Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
dinsdag 9 juni 2009 om 16:22
dinsdag 9 juni 2009 om 16:56
quote:Sarah Scott schreef op 09 juni 2009 @ 16:45:
Hier is het weer zoals het hoort (met Chrome)
@Elvan; volgens mij was dat altijd al zo, in elk geval de laatste weken (maanden?) wel!
Ik kan me herinneren dat ik altijd op de home kwam om te kijken wat de nieuwe forumtopics waren, zonder dat ik direct naar het forum hoefde door te klikken.
Nou jaaa....
Hier is het weer zoals het hoort (met Chrome)
@Elvan; volgens mij was dat altijd al zo, in elk geval de laatste weken (maanden?) wel!
Ik kan me herinneren dat ik altijd op de home kwam om te kijken wat de nieuwe forumtopics waren, zonder dat ik direct naar het forum hoefde door te klikken.
Nou jaaa....
dinsdag 9 juni 2009 om 17:02
dinsdag 9 juni 2009 om 17:02
dinsdag 9 juni 2009 om 17:23
De snelheid kan op het moment nog wat tegenvallen. Bij de migratie van flaironline (die op hetzelfde platform draait) is iets misgegaan en alle data moet opnieuw in het systeem worden geplaatst. Dat is een flinke klus voor de servers, en dus is het nog altijd wat traag.
Hopelijk is het morgen allemaal weer leuk
Hopelijk is het morgen allemaal weer leuk
dinsdag 9 juni 2009 om 18:08
Ik zie sinds vanmiddag van heel veel mensen de avatar niet meer. Heel gek, sommige wel, maar velen niet.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?