Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Nou, Robo, het gaat vooral om de styling. Zoals ze met Oprah op de foto staat, ziet ze er hartstikke leuk uit. Ik kan me niet voorstellen dat dit de leukste foto was van de shoot. Ze ziet er gewoon een beetje bang uit, niet alsof ze het naar haar zin heeft.

Het grijze jasjes ziet er trouwens uit alsof het een jas met lange mouwen was, waar de mouwen af zijn gehaald.
Mooi haar, mooie benen *is jaloers*

Lelijk jasje en ook deze compositie is weer om te huilen.. ze heeft geen nek..
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Raar vestje, lief meisje, slechte foto.
quote:robo schreef op 15 mei 2009 @ 16:24:

Zò zeg, wat wordt het vaak gezegd dat dit meisje "een scheve mond" heeft!!

Het was me niet eens opgevallen, serieus.

Nobody's perfect, toch?

Van "vies" meisje tot aan scheve kop, en dat terwijl ze gewoon een leuke meid is om te zien!

Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!Ik zeek haar niet af hoor, ze zingt prachtig met die scheve bakkes... maar scheef is ie.
Is dat een leren dwangbuis? Raar jasje.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:robo schreef op 15 mei 2009 @ 16:24:

Zò zeg, wat wordt het vaak gezegd dat dit meisje "een scheve mond" heeft!!

Het was me niet eens opgevallen, serieus.

Nobody's perfect, toch?

Van "vies" meisje tot aan scheve kop, en dat terwijl ze gewoon een leuke meid is om te zien!

Als zij al zo afgezeken wordt, en vooral genadeloos hard bekritiseerd, ik durf niet eens te denken aan wat er over nog minder perfecte mensen (lees: mijzelf) zou worden gezegd!

Helemaal eens.

Ik vind het een leuk fris meisje om te zien.

Scheve gulp?? Waar let je op, ze staat gewoon met haar been opzij, dan krijg je dat.

En dat leren gevalletje is echt mooi...ik denk dat het mij niet zal staan maar..leuk gedaan
Is dit Esmee Denters? Ik zou zweren dat het Liza Sips is uit gtst maar dan ontkruld. Ze lijken wel erg op elkaar dan.
Ik vind hier dingen van.
Ze ziet er best jong uit vind ik. Wel leuk meisje verder. Kleding ook oke.
Op de foto met Oprah hartstikke leuk, hier vind ik er geen bal aan.
wat een stomme vest en weer grijs... maar zij is wel leuk alleen ze kijkt een beetje moeilijk....
Is er dan verder niemand die net als ik met Google Chrome dat meisje van twee weken geleden ziet (met oranje-geel jurkje en moederdagtattoo)? Met Internet Explorer zie ik wel Esmee.
Leuk meisje om te zien, maar dat grijze geval is zoooo lelijk!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dit is Esmee he, zingt goed.
quote:Elynn schreef op 15 mei 2009 @ 18:30:

Is er dan verder niemand die net als ik met Google Chrome dat meisje van twee weken geleden ziet (met oranje-geel jurkje en moederdagtattoo)? Met Internet Explorer zie ik wel Esmee.Al F5 geprobeerd? (ik heb ook chrome en zie haar gewoon)
quote:Dushi74 schreef op 15 mei 2009 @ 20:12:

Dit is Esmee he, zingt goed.Ja dit is Esmee (prachtige naam ook )
quote:Sabeltandcavia schreef op 15 mei 2009 @ 18:22:

Is dit Esmee Denters? Ik zou zweren dat het Liza Sips is uit gtst maar dan ontkruld. Ze lijken wel erg op elkaar dan.Mwoah....

quote:Viva Angel5 schreef op 15 mei 2009 @ 20:12:

[...]

Al F5 geprobeerd? (ik heb ook chrome en zie haar gewoon)Dank. Dat was het. Heb haar nu ook.
Ik vind de foto juist wel verfrissend! Leuk meisje om te zien!

Maar... Esmee wordt wel ontzettend gehypet op het moment zeg! Ik kan de radio niet aanzetten of zij is aan de telefoon. Ik kan DWDD niet zien of zij zit erin. Ik kan de krant niet openslaan of zij staat erin. En nu ook al in de Viva en op het forum! En het verhaaltje kan ik nu wel dromen...

'Nee ik ben niet verliefd op Justin. Ja ik heb z'n mobiele nummer. Hij is echt als een coach voor me. Zingen met Enrique is een fantastische ervaring.'

Hopelijk kan ze een beetje nuchter en fris blijven ondanks die overvloedige aandacht voor haar persoontje. Je zou van minder arrogant kunnen worden...

Alleen de muziek he... Ik vind het niks. Ondanks haar 'gouden strot!'
Leuk meisje (zo te zien op de foto met Oprah), lelijk grijs ding.
Robo, of ik iemand vies, lekker, mooi, aantrekkelijk of lelijk vind, heeft niets maar dan ook niets met al dan niet perfect zijn te maken. Sommige mensen vinden Yolanthe Cabauwnogwat en Sylvie vd Vaart bv knap. Ik vind die twee meisjes oprecht lelijk. Mensen die niet als 'mooi' worden gezien, of als 'perfect', vind ik misschien weer wel heel mooi en perfect.
Leuk meisje, maar ze trekt geen leuk foto gezicht zeg. Beetje zo van: Hmm vind ik het eigenlijk wel leuk om voor de viva op de foto te gaan??
Kan ik me goed voorstellen met die kleding/styling.
quote:zusenzo schreef op 15 mei 2009 @ 16:17:

Hoe oud is ze eigenlijk?

Ze lijkt wel erg minderjarig, zo netjes 5?Hahaha dat dacht ik ook, mooi haar lief gezichtje maar zo'n kinderlijke uitdrukking
Knap meisje, ze staat alleen zo moeilijk, maar ja vind ik niet gek, want oh oh oh...wat een gedrocht van een vest heeft ze aan, dacht zij waarschijnlijk net zo over !
quote:Viva Angel5 schreef op 15 mei 2009 @ 20:15:

[...]

Mwoah....

[afbeelding]Ik dacht ook dat het Fikkie was. Vind dit meisje meer op bovenstaande foto van Fikkie lijken dan op de foto met Oprah hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven