Overig
alle pijlers
Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)
vrijdag 10 juli 2020 om 16:56
Beste forummers,
Welkom in napraat 2.0!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 2.0!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 10 juli 2020 om 17:08
Ik wil ff napraten over dat ik vind dat de mods vast wel hun best willen doen maar zich in mijn ogen toch wel echt heel erg laten piepelen door wat forummers. Waarom nu een napraat 2.0 openen over waar napraat 1 eigenlijk voor bedoeld is en niet gewoon eens duidelijk zijn in napraat 1 over wat wel en niet kan. Alsof de onzinkletsers daar de dienst uit maken. Van wie is dit forum nou?
chocolol wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:10
0.13% gewijzigd
vrijdag 10 juli 2020 om 17:10
Dit is een compromis. Er zijn een aantal mensen die het napraat topic vooral onzinkletsers vinden, en roddeltantes. Maar ook een heel groot deel niet. Dus uiteindelijk doe je het dan altijd verkeerd.chocolol schreef: ↑10-07-2020 17:08Ik wil ff napraten over dat ik vind dat de mods vast wel hun best willen doen maar zich in mijn ogen toch wel echt heel erg laten piepelen door wat forumers. Waarom nu een napraat 2.0 openen over waar napraat 1 eigenlijk voor bedoeld is en niet gewoon eens duidelijk zijn in napraat 1 over wat wel en niet kan. Alsof de onzinkletsers daar de dienst uit maken. Van wie is dit forum nou?
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:11
0.68% gewijzigd
vrijdag 10 juli 2020 om 17:11