Man van 70 plus
vrijdag 26 september 2025 om 20:47
vrijdag 26 september 2025 om 23:21
Precies
zaterdag 27 september 2025 om 06:00
Idd, jeetje, pestgedrag op het schoolplein.
zaterdag 27 september 2025 om 06:08
Probleem is dat de ervaring leert dat die kans nogal klein is.
Dat mensen hier uitgebreid en serieus reageren en dat het dan een of andere verveelde puber, of gewoon een engerd bleek te zijn. En na een paar keer ben je dat wel zat.
Even serieus, hoe groot is de kans dat deze pagina bovenaan de zoekresultaten komt als je zoekt op prostaat klachten of erectiestoornissen?
Hoe groot is de kans dat je als 75 jarige man bekend bent met het tijdschrift Viva en bedenkt dat je dan hier moet zijn als je mannen van gelijke leeftijd zoekt?
zaterdag 27 september 2025 om 07:58
Mee eens. Heel irritant die nep berichten. Maar reageer dan gewoon niet.Lemon_Pledge schreef: ↑27-09-2025 06:08Probleem is dat de ervaring leert dat die kans nogal klein is.
Dat mensen hier uitgebreid en serieus reageren en dat het dan een of andere verveelde puber, of gewoon een engerd bleek te zijn. En na een paar keer ben je dat wel zat.
Misschien zocht ie wel op 'forum' omdat hij op zoek was naar een plek om met lotgenoten te praten en dan komt Viva wel boven. En misschien dat hij de Viva nog kende van vroeger en dacht 'had dat tijdschrift niet een probleemrubriek 'vraag het Viva' ?'Even serieus, hoe groot is de kans dat deze pagina bovenaan de zoekresultaten komt als je zoekt op prostaat klachten of erectiestoornissen?
Hoe groot is de kans dat je als 75 jarige man bekend bent met het tijdschrift Viva en bedenkt dat je dan hier moet zijn als je mannen van gelijke leeftijd zoekt?
Ik bedoel, weten wij veel. Ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel en reageer als ik zelf erg twijfel niet of niet al te uitgebreid.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 27 september 2025 om 09:29
Lemon_Pledge schreef: ↑27-09-2025 06:08
Hoe groot is de kans dat je als 75 jarige man bekend bent met het tijdschrift Viva
Die kans is vrij groot: de eerste papieren viva lag in 1972 in de schappen en toen was TO 22 of zo. Laten we nou eens stoppen met net te doen alsof mensen van boven de zeventig allemaal nog in de negentiende eeuw leven.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
zaterdag 27 september 2025 om 09:34
Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2025 09:29Die kans is vrij groot: de eerste papieren viva lag in 1972 in de schappen en toen was TO 22 of zo. Laten we nou eens stoppen met net te doen alsof mensen van boven de zeventig allemaal nog in de negentiende eeuw leven.
Wat een onzin zeg. Alsof de gemiddelde 22 jarige man de Viva las. Die lazen hele andere bladen.
En als je vraagt wat voor dames bladen er toen waren zullen eerder de Margriet of de Libelle voorbij komen omdat de meeste oma's/ moeder die bladen lazen.
zaterdag 27 september 2025 om 10:56
Eens. Hij vraagt of hier een mannenforum is of er mannen aanwezig zijn.tonkje schreef: ↑27-09-2025 07:58Mee eens. Heel irritant die nep berichten. Maar reageer dan gewoon niet.
Misschien zocht ie wel op 'forum' omdat hij op zoek was naar een plek om met lotgenoten te praten en dan komt Viva wel boven. En misschien dat hij de Viva nog kende van vroeger en dacht 'had dat tijdschrift niet een probleemrubriek 'vraag het Viva' ?'
Ik bedoel, weten wij veel. Ik geef mensen graag het voordeel van de twijfel en reageer als ik zelf erg twijfel niet of niet al te uitgebreid.
Hij plempt niet meteen het probleem hier neer met het verzoek de vrouwen hier te laten reageren.
Net even getest: maar als ik op Google zoek op 'forum' staat Viva op de eerste pagina.
En ja, het kan een fakebericht zijn, maar op basis van die paar berichten vind ik dat er wel erg snel geoordeeld wordt.
zaterdag 27 september 2025 om 11:02
Dat ligt aan je cookies vanuit je browser i.v.m. je zoekhistorie vermoedelijk.Sterrenstof74 schreef: ↑27-09-2025 10:56Net even getest: maar als ik op Google zoek op 'forum' staat Viva op de eerste pagina.
.
zaterdag 27 september 2025 om 11:12
Dan heeft ie in de tweede reactie een uitermate goede tip gekregen, daar kan Herman prima mee uit de voeten toch?
Kom op hoor, hij vraagt of hier een forum voor mannen is, daar heeft ie antwoord op en verder worden er wat lolletjes gemaakt.
zaterdag 27 september 2025 om 11:15
Inderdaad, en je zoekmachine. Zouden mensen wel moeten weten zou ik verwachten.
Ik heb even gekeken en krijg forum.nl als eerste (forum groningen). Daarna een link van de gemeente Tilburg en dan het fok!forum. Viva is de 7de link.
"Forum mannen" levert als eerste het forum van mannenzaken.nl op.
Ja, echt héél erg raar dat veel viva-forummers denken dat Hermanio misschien niet zo serieus is en anders beter ergens anders terecht kan voor zijn forum voor mannen.
zaterdag 27 september 2025 om 11:18
zaterdag 27 september 2025 om 11:24
Hoe doe jij dat met telkens weer de cookietoestemmingen, gebruik je daar een addon voor om die automatisch te accepteren ofzo? Lijkt me op zich ook wel wat maar denk dat ik het toch maar hou bij altijd alleen de noodzakelijke cookies, heb liever niet dat ge-achtervolg, ook niet alleen tijdens 1 sessie.
zaterdag 27 september 2025 om 11:31
Ik gebruik de add-on "Cookie AutoDelete" in Firefox browser. Dan kun je instellen dat hij telkens de cookies wist nadat je een tabblad (of browser) sluit. Als je bij de eerste keer pagina openen alleen bijv. noodzakelijke cookies accepteert, en daarna in die add-on de pagina whitelist, dan onthoud de addon dus dat je voor die pagina alleen noodzakelijke cookies wil accepteren. Voor alle overige pagina's die je niet zelf op de whitelist zet gooit de addon gewoon de cookies weg en zul je telkens opnieuw even cookies moeten accepteren voor die sessie.S-Groot schreef: ↑27-09-2025 11:24Hoe doe jij dat met telkens weer de cookietoestemmingen, gebruik je daar een addon voor om die automatisch te accepteren ofzo? Lijkt me op zich ook wel wat maar denk dat ik het toch maar hou bij altijd alleen de noodzakelijke cookies, heb liever niet dat ge-achtervolg, ook niet alleen tijdens 1 sessie.
Add-on werkt denk ik het beste op een laptop of computer, omdat je daar vaak feitelijk je browser afsluit. Op je smartphone blijft je browser doorgaans openstaan denk ik.
Edit: dus als je doorgaans dezelfde pagina's bezoekt zou je die eenmalig kunnen whitelisten. Ik gebruik geen add-on die standaard alle cookies telkens automatisch accepteert.
jesco wijzigde dit bericht op 27-09-2025 11:39
8.14% gewijzigd
.
zaterdag 27 september 2025 om 11:37
Jesco schreef: ↑27-09-2025 11:31Ik gebruik de add-on "Cookie AutoDelete" in Firefox browser. Dan kun je instellen dat hij telkens de cookies wist nadat je een tabblad (of browser) sluit. Als je bij de eerste keer pagina openen alleen bijv. noodzakelijke cookies accepteert, en daarna in die add-on de pagina whitelist, dan onthoud de addon dus dat je voor die pagina alleen noodzakelijke cookies wil accepteren. Voor alle overige pagina's die je niet zelf op de whitelist zet gooit de addon gewoon de cookies weg en zul je telkens opnieuw even cookies moeten accepteren voor die sessie.
Add-on werkt denk ik het beste op een laptop of computer, omdat je daar vaak feitelijk je browser afsluit. Op je smartphone blijft je brwoser doorgaans openstaan denk ik.
Oh handig, ga ik even naar kijken! Op mobiel sluit ik de browser-app ook regelmatig trouwens dus daar zal het voor mij ook wel goed werken.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in