Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:54
zaterdag 30 augustus 2025 om 21:59
Nee niet het topic natuurlijk overdoen. Wel dat het in napraat niet terugverwezen hoefde te worden. Dit is een duidelijk voorbeeld daarvan. Oudebaas wil dat even niet, maar geeft wel duidelijkheid. Daar is napraat ook voor. Prima toch?
zaterdag 30 augustus 2025 om 22:01
En ik geef aan dat ik dat niet op prijs stel.
Ook prima toch?
Napraten over een ban is iets anders dan in napraat uitleggen hoe je gegumde post eigenlijk bedoeld was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 augustus 2025 om 22:06
zaterdag 30 augustus 2025 om 22:07
Wat Star zegt: inhoudelijk mag in het M-O-topic blijven.Redhead70 schreef: ↑30-08-2025 22:06Ho. Ik geef aan wat er is mede gedeeld. Niet meer en niet minder, en dat het niet op prijs stellen geen geldige reden is. Natuurlijk mag jij ventileren. En ik ook. Solo heeft een mening, ik heb een mening en de mods zeggen hoe of wat. Of we het eens zijn of niet.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 augustus 2025 om 22:22

David Dunning
David Dunning
zondag 31 augustus 2025 om 05:31
Oh dat dacht ik ook. Wist alleen niet welke.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 31 augustus 2025 om 09:16
zondag 31 augustus 2025 om 09:22
Tien voor zeven is prachtig. Ik zou willen dat ik toen net wakker was. Ik overweeg een hobby of bijbaan waarbij mijn desastreuze slaapritme een voordeel oplevert. Bakker of visser wellicht. Krantenbezorger zou ook kunnen.
Si abra la puerta hay lobos.
zondag 31 augustus 2025 om 09:23
Naar Marokko, auto huren en dan in enkele weken een aantal plaatsjes aan de Atlantische kust aandoen, afgewisseld of afgerond met tripjes in het binnenland.
Idee is de grote trekpleisters over te slaan en vooral te genieten van de natuur, strand en lekker eten. Het is zo ongeveer het enige land met een keuken waarvan zoon een aantal dingen echt lekker vindt. Hij oefent z’n Marokkaans-Arabisch en droomt van een markt met djellebas in alle kleuren van de regenboog.
•
zondag 31 augustus 2025 om 09:23
Nachtwacht.
David Dunning
David Dunning
zondag 31 augustus 2025 om 09:25
Dat is zeker prachtig, maar ik vermoedde al dat klaagde omdat je al veel langer wakker was.
Ik ben altijd lichtelijk jaloers op mensen die op zo’n achterlijk vroeg tijdstip gaan wandelen of mediteren.
Maar als ik eens zo vroeg wakker ben blijf ik toch mopperend in bed.
•

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in