ik ben hier ook pas net maar wel erg gezellig hier.
ZO Ik ben bij gelezen hoor! Man, is me dat lachen! Heb er kaak kramp van! Alleen die spin in die pot hoeft voor mij niet zo! Ben ik als de DOOD van!

Heb nog wel reserve papier gevonden.. Zit wel iets aan vast nog

Nou ik moet even heel hard gillen, bang van spinnen, bah, jakkes ..... Kan iemand die even weghalen ??????

Bedankt Janae, zou verveld zijn als we hier zonder papier zouden komen zitten ........
haha Zenna, jij bent toch de toiletjuffouw ;)
Zenna en Maliboo thanks. Ook allebei nieuw hier. Het is even zoeken hoe alles werkt, maar komt goed.

Ja vreselijk he Zenna, spinnen! Jakkes! Kun je m niet doorspoelen?
JA!!! daarom riep ik Eleonara dus,die had toch pleedienst!!

Staat ze soms weer voor de spiegel te draaien hoe goed haar jasschort staat..
Hahaha, ik zit net op google afbeeldingen te kijken, kom ik dit tegen:

Je zou zoiets hebben!!
quote:maliboo schreef op 10 april 2009 @ 13:40:

haha Zenna, jij bent toch de toiletjuffouw ;)Nee hoor Maliboo ik ben hier de Manager

Wel moet er snel een Madame Pipi in dienst worden gestelt, zijn er vrijwilligers ?

Ok Zenna, dan ben jij de manager....geef jij de toilletjuffrouw fff op haar kop dan van die spin!
Ik denk al.. wat voel ik toch kriebelen..

Mensen.. ik heb de spin doorgespoeld hoor.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
O thank God! Pffttt
quote:Sarah Scott schreef op 10 april 2009 @ 09:53:

[...]

@Zenna: welkom! We hadden al kennisgemaakt over de mail

Veel plezier op viva Oh nou bedankt Sarah, ik was aan 't teruglezen en heb je berichtje zeker over 't hoofd gezien ... Ja klasse hoor die goeie raad van jou !!!
Ik 'moet' van boyfriend buiten gaan zitten forumen. Dus op zijn laptop, want de mijne is een oud beestje. Hoop ik maar dat ik mijn wachtwoord nog weet zometeen.. (hoezo verslaafd) *slik*

Zeg wel heel leuk om het al een paar uur lang over hetzelfde onderwerp te hebben, maar heeft iemand misschien een leuk idee voor het paasweekend ? Kent iemand een leuke site of zo ?
www.viva.nl!
quote:Janae schreef op 10 april 2009 @ 14:02:

Ik 'moet' van boyfriend buiten gaan zitten forumen. Dus op zijn laptop, want de mijne is een oud beestje. Hoop ik maar dat ik mijn wachtwoord nog weet zometeen.. (hoezo verslaafd) *slik* Nou Janae ik zal hier even een nieuw bordje op hangen. Er zijn hier per slot van rekening wel huisregels hoor

In ieder geval eerst een uitgebreid paasontbijt en ja ook wij gaan naar moeders... Niet moeten hoor, maar willen.. In ieder geval vermijden we tweede Paasdag de meubelboulevards... Mijn hemel! Dat lijkt me dus vreselijk!
paaseieren zoeken!
Sarah bedankt voor je site, maar dat was wel een hele makkelijke zeg ! Heee wat gek m'n smileys zijn weg ??? Hoe krijg ik die weer terug ? Heluuuuup Sarah !
Maar even serieus, Zenna wat voor iets wil je gaan doen met pasen? behalve de meubelboulevards en tuincentra's enzo
Janae leuk op familiebezoek, ik hoorde net bij de verkeersmeldingen dat het al flink druk wordt op de weg ! Misschien kan ik beter thuis blijven en me achter m'n PC verstoppen ?
Mag dat niet Zenna? Niet eens buiten op de pot? Wat flauw zeg.. De buren zijn er toch niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven