Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik wil nog niet te hard juichen. Maar sjeeminee zeg. Ik heb niet eens tijd om rustig een slokje thee te nemen tussen het aanklikken van een topic en het daadwerkelijk geopend zijn van het topic. Super snel hier. Nog nooit eerder zo snel geforumd!
Fijn!
het is iig een stukkie sneller, alleen kreeg ik net een rood scherm met allemaal foutmeldingen, maar na F5 was het weer weg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik mis rechts op de home de lijst met nieuwe forumtopics...

Als je doorklinkt naar het forum wordt ie weer zichtbaar. Maar als je blogs zit te lezen niet. Voorheen was dat juist andersom.

Aai sink...
Hier is het weer zoals het hoort (met Chrome)

@Elvan; volgens mij was dat altijd al zo, in elk geval de laatste weken (maanden?) wel!
Op iedere pijler, behalve Geld en Recht, mist bij mij de Googlezoekfunctie. Op de pijler zélf. Als ik een topic binnenga is de zoekfunctie er wel weer.
quote:Sarah Scott schreef op 09 juni 2009 @ 16:45:

Hier is het weer zoals het hoort (met Chrome)

@Elvan; volgens mij was dat altijd al zo, in elk geval de laatste weken (maanden?) wel!

Ik kan me herinneren dat ik altijd op de home kwam om te kijken wat de nieuwe forumtopics waren, zonder dat ik direct naar het forum hoefde door te klikken.

Nou jaaa....
Zoek ik morgen uit Hemera, ik had 't nog op mijn lijstje staan... En Elvan, ik dacht ook dat 't altijd, of in elk geval al een tijdje, zo was als nu...
Helaas is er wat snelheid betreft bij mij niets veranderd(Chrome).

Het ene moment knipper ik met mijn ogen en is de pagina geladen, het andere moment kan ik rustig 5 minuten zitten wachten voordat ik op een topic kan komen.
Hier gaat het nog heel erg traag. Ik gebruik Firefox.
Hier ook soms wel snel, maar soms weer heel lang wachten om naar ander topic te gaan. Melding dan: wachten op viva.forum.nl.

Dus eigenlijk niks veranderd helaas. Met Chrome.
Het is niet echt een dringend iets hoor, ik dacht ik moet toch wat te klagen hebben nu het forum zo retesnel was

Ik had net ook even dat het forum niet vooruit te krijgen was, maar nu loopt het weer gesmeerd. Ik hoop dat het nog even opstartproblemen waren.
Hier zelfde: heel even dacht ik dat het forum lekker snel was, maar waarschijnlijk was dat omdat ik er toevallig precies was op het moment dat het forum weer online was (en de rest van het forum dat nog niet ontdekt had ). Nu duurt het laden soms weer een eeuwigheid...
Peas on earth!
Ok, ik kruip weer onder mijn steen... ...
Ik had van traagheid nog niet zo veel gemerkt (sinds Google Chrome), maar nu heb ik daar wel last van. Sinds de werkzaamheden van vandaag.
Ik heb rechts geen lijst met nieuwe topics.
De snelheid kan op het moment nog wat tegenvallen. Bij de migratie van flaironline (die op hetzelfde platform draait) is iets misgegaan en alle data moet opnieuw in het systeem worden geplaatst. Dat is een flinke klus voor de servers, en dus is het nog altijd wat traag.

Hopelijk is het morgen allemaal weer leuk
Inderdaad nog traag hier. En kan nog steeds niets met mijn "vriendjes".
Ik zie sinds vanmiddag van heel veel mensen de avatar niet meer. Heel gek, sommige wel, maar velen niet.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
"Topic-hoppen" zit er nog steeds niet in.
Ik weet niet wat jullie vandaag gedaan hebben, maar zelfs met Chrome is het forum trager dan traag. Erger dan gister, hij zegt dat ie moet wachten op Nivea. Nou, ik vind Nivea het wachten niet waard
en op bluemango, en boomerang....

geen idee waar ik elke keer op moet wachten maar het wordt er niet leuker op.
Ik heb *klop het even af op ongeverfd hout* geen last van traagheid.
't Is erg traag. Ook met de MF.
Nog steeds dezelfde foutmeldingen als de afgelopen 4 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven