Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 20 juni 2025 om 21:25
tweeling schreef: ↑20-06-2025 21:17Dat vind ik ook jammer !
Maar sommige zijn druk met werk en vakantie misschien ?
Voor mij hoort FV bij het forum, ook al hebben we in die 25 jaar nauwelijks met elkaar gesproken.
Ik ben ook niet van het discussiëren dus we zaten waarschijnlijk in andere topics.
Naar mijn idee liep ze de laatste jaren al op eieren dus ik herken niet zo wat er hier wordt gezegd.
Ook regelmatig smileys bij haar berichten wat ik niet haar stijl vond.
Het was ook fijn dat ze altijd onder dezelfde naam bleef schrijven, wel zo eerlijk om te weten tegen wie je praat.
Dus ik ga je missen FV !
Ze had ook een reservenick hoor waar ze een keer mee door de mand gevallen is.
vrijdag 20 juni 2025 om 21:26
vrijdag 20 juni 2025 om 21:28
vrijdag 20 juni 2025 om 21:28
Dat onveilig voelen snap ik nooit zo. Te zij je direct bedreigd wordt.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
vrijdag 20 juni 2025 om 21:29
Op een openbaar forum ben je sowieso niet 'veilig'.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 21:32
Je kunt je ook onveilig voelen omdat je niet meer durft te schrijven wat jij belangrijk vindt, omdat je weet dat je opponent altijd weer met een enorme veeg uit de pan gaat komen. Zal jij waarschijnlijk geen last van hebben maar het kan wel.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 21:33
vrijdag 20 juni 2025 om 21:35
vrijdag 20 juni 2025 om 21:36
Ik heb het in het verleden soms voor FV opgenomen (en heb ook wel met haar in de clinch gelegen). En om heel eerlijk te zijn ben ik haar op Viva de laatste maanden helemaal niet tegengekomen en dus was haar bannen en nu de perma mij ontgaan.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 19:59Over die voorlaatste maandban ja, maar over die laatste heb ik werkelijk niets gelezen. Zelfs op napraat niet. En dan vind ik dat toch een beetje sneu, dat iemand die voorheen toch best wat in de melk te brokkelen had hier en van wie ik echt heel veel heb geleerd qua racisme en zo zich zo verliest in ruziemaken dat zelfs haar oude vriendinnen het blijkbaar eigenlijk wel logisch vinden dat ze iedere keer weer een maandban oploopt of zoals nu een perma.
Ik weet ook niet wat ze precies in het MO had geschreven dat heeft geleid tot dit besluit. Wat ik wel weet is dat de persoon die achter VF schuilgaat heel aardig is… so far my two cents.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 20 juni 2025 om 21:38
Ja maar, wordt hier niet altijd gezegd, daar moet je maar tegen kunnen anders zoek je maar een ander forum ?Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 21:32Je kunt je ook onveilig voelen omdat je niet meer durft te schrijven wat jij belangrijk vindt, omdat je weet dat je opponent altijd weer met een enorme veeg uit de pan gaat komen. Zal jij waarschijnlijk geen last van hebben maar het kan wel.
.
vrijdag 20 juni 2025 om 21:38
Dat wist ze dan heel goed te verbergen.Baggal schreef: ↑20-06-2025 21:36Ik heb het in het verleden soms voor FV opgenomen (en heb ook wel met haar in de clinch gelegen). En om heel eerlijk te zijn ben ik haar op Viva de laatste maanden helemaal niet tegengekomen en dus was haar bannen en nu de perma mij ontgaan.
Ik weet ook niet wat ze precies in het MO had geschreven dat heeft geleid tot dit besluit. Wat ik wel weet is dat de persoon die achter VF schuilgaat heel aardig is… so far my two cents.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 21:39
Dat is wel de teneur hier.
Ik vertrek dan meestal uit betreffende topics.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 20 juni 2025 om 21:41
Vooral als het over racisme , schoor ze iedereen over één kam.
Alle Nederlanders waren racistisch. En wat deed ze nog in dit land? Ze wilde verhuizen uit dit verrotte land!
Nu las ik in het MO-topic dat ze er weer over dacht om te gaan emigreren naar Israël. Nou ga dan. Je hebt het er al jaren en jaren over. Ga dan.
Terwijl ze zelf meerdere bannen heeft gehad voor racisme.
vrijdag 20 juni 2025 om 21:41
Als jij nog contact met haar hebt, zeg maar dat ik haar ga missenBaggal schreef: ↑20-06-2025 21:36Ik heb het in het verleden soms voor FV opgenomen (en heb ook wel met haar in de clinch gelegen). En om heel eerlijk te zijn ben ik haar op Viva de laatste maanden helemaal niet tegengekomen en dus was haar bannen en nu de perma mij ontgaan.
Al zal ze dat misschien niet boeiend vinden ; )
.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in