Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Ik wel,er is recentlijk nog een modtopic uit de lucht gehaald.

Zelfde engel? (weet ik eigenlijk niet)
Tussen alles door moeten Floor en ik wel ff flink lachen. Twee dagen geleden opende ik Floors reltopic, omdat Floor zin had in een rel. Nu heeft ze t zelf gedaan en hup zit ze weer in d'r ballenbad. Hoop wel dat ze die ballen nog afgesopt heeft, maar goed.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Een modtopic dichtgooien? Dan moet er toch wel heeeeel veel gebeuren...

Dat is zelfs niet gebeurt met de perma ban van HPL.
Ja, dat vind ik echt.
Wel raar overigens, dit werd vandaag ook al aangehaald, mrs C had een ban in het verleden.... werd ongedaan gemaakt..... en nu zorgt zij er weer voor dat er een rel ontstaat..........

Zet me wel aan het denken......
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 22:54:

@ Iris26: we hebben het masaal aan Naomi gevraagd en die lees dit morgenochtend misschien pas (tenzij er nu spoedberaad is) dus nog even geduld....We shall see... Dan kan ik nu rustig naar bed!
quote:CoffeePot schreef op 22 april 2010 @ 22:54:

[...]

Eens. Met het melden dan hè? Over de gekte kan ik niet oordelen Ik wel. En nee, dat ben ik niet. Zo.
Ergens hoop ik dat Mrs. C de account van one gehackt heeft. Dat zou imo zo ongeveer nog de enige acceptabele verklaring zijn van deze acties.
The time is now
Ach, deze moderator had een paar weken geleden een avondje 'dienst' op Libelle. Het heeft weken geduurd voordat we daar van bekomen waren...
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 22:57:

Ergens hoop ik dat Mrs. C de account van one gehackt heeft. Dat zou imo zo ongeveer nog de enige acceptabele verklaring zijn van deze acties.

Het is eigenlijk om te huilen maar toch

Ik geloof je op je woord Etosha
En net nu ik me had voorgenomen om op tijd op bed te gaan he....?

Ik zit me op te winden.

Niet eens zozeer om de postings van mrsC, die raken me niet omdat ik dat afsluit (heel handig mechanisme is dat) maar om het domme, ondoordachte, te snelle en juist averechtswerkende optreden van One.

Die heeft niet goed nagedacht bij wat ze deed.

Elk mens snapt dat als er zo gereageerd wordt op een forummer dat het handiger (en minder werk) is om die ene forummer te bannen.

One niet, One is vers (denk ik) en doet in haar enthousiasme verkeerde dingen.

Kán, beginnersfoutje... maar niet als het over zo'n onderwerp gaat, met veel heftige emoties en zelfs illegale praktijken!!!

Het hele forum in rep en roer door een ondoordachte actie van een (beginnend) engeltje.

Het is maar internet? Het is maar een forum? My ass!!!!

Ik weet dat er heel veel forummers door dit een ongelooflijke kutavond hebben en heel veel emoties hebben nu en dat had niet gehoeven.

Als One logisch had gehandeld en mrsC had geband dan was iedereen allang weer over op dde orde van de dag.

Domme, domme, errug domme One.
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 22:57:

Ergens hoop ik dat Mrs. C de account van one gehackt heeft. Dat zou imo zo ongeveer nog de enige acceptabele verklaring zijn van deze acties.Ik denk dat het MrC was....
Tssss, wil ik even in het ballenbad, is er al een Spijker op libelle! Dat ben ik dus niet!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik heb de hele discussie gemist, en kan nu ook niet teruglezen, maar ook ik snap er niks van... Als ik dit zo lees kan dit toch niet anders dan een fout zijn?

Voel me trouwens wel steeds heel erg aangesproken als One. Maar gelukkig gaat het niet over mij!
Eigenlijk wel erg als je er over nadenkt, dat mrs C zo rel kan veroorzaken en er waarschijnlijk mensen geband gaan worden door de provocatie die zij doet.......

Maar ja..... om nou mijn mond te houden over tuchtigen en slaan op plaatsen waar je geen blauwe plekken kan zien een geen blijvend letsel overblijft............

Neele, ik had het nog niet geschreven, maar ik ben het helemaal eens met je!!!!! Sorry, voor allen die hierover hetzelfde denken en die ik niet bij name noem.
Een fout vind ik echt zacht uitgedrukt!

Een schandalige misser! En nee, nieuw zijn als angel vind ik geen excuus.
quote:Vinyl schreef op 22 april 2010 @ 22:59:

Ik heb de hele discussie gemist, en kan nu ook niet teruglezen, maar ook ik snap er niks van... Als ik dit zo lees kan dit toch niet anders dan een fout zijn?

Nee hoor geen fout, gewoon heel star (en onterecht in deze!) gedrag van One!
Aan iedereen,

Wij zijn achter de schermen bezig om de situatie te bespreken.

Gezien het huidige tijdstip zullen we er morgen op terugkomen, hopelijk begrijpen jullie dat.

Met deze reactie kunnen jullie niet zoveel, dat weet ik, maar wij wilden graag laten weten dat jullie niet genegeerd worden en er echt druk mee bezig zijn.

het Angel team
Is ook zacht uitgedrukt. Maar goed, ik hoop dat het een fout is, of een hack, of wat dan ook. Want anders kan het toch geen echte weloverwogen beslissing zijn?
Hélemaal eens met BAM. De postings van MrsC an sich raken mij ook niet. En ze heeft net zoveel recht als jij en ik om hier te posten (wat niet zegt dat ik haar begrijp en of anderwijs goedkeur).

Maar om dan heel rigide te gaan bannen als er mensen ageren tegen de inhoud van de postings van MrsC, dat gaat mij ook mijn pet te boven.
Vinyl, wás je t maar! Ik kan me niet voorstellen dat jij zo gehandeld zou hebben.

Overigens BAM, nee dan zou ik niet rustig zijn geweest vanavond. Ik was een van de mensen die op dat topic van MrsC meteen heftig reageerden.

Omdat ik het beeld mn kop niet uit krijg van die godsdienstwaanzinnig gehersenspoelde die toe staat te kijken hoe haar man hun kinderen mept.

Ze willen naar de VS verhuizen, ook al zo'n eng idee. Kinderen straks totaal van de buitenwereld afgesloten. Noorwegen zit zo ongelofelijk op kinderenmishandeling, daar is zelfs een pedagogische tik ronduit verboden. En zelfs daar al komen ze er mee weg. Moet je je voorstellen wat er straks in de VS kan gebeuren.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:qwertu schreef op 22 april 2010 @ 22:53:

[...]

Een moderator-topic? Nee, dat heb ik in mijn forumcarriere nog niet eerder zien gebeuren eerlijk gezegd.ja hoor paar dagen geleden nog.. op relaties geloof ik..
quote:Spijker schreef op 22 april 2010 @ 22:58:

Tssss, wil ik even in het ballenbad, is er al een Spijker op libelle! Dat ben ik dus niet!

Er is daar ook al een wallece, dus daar ben ik gromit.

En je hoeft je post niet weg te halen hoor, ik had zoveel nog niet gelezen, was een beetje de druppel ofzo.

Ik nok hier vandaag. Ga even mijn kindjes een kus geven en naar bed.
quote:sometimes schreef op 22 april 2010 @ 23:00:

Eigenlijk wel erg als je er over nadenkt, dat mrs C zo rel kan veroorzaken en er waarschijnlijk mensen geband gaan worden door de provocatie die zij doet.......

Maar ja..... om nou mijn mond te houden over tuchtigen en slaan op plaatsen waar je geen blauwe plekken kan zien een geen blijvend letsel overblijft............

Neele, ik had het nog niet geschreven, maar ik ben het helemaal eens met je!!!!! Sorry, voor allen die hierover hetzelfde denken en die ik niet bij name noem.

Nou ik snap het wel. Als ze zich nou zelf liet meppen in naam van god en de bijbel en weet ik veel wat nog meer, prima, dat moet ze zelf weten. Maar we hebben het hier over 3 onschuldige, kwetsbare kinderen. Waarvan de oudste notabene 4 jaar oud is!!

Ik vind dat we daar iets tegen moeten (proberen) te doen.
The time is now
Een hack toch blijkbaar niet Vinyl als het team het nu aan het bespreken is....
Er is al een keer eerder een mod topic dichtgegooid. Niet zo lang geleden en toen kwam er een tijdelijk mod. topic terwijl het oude werde opgeschoond. Geen idee meer waar dat over ging. Iemand anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven