Murphy's law

09-07-2008 16:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het was weer zo'n dag vandaag.

Het lijkt soms of ik er een abonnement op heb!



-Heb ik net mijn mascara opgedaan, moet ik niezen.....

-Trek ik een witte blouse aan, druipt er jam uit mijn boterham...

-Heb ik de was net buiten gehangen, slaat het weer om....

-Vind ik eindelijk dé schoenen, is mijn maat uitverkocht.....

enz, enz....



Wiet herkent dit??

Vul het lijstje maar aan!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ja ikke!



- een Pamper in de wasmachine gegooid (en gewassen...)

- de kat kotste middenin de gang

- mijn beker koffie ging leeg over het aanrecht en over de vloer

- mijn dochter braakte haar gehele fruithap uit en zat vervolgens onder de viezigheid
Alle reacties Link kopieren
wil je gaan forumen tijdens een regenachtige dag - ligt internet eruit (6)
Alle reacties Link kopieren
Zit je lekker op toilet, is het wc-papier op;



Heb net aan een enorme pukkel zitten peuteren, gaat de deurbel;



Wil je dat leuke rokje aan naar een feest, val je een dag vantevoren met je fiets om en heb je een enorme schaafplek op je knie.



Dat soort dingen? Nee hoor heb ik nooit :-$
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Schravelvot wint.... X-D



Boek kopen waar je veel over gehoord hebt, ga je er voor zitten met een grote kop thee en een zak snaai, is er geen bal aan.... :thunder:
Alle reacties Link kopieren
famke76 schreef op 09 juli 2008 @ 16:28:



Heb net aan een enorme pukkel zitten peuteren, gaat de deurbel;



:rofl:
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Zit je net op het toilet voor een 'grote boodschap', wordt er gebeld. Je verwacht een pakje, dus veegt razendsnel af, hijst dansend, tierend en vloekend je broek omhoog, om tot de ontdekking te komen dat het Jehova Getuigen zijn.

Nee hoor, gebeurde HELEMAAL NIET gisterochtend.....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt net besloten dat het een heerlijk avondje ontspannen wordt. Makkelijke trainingsbroek aan, zwijmel muziekje op, en net een heerlijk gezichts én haarmaskertje op.

Gaat de deurbel, je verwacht een vriendin die mee wil tutten, staan er twee vrienden voor de deur....



ik zie hun gezicht nog voor me. Ze hebben nog nooit zo hard gelachen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je je net ingeschreven bij de hardloop vereniging, krijg je een blessure waardoor je twee maanden uit de running bent.
Alle reacties Link kopieren
Liselotte4 schreef op 09 juli 2008 @ 16:58:

Je hebt net besloten dat het een heerlijk avondje ontspannen wordt. Makkelijke trainingsbroek aan, zwijmel muziekje op, en net een heerlijk gezichts én haarmaskertje op.

Gaat de deurbel, je verwacht een vriendin die mee wil tutten, staan er twee vrienden voor de deur....



ik zie hun gezicht nog voor me. Ze hebben nog nooit zo hard gelachen.
Haha, zoiets heb ik ook een keer gehad, vroegah toen ik nog thuis woonde. Zat ik in mijn pyama met rood-doorlopen huilogen naar 'waiting to exhale' te kijken. Komt er een vriend van mijn broer binnenlopen waar ik een ongelooflijke crusch op had....beetje jammer
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, allemaal heel herkenbaar.



Ga je naar de supermarkt, sluit je aan bij de kortste kassa rij, duurt het alsnog eeuwen voor je aan de beurt bent en gaan de andere rijen veel sneller...



Heb je een vakantie gepland in een anders altijd zonnig land, regent het de hele week...
Hoe simpel maar zoooo irritant! Mijn fietssleuteltje zit ALTIJD in mijn laatste zak. Dus broekzak links neuh, broekzak rechts neuh, kontzak links neeeh, kontzak rechts? neeeheeeh. Tasvakje voor neeeh tasvakje achter neeeeh, linker jaszak? neeeeeeh rechterjaszak... is dat de laatste zak? Ja. Nou dan zittie daar in.



Mijn beschuitje pindakaas viel van het aanrecht en op welke kant zou hij nou gevallen zijn...!?!?!?!? Tadaaaah op de pindakaaskant! Hmz... leuk woord "pindakaaskant" ;-)



Mijn electrische autoraampje ging ooit stuk maar natuurlijk niet toen hij dicht zat. En om het gezellig te maken: ik ging parkeergarage uit en deed raampje omlaag. PlOiNgG, bleef hangen en toen ik voorbij slagboom reed en buiten de garage kwam... stortregen en raampie dus stuk. Ach ik moest slechts anderhalf uur rijden. Bleeergh!
Alle reacties Link kopieren
Ik wou vandaag naar de sauna. Ik daarheen. Een tas vol met handdoeken en badjas. Was het badkledingdag. En dat had ik natuurlijk niet bij me.

Mocht ik weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
twompie schreef op 09 juli 2008 @ 17:56:

Hoe simpel maar zoooo irritant! Mijn fietssleuteltje zit ALTIJD in mijn laatste zak.




En dan verander je de volgorde een keer en jawel hoor, nog steeds de laatste zak.





Heb je net een grote zak zoete popcorn gehaald, helemaal op verheugd, zitten er nog allemaal van die harde maiskorstjes in :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Als ik haast hebt rijdt er altijd een trage slak voor me en ik kan onmogelijk inhalen zonder mijn leven te risceren...



Mijn haar zit geweldig als ik van de kapper kom, maar als ik de volgende dag uit bed stap......?



Op mijn favoriete terrasje is altijd plek als ik geen tijd heb om te zitten, maar het zit altijd vol als ik even lekker tijd heb gemaakt...



5 minuten zijn zo om als ik haast heb, maar kruipen vooruit als ik me verveel.



Wij hadden drie jaar lang geen tuin (nieuwbouwhuis) en waren het super-zomers! , nu hebben we eindelijk sinds vorige zomer een tuin: maar de zomerse dagen die we sindsdien hebben gehad zijn op twee handen te tellen..



De hele dag geen mens gezien en net lekker een bad vol laten lopen: Tring, de bel....Visite...



Schuifdak van mijn auto vergeet ik noooit dicht te doen....behalve die ene keer vorige week toen er net een stortbui viel.



Vriezer was aardig leeg, dus ik om boodschappen en lekker volgegooid voor aardig wat geld. De week daarop waren de pizza's, het rundergehakt, de visfilets en de roerbakgroenten in de reclame...



Nog meer?
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik was even bang dat je zou gaan zeggen dat je vriezer het had begeven!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Banba schreef op 10 juli 2008 @ 11:46:

Haha, ik was even bang dat je zou gaan zeggen dat je vriezer het had begeven!
Dat gebeurt me vast en zeker ook nog wel een keer...Die Murphy-dude stalkt me!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, deze overkomt me regelmatig:



Ik heb niet echt nieuwe kleren nodig maar ik zie het ene leuke ding na het andere.

Er komt een feestje aan en ik heb echt heel nodig iets nieuws nodig, maar het lukt me niet om iets te vinden!



Heb ik op dit moment met schoenen. Heb heel hard nieuwe 'hond-uitlaat-schoenen nodig....nergens te vinden!



Een ijd geleden: Ik wil perse een witte broek kopen. Alle winkels van boetiekjes tot m&s alles gepast, niks bevalt me.

Ga ik uit wannhoop als laatste winkel de Vogele binnen....daar koop ik een prachitge witte jeans die aanzinnig zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven