Mazzel gehad vandaag

31-08-2015 18:06 52 berichten
Zo, had ik even mazzel.

Rond 4.45 werd het in de stad waar ik werk heel donker en begon het te regenen. Toen ben ik naar het station gelopen met het idee dat ik de trein niet meer zou halen, maar liever bijna een half uur wilde wachten dan zeiknat worden.

Maar.......ik haalde de trein nog net! Fijn, dan zou ik om 20 voor 6 thuis zijn. De hele rit reden we min of meer net voor een hele donkere bui uit. Bij een station halverwege hoorden we het flink knallen. Ik maar hopen dat we niet ergens stil zouden komen te staan. Maar nee.....helemaal op tijd in mijn thuisstad aangekomen!

En toen ik uitstapte hoorde ik de omroepster meedelen dat er vanwege een blikseminslag geen treinen meer rijden van en naar de plaats waar het zo knalde!

Ben ik even blij dat ik die vroege trein nog net had gehaald, hoef ik niet uren te wachten voor ik naar huis kon.

Wat was jouw laatste mazzeltje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moemoe64 schreef op 31 augustus 2015 @ 21:42:

Leuk toch Welcomehome! Ik gun het je van harte. Geniet maar van je weekendje hoor!

Het weekend is helaas al geweest maar ik heb er heel erg van genoten.

Echt heel fijn om eens een festival te bezoeken en je verder niet druk te hoeven maken om vervoer en een slaapplek en de laatste dag ook nog eens pas om 1 uur het hotel uit te hoeven
quote:Rooss4.0 schreef op 31 augustus 2015 @ 19:15:

[...]

Och!

Weet je, ik smijt je even een vierkante kilometer mazzel toe en een met een erbij.

Nou? Welkom bij de club!De mazzel is binnen hoor! M'n kleine heeft heerlijk gelachen en z'n fles helemaal leeggedronken (yay! is even een punt van aandacht), we hebben geen noodweer gehad, we hebben heerlijk gegeten met nieuwe aardappeltjes en ongezonde maar walchelijk lekkere vissticks en mijn man heeft heerlijk gespeeld en gekletst met onze kleine, zo leuk om te zien. En nu lekker de tweede helft van m'n film kijken. Genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven