Leuke onderschriften
vrijdag 2 januari 2009 om 11:34
Sommige mensen hebben zulke leuke onderschriften....
Net las ik er 1: ik haat het huishouden.....bedden verschonen afwassen en drie maanden later kun je opnieuw beginnen...
Moest ik erg om grinniken...
Toen las ik ook een mindere: I'd rather be dead then fat.
Die vind ik kwetsend....mag 10 keer je mening zijn..die hoef je niet op zo'n brute manier te verkondigen vind ik. Uberhaupt niet eigenlijk...
Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....
Net las ik er 1: ik haat het huishouden.....bedden verschonen afwassen en drie maanden later kun je opnieuw beginnen...
Die vind ik kwetsend....mag 10 keer je mening zijn..die hoef je niet op zo'n brute manier te verkondigen vind ik. Uberhaupt niet eigenlijk...
Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....
vrijdag 2 januari 2009 om 22:38
Voor wie inspiratie zoekt:
http://www.kimbervie.nl/gedicht/dg.htm
erg leuk: Loesje:
Ga je mee verdwalen...? Ik weet de weg!
Ga je mee verdwalen...? Ik weet de weg!
vrijdag 2 januari 2009 om 22:54
quote:Muis66 schreef op 02 januari 2009 @ 22:38:
Ga je mee verdwalen...? Ik weet de weg!Dank! Ik heb bij deze mijn eerste motto!
Ga je mee verdwalen...? Ik weet de weg!Dank! Ik heb bij deze mijn eerste motto!
vrijdag 2 januari 2009 om 23:36
quote:Odesa schreef op 02 januari 2009 @ 11:34:
Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....:)dank u! nu voel ik me beroemd joh....
Ik ben benieuwd wat jullie leuke onderschriften vinden.....:)dank u! nu voel ik me beroemd joh....
zaterdag 10 januari 2009 om 10:53
Las er net 1, weet niet meer van wie.
Was afgelopen maand 5 kilo verloren, heb ze deze maand weer teruggevonden.
Zo grappig!
Was afgelopen maand 5 kilo verloren, heb ze deze maand weer teruggevonden.
Zo grappig!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 10 januari 2009 om 11:00
zaterdag 10 januari 2009 om 11:07
Niet dringen, we komen allemaal aan de beurt. Ook een hele leuke.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 10 januari 2009 om 11:25
quote:Ardberg schreef op 02 januari 2009 @ 17:46:
Ik vind de onderschriften grappig die gewone nietszeggende uitspraken zijn die mensen vaak in een conversatie gebruiken. Dus dingen als:
- ja toch, niet dan?
- maar dat is ook maar een mening
- dat dan weer wél!
- met uw goedvinden, natuurlijk
En ik vind het heel slap als er een emailadres in staat (en om de één of andere reden komt dat eigenlijk alleen voor bij de Viva mannen....) Zo. En als dat je niet bevalt kan je je klacht indienen op klachten@ardberg.nlSinds wanneer ben ik een man? En bedankt!
Ik vind de onderschriften grappig die gewone nietszeggende uitspraken zijn die mensen vaak in een conversatie gebruiken. Dus dingen als:
- ja toch, niet dan?
- maar dat is ook maar een mening
- dat dan weer wél!
- met uw goedvinden, natuurlijk
En ik vind het heel slap als er een emailadres in staat (en om de één of andere reden komt dat eigenlijk alleen voor bij de Viva mannen....) Zo. En als dat je niet bevalt kan je je klacht indienen op klachten@ardberg.nlSinds wanneer ben ik een man? En bedankt!
zaterdag 10 januari 2009 om 11:28
zondag 11 januari 2009 om 11:09
zondag 11 januari 2009 om 12:17
Ik vind deze altijd erg goed, mss een beetje lang maar wel mooi gezegd: "Ik ben ik. Ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect. Maar zo ben ik. Ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil. Soms ben ik een prater soms ben ik heel stil. Ik ben wie ik zijn wil, en zo moet je mij maar accepteren!" Kan zo 1, 2, 3 even niet meer vinden van wie die is...
Die van Muis vind ik ook errug waar!
Heb zelf net een kaart van loesje gekocht daar staat op: wie voor een dubbeltje geboren is, kan niet leven van een stuiver... die vind ik ook wel grappig... Net als zoveel andere teksten van Loesje...
Die van Muis vind ik ook errug waar!
Heb zelf net een kaart van loesje gekocht daar staat op: wie voor een dubbeltje geboren is, kan niet leven van een stuiver... die vind ik ook wel grappig... Net als zoveel andere teksten van Loesje...