Napraattop 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje 🌞
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
Reden: Aangepast, bedankt voor de tip
Reden: Aangepast, bedankt voor de tip
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 21 augustus 2025 om 14:50
donderdag 21 augustus 2025 om 14:58
Ik snap net pas waar dit over gaat. Het was gewoon een legitieme vraag van Frizz en die is ook normaal beantwoord. Niet iedereen leest alles en dat hoeft ook helemaal niet. Spreek jij Sanskriet dan?
donderdag 21 augustus 2025 om 15:02
donderdag 21 augustus 2025 om 15:09
Het was niet naar Frizz, hoor. Het was naar mij bedoeld.
What would Patsy do?
donderdag 21 augustus 2025 om 15:20
Zoon weer helemaal opgelucht. Gips eraf, stonk nauwelijks maar toch maar achtergelaten. Terplekke dook de chirurg op die meteen het consult van een uur later maar deed. Ze vond de wond er goed uitzien dus zoon was helemaal gelukkig. Alleen de hechtingen eruit ging niet helemaal goed, de wond wilde iets wijken. Nu dichtgeplakt en volgende week alsnog poging. Verder heeft hij nu die brace en die is niet op 30° maar op 45° ingesteld. Daar mag hij nu buigbewegingen mee maken. Hij is zo gelukkig dat ie z'n enkel nu ook weer kan bewegen!
Bovendien, en dat is natuurlijk ook een fijne opsteker, kreeg hij het compliment dat hij zo positief blijft. Hij vertelde zelf al dat toen hij de ruggenprik kreeg hij met de anesthesiste een heel gesprek had over uitgaan, en de chirurg kreeg een high-five van 'm vertelde ze
Onder invloed dus een erg gezellige kerel blijkbaar
Op het dipje afgelopen zondag na vind ik ook dat ie het fantastisch doet. Klaagt nauwelijks ergens over, ook niet toen de pijn nog flink was.
Bovendien, en dat is natuurlijk ook een fijne opsteker, kreeg hij het compliment dat hij zo positief blijft. Hij vertelde zelf al dat toen hij de ruggenprik kreeg hij met de anesthesiste een heel gesprek had over uitgaan, en de chirurg kreeg een high-five van 'm vertelde ze

Onder invloed dus een erg gezellige kerel blijkbaar

Op het dipje afgelopen zondag na vind ik ook dat ie het fantastisch doet. Klaagt nauwelijks ergens over, ook niet toen de pijn nog flink was.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 21 augustus 2025 om 15:48
Ik snapte het helemaal niet vanmorgen, en nu eigenlijk nog steeds niet... en ik zie er al helemaal de grap niet van in.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
donderdag 21 augustus 2025 om 15:53
donderdag 21 augustus 2025 om 16:06
Goed! Hij heeft het over 'irritatie' maar geeft aan geen pijn te hebben.
Vannacht even afwachten want dan draait ie meer, maar ik verwacht eigenlijk niet dat het enorme pijn gaat doen.
donderdag 21 augustus 2025 om 16:07
Nee maar een regel niet snappen wel. Want dan heb je de hele discussie dus kennelijk gemist over waarom die is ingevoerd en wat die regel precies inhoudt. Namelijk dat je alleen nog Nederlandstalige en Engelse bronnen mag aanvoeren. En het feit dat iemand een pijler heeft laten blokkeren vanwege nou juist dit topic, wijst ook die richting op.
Maar ze kan het nog steeds allemaal hebben meegekregen en dan voor de lol doen alsof ze het niet begrijpt. Of zodat er weer gelachen kan worden in het Napraat topic. Kan allemaal.
En wat dus lachwekkend wordt gevonden wordt door niemand gedacht.
Maar ze kan het nog steeds allemaal hebben meegekregen en dan voor de lol doen alsof ze het niet begrijpt. Of zodat er weer gelachen kan worden in het Napraat topic. Kan allemaal.
En wat dus lachwekkend wordt gevonden wordt door niemand gedacht.
ladyday21 wijzigde dit bericht op 21-08-2025 16:10
6.07% gewijzigd
What would Patsy do?
donderdag 21 augustus 2025 om 16:10
donderdag 21 augustus 2025 om 16:10
donderdag 21 augustus 2025 om 16:17
M.O. topic zo te zien.
donderdag 21 augustus 2025 om 16:24
Okee....
Dan nog zie ik het lachwekkende niet eerlijk gezegd.

Sur mes cahiers d’écolier
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
donderdag 21 augustus 2025 om 16:27
Oooo, ik lees daar dagelijks mee en schrijf ook af en toe mee, maar het is inderdaad niet lachwekkend. Gewoon een normale vraag van iemand die het misschien gemist heeft? Kan gebeuren.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
donderdag 21 augustus 2025 om 16:32
donderdag 21 augustus 2025 om 16:32
Het lachwekkende is dat ik schreef aan Frizz ‘Jij was er niet bij’. En dat is grappig omdat ik dus zou veronderstellen dat als iemand niet meeschrijft dat ie dan automatisch ook niet meeleest. Maar dat veronderstel ik helemaal niet. Ik veronderstel dat Frizz niet meegelezen heeft. En daar heb ik mijn redenen voor.Kidneybean schreef: ↑21-08-2025 16:27Oooo, ik lees daar dagelijks mee en schrijf ook af en toe mee, maar het is inderdaad niet lachwekkend. Gewoon een normale vraag van iemand die het misschien gemist heeft? Kan gebeuren.
Misschien moest Hela gewoon lachen bij de voorstelling dat iemand zo zou denken. Dat kan. Maar het voelt voor mij als iemand, mij dus, even uitlachen hier. En dat vond ik dus niet zo grappig.
Hopelijk snapt iedereen het nu en kunnen we weer over iets anders door.
Ik las dat je zwangerschapsdiabetes hebt. Kut zeg, hopelijk gaat alles verder wel goed met de zwangerschap.
What would Patsy do?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in