Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 228 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, benieuwd hoe hoog gevoelig die hoog gevoelige dame echt zal blijken te zijn,
En verder weer ego's genoeg, maar ja anders doe je niet mee, en ga je zeker niet meteen bij binnenkomst aan die gewichten liggen stoer doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook volgen!
Morgen ff terug kijken dus.
Ben benieuwd naar dit concept. Het klinkt boeiender dan Jaar van je Leven. Elke maand kans op een ton is ook lekker.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
22-10-2023 23:17
Ik ga ook volgen!
Morgen ff terug kijken dus.
Ben benieuwd naar dit concept. Het klinkt boeiender dan Jaar van je Leven. Elke maand kans op een ton is ook lekker.
Ze zitten wel in dezelfde loods. Grappig om te zien.

Ik houd heel erg van dit soort programma's. Niet vanwege het spelelement, maar vanwege de groepsdynamiek
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook kijken, leuke tv!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik erger me nu al dood aan al dat engels gewauwel
Alle reacties Link kopieren Quote
en het eerste spelletje was niet bijster origineel,
En knul, waarvan ik de naam vergeten ben: Ik weet nu intussen wel goed genoeg dat je homo bent, hoef je niet nog een keer te melden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nu een paar afleveringen gezien maar jee waarom ondertitelen ze het niet? Soms zo onverstaanbaar.

Die kerel die nu al ligt te vozen in bed met blondie zit al hoog in mijn irritatie.

Ik had verwacht dat het op Videoland zou staan maar ik vind het niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha, ik kijk net met mijn oudste de eerste aflevering, kijken we morgen overdag de andere bij. ;-)
Jaja.
Ik volg ook! Leuk dat het dagelijks is ook. Ik weet alleen niet of ik het concept goed begrepen heb. Deze mensen zitten er een maand in en dan komt er een andere groep? Weet iemand dit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow, niet dus, hier heeft Ziggo Go storing ineens midden in de eerste aflevering. :wtf:
Jaja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
26-10-2023 21:46
Ik volg ook! Leuk dat het dagelijks is ook. Ik weet alleen niet of ik het concept goed begrepen heb. Deze mensen zitten er een maand in en dan komt er een andere groep? Weet iemand dit?
Er zijn nu 4 teams van 4. Het team met de meeste punten moet eind van de maand tegen elkaar strijden voor die ton. Of dezelfde teams verder gaan of dat er weer opnieuw gekozen wordt is mij ook niet duidelijk.
Dubois schreef:
26-10-2023 22:01
Er zijn nu 4 teams van 4. Het team met de meeste punten moet eind van de maand tegen elkaar strijden voor die ton. Of dezelfde teams verder gaan of dat er weer opnieuw gekozen wordt is mij ook niet duidelijk.

Ja dat vraag ik me dus ook af. We gaan het zien na de eerste maand dus :-D

Sylvia doet me een beetje denken aan Kitty van BB, die vloog ook zo de lucht in om van alles niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die gast met dat pak krijg ik koude rillingen van.
Ja he.. ik kan hem totaal niet plaatsen. Is hij serieus? Is hij een acteur? Heel apart.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat hij ook meteen zijn koffers mag pakken zodra de anderen die kans hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Daan erg leuk.
Humor, direct en voor ik kan zien nog niet stiekem.

Ik begreep dat ze na het einde van de maand iemand naar huis stemmen en dan nieuwe bondjes moeten vormen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
31-10-2023 04:37
Ja he.. ik kan hem totaal niet plaatsen. Is hij serieus? Is hij een acteur? Heel apart.
Ben bang dat hij echt zo is. Wat ging die af na de vazenproef.
Hij zou het wel even flikken :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
31-10-2023 04:37
Ja he.. ik kan hem totaal niet plaatsen. Is hij serieus? Is hij een acteur? Heel apart.
Volgens mij wilde hij arts worden, of ben ik in de war met iemand anders? Je zou toch zo'n creep aan je bed krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubois schreef:
31-10-2023 11:19
Volgens mij wilde hij arts worden, of ben ik in de war met iemand anders? Je zou toch zo'n creep aan je bed krijgen.
Hij is bijna afgestudeerd chirurg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begin Jelle steeds meer te waarderen, die lijkt me heel oprecht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Jelle achterbaks.
Het hele team waar hij in zit.

Ze zitten glashard tegen Jorrit te liegen.
Achter zijn rug praten ze over hem, dat ze hem er uit gaan stemmen.
Maar als Jorrit iets vraagt dan liegen ze in zijn gezicht.
Sylvia huilt tegen hem dat ze het zo naar vindt dat hij zich er naar onder voelt.
Kaylee zegt dat ze niet tegen hem zal stemmen, maar ondertussen praat ze lekker met Sylvia en Jelle mee om Jorrit er uit te stemmen.
En Jelle zit achter zijn rug om gezichten te trekken naar anderen.

Ik weet dat dit het spel is, eerst bondgenoten en daarna concurrenten van elkaar. Maar moet dat zo achterbaks gespeeld worden?

Daan vindt ik ook leuk, als hij maar niets met die Jennemie begint.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de kookproef leuk! Had geen idee wat ik me erbij voor moest stellen toen dat werd aangekondigd maar hoe ze het hebben aangepakt met 4 kookeilanden en onbekenden die blind moesten jureren: chapeau!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
31-10-2023 22:57
Ik begin Jelle steeds meer te waarderen, die lijkt me heel oprecht.
Nee joh, hij is juist een enorme roddeltante
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan en het spel spelen.
De kookopdracht was leuk.

Die ene jongen met z'n bitch dit en dat:
'Nee maar dan bedoel ik bitch, maar niet bi-itch, snap je?'

Eh nee, geen touw aan vast te knopen. Wat is dat voor conversatie haha

Daan vind ik ook leuk en Melanie? Dat meisje wat enorm haar neus en hoofd stootte.

Ben benieuwd hoe het feestje zal gaan qua drama, liefde e.d

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven