Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 juni 2025 om 16:18
Die eerste hit heeft een naam, dat is je bron en die vermeld je onder je tekst. Niet Google.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 14 juni 2025 om 16:45
Ik snap nu Stars uitlachpost pas.ModeratorViva schreef: ↑14-06-2025 16:18Die eerste hit heeft een naam, dat is je bron en die vermeld je onder je tekst. Niet Google.
Google als bron.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 juni 2025 om 16:53
Volgens de brief van de gemeente is er vandaag een gezellige gezinsdag met straattheater, kinderanimatie e.d. in mijn buurtje.
Uh... Het klinkt alsof het Loveland Festival zich niet aan de geluidslimieten houdt... Wat een takkeherrie met bassen die ik door mijn hele lijf voel! (sorry Takkie).
Uh... Het klinkt alsof het Loveland Festival zich niet aan de geluidslimieten houdt... Wat een takkeherrie met bassen die ik door mijn hele lijf voel! (sorry Takkie).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.

zaterdag 14 juni 2025 om 19:36
zaterdag 14 juni 2025 om 20:30
Ik hoor er nu echt bij: zojuist een 'helaas we hebben u gemist' bericht van DHL terwijl ik gewoon thuis ben.
Gaat ook nog om een redelijk zwaar pakket wat eigenlijk te groot is om op de fiets mee te nemen.
Kl**thommels.
Gaat ook nog om een redelijk zwaar pakket wat eigenlijk te groot is om op de fiets mee te nemen.
Kl**thommels.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 juni 2025 om 20:35
Ik heb altijd ontzettend te doen met die bezorgers, omdat ze volgens mij behoorlijk uitgebuit worden.
Maar niet eens aanbellen vind ik toch wel onbeschoft.
Ik had de bezorging al verzet van gisteren naar vandaag, omdat ik er gisteren niet was.
Nu mag ik het nog 1x verzetten, dus maar aangegeven dat ik het maandag bezorgd wil hebben.
Ben benieuwd.
Maar niet eens aanbellen vind ik toch wel onbeschoft.
Ik had de bezorging al verzet van gisteren naar vandaag, omdat ik er gisteren niet was.
Nu mag ik het nog 1x verzetten, dus maar aangegeven dat ik het maandag bezorgd wil hebben.
Ben benieuwd.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 juni 2025 om 20:37
Ik (of eigenlijk mijn man) had dat laatst met Albert Heijn. Kerel stond aan de voorkant van het huis, terwijl ie aan de achterkant moet komen en dat heb ik echt heel duidelijk aangegeven in een Opmerking. Man heeft hem nog zien lopen met onze boodschapjes, is er nog achteraan gegaan maar de boodschappenmeneer reageerde nergens meer op.
Ik zat op mijn werk, dus man mij meteen appen en ik meteen bellen maar helaas, de eikel had de hele bestelling al geannuleerd en ondanks het feit dat die lul mijn rotzooi gewoon nog in zijn auto had zitten en het makkelijk nog even langs had kunnen brengen was de telefoonmevrouw onvermurwbaar: ik kreeg mijn boodschappen niet want er was niemand thuis (sic). Ik was vrij geïrriteerd kan ik wel zeggen.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
zaterdag 14 juni 2025 om 20:47
Ik word vooral boos als ze liegen.
Ik heb weleens tot 22 uur gewacht en kreeg toen bericht dat het ze niet gelukt was, maar dat ze de volgende dag zouden komen.
Ook vervelend, maar oké.
Maar nu ben ik echt boos.
Leugons...
Ik heb weleens tot 22 uur gewacht en kreeg toen bericht dat het ze niet gelukt was, maar dat ze de volgende dag zouden komen.
Ook vervelend, maar oké.
Maar nu ben ik echt boos.
Leugons...

David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 juni 2025 om 20:57
Ja dat dus. In mijn geval was er gewoon iemand thuis, maar de bezorger had niet uit zijn doppen gekeken. Hij heeft zelfs nog beweerd dat ie drie keer had aangebeld, maar ik heb geeneens een bel. Rot op zeg met je geouwehoer.
zaterdag 14 juni 2025 om 21:00
Ik heb net maar ff gecontroleerd of ik niet per ongeluk de bel had uitgezet.Lady*Voldemort schreef: ↑14-06-2025 20:57Ja dat dus. In mijn geval was er gewoon iemand thuis, maar de bezorger had niet uit zijn doppen gekeken. Hij heeft zelfs nog beweerd dat ie drie keer had aangebeld, maar ik heb geeneens een bel. Rot op zeg met je geouwehoer.
Tis gewoon gaslighting hoor.

David Dunning
David Dunning
zaterdag 14 juni 2025 om 21:18
Hier was het laatst nog 'komischer'. De bel van de voordeur beneden gaat, ik zie op de deurbelcamera een bezorger met een aantal pakketjes staan en maak de deur open. In de verwachting dat mijn eigen voordeurbel zo zou gaan. Het duurde best lang dus ik ging even kijken of er misschien een pakketje voor mijn deur gezet was (gebeurt vaak op die manier). Niet dus. En tadaaa: een ' U was niet thuis' bericht.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
zaterdag 14 juni 2025 om 22:03
Ik heb er hier regelmatig eentje zonder pakje uit zijn autootje zien sprinten, een niet-werkende deurbel in zien drukken en meteen weer in zijn autootje zien stappen en wegscheuren. Dat was dan voor de buren en niet voor mij, want ik laat al lang niks meer thuis bezorgen. Behalve mijn boodschappen dan.
zaterdag 14 juni 2025 om 22:07
zondag 15 juni 2025 om 05:10
Ik klikte het aan in de overtuiging dat zij het geopend had.toulouse_74 schreef: ↑14-06-2025 23:26Laten we hopen dat Wielrenster het topic ''s avonds warm blijven voor de tent' niet ontdekt, dan wil ze helemaal niet meer op vakantie.
Maar niet dus.
David Dunning
David Dunning