Loungecafé Amsterdam
zondag 2 mei 2010 om 12:04
Het is niet zo'n geschikte plek voor vandaag, maar ik vind het dak van Nemo erg leuk als het zonnig is. Scoor je eigen zitzak en je hebt een heerlijke middag!
De Ijkantine vind ik ook leuk overigens.
Oh, en hoe heet dat tentje op het Westergasterrein ook alweer? Ook een leuke plek! Edit: Pacific Park dus.
De Ijkantine vind ik ook leuk overigens.
Oh, en hoe heet dat tentje op het Westergasterrein ook alweer? Ook een leuke plek! Edit: Pacific Park dus.
zondag 2 mei 2010 om 12:57
zondag 2 mei 2010 om 14:32
quote:maudym schreef op 02 mei 2010 @ 12:06:
Witteveen, erg leuke tent!
Op zich best leuk, maar wel een waar kinderparadijs. Ze zijn daar voornamelijk gericht op ouders met kinderen. Heel fijn als je met kinderen iets wilt drinken, maar ik zou daar niet zo snel gaan chillen met een boek.
Nassau (nabij Westerpark) vind ik altijd erg leuk en relaxed. Hebben ze ook een loungehoekje met leestafel. En bij Koosje (Plantage Middenlaan) kun je ook lekker op een bank neerploffen.
Witteveen, erg leuke tent!
Op zich best leuk, maar wel een waar kinderparadijs. Ze zijn daar voornamelijk gericht op ouders met kinderen. Heel fijn als je met kinderen iets wilt drinken, maar ik zou daar niet zo snel gaan chillen met een boek.
Nassau (nabij Westerpark) vind ik altijd erg leuk en relaxed. Hebben ze ook een loungehoekje met leestafel. En bij Koosje (Plantage Middenlaan) kun je ook lekker op een bank neerploffen.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
zondag 2 mei 2010 om 15:52
Ik was er toevallig gisteravond voor het eerst, en er waren wel wat kinderen, maar toch is het zo groot dat het niet eens opviel. Misschien is het 's middags wel een gekakel, zou kunnen. Maar ik vond het slim dat er een afsluitbare, glazen "speelkamer" is voor de kinderen. Het is dat we op tijd weg moesten, maar ik had er tot sluitingstijd kunnen zitten. Zó relaxed! En het bittergarnituur is werelds!
*genoeg reclame*
*genoeg reclame*
maandag 3 mei 2010 om 17:54
dinsdag 4 mei 2010 om 12:16
quote:Beckie schreef op 03 mei 2010 @ 17:54:
In aanvulling hierop de vraag: waar is het 's avonds leuk voor een eerste date? Wel gezellig maar niet de muziek zo hard dat je elkaar niet meer kan verstaan. En liefst ook met bankjes voor als je de behoefte voelt om tegen elkaar aan te kruipen Van horen zeggen doet Finch op de Noordermarkt het altijd goed op (eerste) dates! Wanneer is je date precies?
In aanvulling hierop de vraag: waar is het 's avonds leuk voor een eerste date? Wel gezellig maar niet de muziek zo hard dat je elkaar niet meer kan verstaan. En liefst ook met bankjes voor als je de behoefte voelt om tegen elkaar aan te kruipen Van horen zeggen doet Finch op de Noordermarkt het altijd goed op (eerste) dates! Wanneer is je date precies?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.